Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Zolang er controle van de ouders is, vind ik het niet erg als wat overfanatieke jongetjes 's middags vast wat rotjes afsteken of met paps in een weiland carbit gaan schieten.
Die kinderen vinden dat prachtig, dan kan ik wel een dagje met wat minder rust overweg.
Focussed schreef:Eefske schreef:Zolang er controle van de ouders is, vind ik het niet erg als wat overfanatieke jongetjes 's middags vast wat rotjes afsteken of met paps in een weiland carbit gaan schieten.
Die kinderen vinden dat prachtig, dan kan ik wel een dagje met wat minder rust overweg.
Dus jij vindt het ook niet erg als kids jatten bij winkels, oude vrouwtjes overvallen en de portemonnee wegjatten of ze auto's bewerken met fietssleutels, als er maar controle is van de ouders? Is ook allemaal verboden bij wet... Dus valt onder dezelfde noemer..
Citaat:Pardon? Ik hoef het toch niet met alles uit de Nederlandse wetgeving eens te zijn? En hoezo valt alles wat in de wet staat onder dezelfde noemer? Sorry, maar ik vind dat je nu wel erg kort door de bocht bent.
Focussed schreef:Dus vroeg ik aan jou of je al die andere dingen ook gedoogde (oude vrouwtje/auto/winkel voorbeeld).
Want wat is het verschil tussen het ene verbod gedogen omdat je er zelf het nut niet van in ziet en het andere verbod? Waarom geen 1 lijn trekken: verbod is verbod?