Een weiland zó achter laten??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:06

Je staat er mooi op zo.....je zal er zo 1 op stal krijgen

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:07

pff wat heerlijk onrespectloos.. snap dat je dan niet meer snel vertrouwen in de medemens hebt..
Gets.. veel mensen zouden maar al te graag zo'n stal hebben en zo een weet het mooi te verpesten.. onbegrijpelijk!

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:08

He bah, wat ontzettend klote zeg om het zo aan te treffen. Denk je iets goed te doen krijg je dit er voor terug :(:).

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:09

Wat ik het ergste zou vinden is als dit toppic op slot gaat.
Die dame heeft meer op haar kerfstok zoals geleend geld niet terug betalen ,mooie verhaaltjes (Vb meisje moest gauw haar haflinger verkopen -vreemd verhaal op zich al- en *** had heel mooi verhaal geschreven dat ie bij haar goed was etc... even opgezocht: met spoed verkocht ze paarden ivm tijds/plaats gebrek.

Dat tegen zowel TS als zijzelf gezegt (in Toppic dus) gelijk boos en ik moest me nergens mee bemoeien etc :o

Feria

Re: Een weiland zó achter laten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:16

wat vreselijk respectloos! Ik laat nooit andere mensen spullen gebruiken, ik heb dat al genoeg zien verkeerd gaan.. En euh.. Ik denk dat ik hier zo wat de enige ben die geen idee heeft over wie het gaat :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:16

Ik ga binnenkort ook met de mensen praten die aan het weiland wonen.Mensen hebben dure huizen daar laten bouwen van miljoenen [echt waar] en kijken dan uit op een vuilnisbelt.
Dat kan je gewoon niet maken zo.Vind het onbegrijpelijk dat iemand dit allemaal kan doen,kan er met me verstand niet bij.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:17

Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.

Want niet om het een of ander, maar een paard van 30+ een plaats ontzeggen terwijl je er wel vanaf wist at vind ik ook niet netjes.

Ik vind dit wederom erg onprofessioneel voor iemand die zegt een stichitng te hebben.....wat heb je eraan om iedere keer je mede-stichting-genoot
(of inmiddels ex) zwart te maken? ja sorry, ik kan hier weinig respect voor opbrengen eerlijk gezegd want het is iedere keer hetzelfde. Afgeven op een ander en even laten zien "hoe grootmoedig je zelf wel niet bent". Brrr
Laatst bijgewerkt door maikeltje op 10-01-11 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:22

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:24

Die gene is nooit iets van de stichting geweest dat was het hem juist ze deed zich wel zo voor...

Ze heeft een topic geopend en daar haar verhaal in gedaan maar ze praat zichzelf in een put
Meerdere mensen zijn het gewoon beu en terecht

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:25

maikeltje schreef:
Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwaart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.

Want niet om het een of ander, maar een paard van 30+ een plaats ontzeggen terwijl je er wel vanaf wist at vind ik ook niet netjes.

Ik vind dit wederom erg onprofessioneel voor iemand die zegt een stichitng te hebben.....wat heb je eraan om iedere keer je mede-stichting-genoot
(of inmiddels ex) zwart te maken? ja sorry, ik kan hier weinig respect voor opbrengen eerlijk gezegd want het is iedere keer hetzelfde. Afgeven op een ander en even laten zien "hoe grootmoedig je zelf wel niet bent". Brrr

Ìk ken het verhaal niet, maar zo te zien heeft de TS genoeg kuren van die persoon moeten dulden. Naar wat ik gelezen heb, heeft die persoon zelf de huur opgezegd en niet de TS. Bovendien kunnen we allemaal zien hoe die weide erbij ligt, niet echt netjes om zo iemand te bedanken lijkt me..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:25

Uh ik heb nooit een plaats ontzegt voor een pony van 30+.
Die pony mocht een maand gratis blijven staan,zodat die niet ingeslapen hoefde te worden.
Of jij het on professioneel vind of niet,das jou keuze.
Dit heb nix te maken met "grootmoedig",je laat gewoon niet zo een weiland achter,klaar.
En die persoon is nooit van de stichting zelf geweest.Ik hielp haar,en had dat nooit mogen doen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:28

gohya schreef:
Die pony mocht een maand gratis blijven staan,zodat die niet ingeslapen hoefde te worden.
Dit heb nix te maken met "grootmoedig",je laat gewoon niet zo een weiland achter,klaar.
En die persoon is nooit van de stichting zelf geweest.Ik hielp haar,en had dat nooit mogen doen.

Gratis?!
En het was dus eerwt helemaal netjes?
Dan mag ze in haar handjes knijpen (nu inmiddels door haar eigen domme fouten niet meer) dat ze dat mocht!

Pf.. en dat geleende zadel die jij geleent had en nu niet meer mooi is..

Wie gaat dat allemaal betalen? :oo

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:29

Jeetje, zoiets heb ik nog nooit gezien. Zo'n bende achterlaten als je eigenlijk blij moet zijn als iemand je helpt.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed geregeld gaat worden.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:31

maikeltje schreef:
Ik hoop dat degene die hier (wederom) zwaart wordt gemaakt, ook eens de kans krijgt haar verhaal te doen.

Die heeft al genoeg gepraat ,want elke keer was het wel wat anders.
Ik heb zelfs gezien dat TSh aar in toppics heeft verdedigt!
In toppics waar **** niet vertelde (niet nodig vond :? ) om te vertellen dat paard wat aan haar benen had , Eczeem hadden , mensen eraf bokten.

