Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maikeltje schreef:Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwaart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.
Want niet om het een of ander, maar een paard van 30+ een plaats ontzeggen terwijl je er wel vanaf wist at vind ik ook niet netjes.
Ik vind dit wederom erg onprofessioneel voor iemand die zegt een stichitng te hebben.....wat heb je eraan om iedere keer je mede-stichting-genoot
(of inmiddels ex) zwart te maken? ja sorry, ik kan hier weinig respect voor opbrengen eerlijk gezegd want het is iedere keer hetzelfde. Afgeven op een ander en even laten zien "hoe grootmoedig je zelf wel niet bent". Brrr
gohya schreef:Uh ik heb nooit een plaats ontzegt voor een pony van 30+.
Die pony mocht een maand gratis blijven staan,zodat die niet ingeslapen hoefde te worden.
Of jij het on professioneel vind of niet,das jou keuze.
Dit heb nix te maken met "grootmoedig",je laat gewoon niet zo een weiland achter,klaar.
En die persoon is nooit van de stichting zelf geweest.Ik hielp haar,en had dat nooit mogen doen.
maikeltje schreef:Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwaart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.
Want niet om het een of ander, maar een paard van 30+ een plaats ontzeggen terwijl je er wel vanaf wist at vind ik ook niet netjes.
Ik vind dit wederom erg onprofessioneel voor iemand die zegt een stichitng te hebben.....wat heb je eraan om iedere keer je mede-stichting-genoot
(of inmiddels ex) zwart te maken? ja sorry, ik kan hier weinig respect voor opbrengen eerlijk gezegd want het is iedere keer hetzelfde. Afgeven op een ander en even laten zien "hoe grootmoedig je zelf wel niet bent". Brrr
gohya schreef:Uh ik heb nooit een plaats ontzegt voor een pony van 30+.
Die pony mocht een maand gratis blijven staan,zodat die niet ingeslapen hoefde te worden.
Of jij het on professioneel vind of niet,das jou keuze.
Dit heb nix te maken met "grootmoedig",je laat gewoon niet zo een weiland achter,klaar.
En die persoon is nooit van de stichting zelf geweest.Ik hielp haar,en had dat nooit mogen doen.
Elin_ schreef:maikeltje schreef:Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwaart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.
Die heeft al genoeg gepraat ,want elke keer was het wel wat anders.
Ik heb zelfs gezien dat TSh aar in toppics heeft verdedigt!
In toppics waar **** niet vertelde (niet nodig vond) om te vertellen dat paard wat aan haar benen had , Eczeem hadden , mensen eraf bokten.
Ts van dit toppic wist hier wss van ,maar heeft haar verdedigt.
En nu is ze 2 maal zo hard onderuit gegaan omdat ***** dus blijkbaar niets meer kan herineren wat er voor haar gedaan is.
Dus vind het eerder stom van *** dan van TS van dit toppic.
gohya schreef:Ik verdedigde haar idd. heel vaak in verschillende topics.Ook kreeg ik vaak dan de schuld of moest ik me er niet mee bemoeien.Ik hield altijd me hand boven haar hoofd en stond altijd achter haar,en dan zie je vandaag dit weiland,zo achter gelaten.Sorry maar dat is de druppel dan en wil ik me verhaal kwijt.
Heb zelfs slapeloze nachten gehad door haar,maar toch bleef ik haar verdedigen.Mag ik dan nu me gal spuwen?