Ze was toch zo'n verantwoordelijke 15-jarige die het allemaal wel alleen kon? Mag ze het ook in d'r eentje doen. Halverwege al zonder geld komen te zitten, goed overdacht hoor meid!
juniper
Geplaatst: 24-12-10 23:32
Balen, hadden ze misschien vooraf aan moeten denken. Begroting met onverwachte kostenpost heet zoiets.
dit is nou echt het laatste doel waar ik mijn geld aan zou gaan verspillen,zij wil een reis maken dan moet ze ook zorgen dat ze er geld voor heefd,en niet helverwege denken ooow help mijn geld is bijna op,dat vind ik gewoon weg DOM. en bovendien vind ik dat een meisje van 15 op school hoort te zitten en niet in een bootje
ik ben echt werkelijk zo klaar met die hele laura dekker...en wat er dan eigenlijk nog t ergste van is ,is dat t allemaal door dr ouders komt. dit heeft ze toch echt niet allemaal zelf bedacht? maar zij heeft de rest van dr leven het stempeltje: aandachtstrekkerij ,rechtszaken ,geld bietsen. nee van mij geen euro. lekker naar huis op school en een zaterdagbaan of krantenwijk en lekker zeilen in het weekend
franka75
Geplaatst: 25-12-10 00:57
Dan zet ik die van mij er ook even bij help mij de winter door en geloof me das veeeeel harder nodig en geen grapje. luxeprobleem dit.
Pikeur
Geplaatst: 25-12-10 00:57
Roane schreef:
Tja, op school he, daar leer je rekenen...
Ik ben bang dat er serieus veel mensen gaan doneren. Ik ben zelf van mening dat ze zelf zo eigenwijs waren dat alles wel moest kunnen etc. dan kunnen ze dit toch zeker ook wel zelf oplossen.
nou idd, het is in mijn ogen hetzelfde als een paard kopen en erachter komen dat je geen geld voor de stalling hebt. ze moest en zou zeilen,nou zeilt ze en heeft er geen geld voor? nou dan dus niet zeilen..zo is het nu eenmaal in het leven toch?