Ts van dit toppic wist hier wss van ,maar heeft haar verdedigt.
En nu is ze 2 maal zo hard onderuit gegaan omdat ***** dus blijkbaar niets meer kan herineren wat er voor haar gedaan is.

Dus vind het eerder stom van *** dan van TS van dit toppic.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:34

jemig.. sommige mensen snap ik echt niet.
Heb je geen contract getekend dat ze de wei in goede staat moest houden.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:35

Wat onrespectloos van der!

Nooit geweten dat ik al wist wie het was!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:36

gohya schreef:

In je profiel stond dat ze mede-eigenaresse was van de stichting. Dat heb ik in een vorig topic ook al aangekaart en toen ik dat aanhaalde heb je gelijk je profiel aangepast. Ik hou niet van dit soort zwartmakerij.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:37

Ik verdedigde haar idd. heel vaak in verschillende topics.Ook kreeg ik vaak dan de schuld of moest ik me er niet mee bemoeien.Ik hield altijd me hand boven haar hoofd en stond altijd achter haar,en dan zie je vandaag dit weiland,zo achter gelaten.Sorry maar dat is de druppel dan en wil ik me verhaal kwijt.
Heb zelfs slapeloze nachten gehad door haar,maar toch bleef ik haar verdedigen.Mag ik dan nu me gal spuwen?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:37

Jeetje zeg, wat een bende.
Kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt.

Ik hoop voor je dat je de opruimkosten en het zadel vergoed krijgt. Als ik al lees dat ze leningen ook al niet terugbetaald, hoe wil je dat dan gaan oplossen? Paarden in beslag laten nemen?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:39

Oke en al was ze medeeigenaresse (wat ze dan niet is geweest kan gebeurt tyofoutje whatever)

Dan geeft het haar nog niet het recht om zn paasei achter te laten en spullen lenen en vervolgens te verkopen zonder ts er vanaf weet
Of spullen te lenen en in slechte staat terug te geven

Nee in mijn ogen niet

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:40

Elin_ schreef:
maikeltje schreef:

Die heeft al genoeg gepraat ,want elke keer was het wel wat anders.
Ik heb zelfs gezien dat TSh aar in toppics heeft verdedigt!
In toppics waar **** niet vertelde (niet nodig vond :? ) om te vertellen dat paard wat aan haar benen had , Eczeem hadden , mensen eraf bokten.

Ts van dit toppic wist hier wss van ,maar heeft haar verdedigt.
En nu is ze 2 maal zo hard onderuit gegaan omdat ***** dus blijkbaar niets meer kan herineren wat er voor haar gedaan is.

Dus vind het eerder stom van *** dan van TS van dit toppic.

Ik vind het onprofessioneel en onvolwassen om zo een topic te openen. Vecht dat lekker prive uit dan dat je je vuile was buiten hangt. keertje met de mestkar er doorheen en klaar is Klara. Maar nee, de mede-eigenresse en beste vriendin tot voor kort nog even een trap na geven. ik weet wel bij welke stichting geen van de paarden die bij mij vandaan komen ooit geplaatst gaan worden. ;) Het heeft echt totaal geen zin om hier een topic over te openen behalve dan dat je even iemand zwart wil maken.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:42

gohya schreef:
Ik verdedigde haar idd. heel vaak in verschillende topics.Ook kreeg ik vaak dan de schuld of moest ik me er niet mee bemoeien.Ik hield altijd me hand boven haar hoofd en stond altijd achter haar,en dan zie je vandaag dit weiland,zo achter gelaten.Sorry maar dat is de druppel dan en wil ik me verhaal kwijt.
Heb zelfs slapeloze nachten gehad door haar,maar toch bleef ik haar verdedigen.Mag ik dan nu me gal spuwen?

Ik heb alleen maar topics van je gezien waar je je gal spuwt op deze bokker en ik begin een beetje een nare bijsmaak van jouw bedoelingen te krijgen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:42

@maikeltje
Klopt,ze wilde zo graag erbij horen.Toen heb ik maar gezegd dat ze er ook bij hoorde,dat had ik nooit mogen doen.Zoals ik al zei:ik hielp haar echt met álles,soms zelfs ten nadele van mij,soms zelfs door een leugentje.Als ik iemand wil helpen ga ik ervoor door het vuur,en dan word je zo afgedankt?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:42

Maikeltje dat is niet waar.....

De ts heeft aktijd de hand boven de des betreffende bokster gehouden!
Zelfs haar eigen naam op het spel gezet

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:45

[quote="maikeltje''] Ik vind het onprofessioneel en onvolwassen om zo een topic te openen. Vecht dat lekker prive uit dan dat je je vuile was buiten hangt. keertje met de mestkar er doorheen en klaar is Klara. Maar nee, de mede-eigenresse en beste vriendin tot voor kort nog even een trap na geven. ik weet wel bij welke stichting geen van de paarden die bij mij vandaan komen ooit geplaatst gaan worden. ;) Het heeft echt totaal geen zin om hier een topic over te openen behalve dan dat je even iemand zwart wil maken.[/quote]

Nee straks gaat ze naar een ander en maakt daar een puinhoop van.
Das goed wil je zeggen?
En wel ff met de mestkar erdoorheen? Hallo? Dit had nooit gebeurd hoeven zijn.
Moet TS nu opdraaien omdat **** de spullen niet achter haar kont kan opruimen en wel zielig kan aankloppen wanneer ze het even niet red.

Nee we stoppen het weer in de doofpot zodat ze lekker naar de volgende kan gaan.
Das ook niet goed?