Roxx schreef:kiwi1990 schreef:Ja het is een correct gebruikte term voor mensen met een iq tussen de 20 en 55.
Dit gaat Bonnie St.Clair niet leuk vinden........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwi1990 schreef:omdat dit:
But his local council decided his “vigorous sex drive” was inappropriate and that with an IQ of 48 and a “moderate” learning disability, he did not understand what he was doing.
Samen met dit:
Alan was also accused of making lewd gestures at children in a dentists’ surgery and on a bus, although no police action was taken.
Nou niet echt een fijne combinatie zijn. Als hij al niet kan begrijpen dat het verkeerd is om seksuele gebaren te maken naar kinderen, hoe kan je hem dan ooit leren over SOA's, dat kinderen krijgen van vrouwen komt etc.
Ibbel schreef:Maar als de man z'n partner er geen probleem mee heeft, wat is dan het probleem?
Roxx schreef:kiwi1990 schreef:Ja het is een correct gebruikte term voor mensen met een iq tussen de 20 en 55.
Dit gaat Bonnie St.Clair niet leuk vinden........
Rinske schreef:Helemaal eens met piewie, iedereen heeft recht op seks, ook iemand met een laag iq. Hier moet op ingespeeld worden, kijken wat deze man precies wil. Als je er een verbod op gooit, wordt deze man alleen maar sexueel gefrustreerd, en dan ben je veel verder van huis.
paardenfreak schreef:ik weet wel dat vroeger mensen met een handicap werden gesteriliseerd.. zelfs met syndroom van down..
maar tegenwoordig weet ik het niet..
Rinske schreef:Helemaal eens met piewie, iedereen heeft recht op seks, ook iemand met een laag iq.
1Boefje schreef:Toen ik de titel las dacht ik even aan mijn exsommige mogen ze ook wel verbieden.
Nee zonder flauw te doen. Ik vind het in dit geval terrecht. Geloof niet dat therapie nog helpt. Sterillisatie lijkt me heel goed. Moeten ze ook bij verkrachters doen!
veerledec schreef:Rinske schreef:Helemaal eens met piewie, iedereen heeft recht op seks, ook iemand met een laag iq.
Seks verbieden als er sprake is van wederzijdse (volledig bewuste) instemming vind ik raar,
Cherry schreef:Jeetje,een IQ van 48,hoe krijg je dat voor mekaar?