Complottheoriën, waarheid of.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:49

Afbeelding

De Abbey Road cover.
Het lijkt erop dat deze cover vol aanwijzingen zit voor het feit
dat Paul McCartney al jaren dood is, en vervangen werd door een dubbelganger.

Geen enkele tekst op de hoes, wat toch zeer ongebruikelijk is.

De vier mannen lopen allemaal in de pas, uitgenomen McCartney.

Lennon in het wit als een priester, Starr in het zwart als de begrafenisondernemer,
McCartney op blote voeten (in veel landen worden mensen blootvoets begraven),
en Harrison in jeans als de grafdelver.

McCartney heeft een sigaret in zijn rechterhand, terwijl hij links was.

Rechts in de achtergrond, een zwarte lijkwagen.

Links in de achtergrond een auto, een kever (=beetle).

Op de nummerplaat staat "LMW-28IF", waarbij
LMW staat voor Linda McCartney Weeps,
en 28IF staat voor 28 jaar Als (...hij was blijven leven).

Het lijkt erop... 8-)

Het klinkt krankzinnig,
maar toch zijn er mensen, vrij veel zelfs,
die dit verhaal honderd procent geloven.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:34

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:01

BigBen schreef:
Afbeelding

De Abbey Road cover.
Het lijkt erop dat deze cover vol aanwijzingen zit voor het feit
dat Paul McCartney al jaren dood is, en vervangen werd door een dubbelganger.

Geen enkele tekst op de hoes, wat toch zeer ongebruikelijk is.

De vier mannen lopen allemaal in de pas, uitgenomen McCartney.

Lennon in het wit als een priester, Starr in het zwart als de begrafenisondernemer,
McCartney op blote voeten (in veel landen worden mensen blootvoets begraven),
en Harrison in jeans als de grafdelver.

McCartney heeft een sigaret in zijn rechterhand, terwijl hij links was.

Rechts in de achtergrond, een zwarte lijkwagen.

Links in de achtergrond een auto, een kever (=beetle).

Op de nummerplaat staat "LMW-28IF", waarbij
LMW staat voor Linda McCartney Weeps,
en 28IF staat voor 28 jaar Als (...hij was blijven leven).

Het lijkt erop... 8-)

Het klinkt krankzinnig,
maar toch zijn er mensen, vrij veel zelfs,
die dit verhaal honderd procent geloven.

Dat over de Beatles vind ik ook heel interessant, máár... Als het zo was he... Waarom zouden ze dan zoveel 'aanwijzingen' op die hoes zetten? Je wilt het dan toch juist geheim houden?

malo_kozo

Re: Complottheoriën, waarheid of.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:09

Ik geloof dat 9/11 door de Amerikaanse overheid is geplant. 6 weken voor de aanslagen zijn de twin towers verkocht voor geloof ik 33miljoen. Een paar dagen VOOR de aanslag zijn de gebouwen verzekerd voor een aantal miljard met een speciale clausule erin dat als ze vernielt worden doo rterroristen dat ze 100% de verzekerde waarde kregen.

Ook waren op 9/11 de normale gevechtvliegtuigen weg... normaal horen die er altijd te zijn maar die waren aan de andere kant voor Amerika zonder redenen om daar te zijn.

In het Pentagon is helemaal geen vliegtuig gevlogen, de aantal ( erg weinig) brokstukken die er zijn gevonden behoorden niet eens tot een vliegtuig..

Chemtrails... Ja wat kan ik daarva zeggen. Ik weet dat sporen niet zolang in de lucht blijven dat ze er uren blijven hangen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 20:11

Suzanne F. schreef:
Nicolletje schreef:
Krijg nou niks :') http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead ... nooit geweten :')

Jeeeeeeeeeetje wat bizar zeg...

Dat ik dat nooit geweten heb? _O-
Nee ik zit vol verbazing te lezen :wow:

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:22

De meeste complottheoriën zijn vooral een deel van fantasie. Dat deel van de Beatles is ook een stuk wat denk ik echt gevoed is door de Beatles zelf. Daarom is de Matrix eigenlijk zo een leuke film. De film kent een aantal virtuele realiteiten naast elkaar en ten laatste weten we niet meer wat de rechte realiteit is.

Ook is geschiedenis een leuk vak, want we denken van alles te weten over de geschiedenis, maar in hoeverre weten precies wat alle motieven achter alle politieke moorden was en wie er echt aan de touwtjes trok? Wie was de opdrachtgever van Balthasar Gerards? Wie was de opdrachtgever van Marinus van der Lubbe? Wie was de moordenaar van JFK? Enz, enz, enz. Soms gaat het om individuele gekken, soms om een grotere groep gekken, soms zelfs om gestoorde overheden.

Ook: wat maakt de waarheid uit? Hebben we iets aan de wetenschap dat de Amerikaanse overheid schuldig was aan 911? Door opdracht, door verwaarlozing, door Macchiavelliaanse taktieken? Misschien lering. Maar verder doen we er niks aan, tenzij we een amerikaans staatsburgerschap nemen.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:47

malo_kozo schreef:
Ik geloof dat 9/11 door de Amerikaanse overheid is geplant. 6 weken voor de aanslagen zijn de twin towers verkocht voor geloof ik 33miljoen. Een paar dagen VOOR de aanslag zijn de gebouwen verzekerd voor een aantal miljard met een speciale clausule erin dat als ze vernielt worden doo rterroristen dat ze 100% de verzekerde waarde kregen.

Ook waren op 9/11 de normale gevechtvliegtuigen weg... normaal horen die er altijd te zijn maar die waren aan de andere kant voor Amerika zonder redenen om daar te zijn.

In het Pentagon is helemaal geen vliegtuig gevlogen, de aantal ( erg weinig) brokstukken die er zijn gevonden behoorden niet eens tot een vliegtuig..

Chemtrails... Ja wat kan ik daarva zeggen. Ik weet dat sporen niet zolang in de lucht blijven dat ze er uren blijven hangen.

Ik geloof niet dat de US het heeft geplant. Ze wisten dat in januari van 2001 de aanslag plegers binnen kwamen in california. Ze waren toen al verdacht ze hebben deze mensen gevolgd en hebben het gewoon laten gebeuren. Daarom wisten ze ook heel snel wie die aanslagplegers waren na de aanslagen. Ze wisten dat het witte huis ook op het lijstje stond, daarom zat Bush in Florida en bezocht een basisschool (heel onschuldig... toch?) Busch is trouwens zonder de begeleiding van de Luchtmacht naar New York gevolgen....

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:02

joostvangestel schreef:
Wie was de opdrachtgever van Balthasar Gerards? Wie was de opdrachtgever van Marinus van der Lubbe? Wie was de moordenaar van JFK?

Net als de opzet rond de dood van Julius Ceasar die je eerst aanhaalde weten we dit allemaal prima. Net als de bedriegerij voorafgaande aan de Vietnam oorlog en de inval in Iraq.

Lees de informatie in deze verrassende link maar eens: http://rolexblog.blogspot.com/2008/07/h ... rt-10.html
Sla de Rolex info gewoon over en schuif omlaag.
De informatie in deze link is niet zonder context en érg goed onderzocht en - gedocumenteerd.
Zo lang er nog grote spelers leven echter gaat dit uiteraard nooit de officiële versie worden want dan moeten er ´onaantastbaren´ de gevangenis in en dat gaat nooit gebeuren want zij kennen daarvoor teveel andere betrokkenen.

Het komt prima uit om te blijven roepen naar het brede publiek dat het niet bekend is. Dat wil het ook eigenlijk liever niet weten; wat niet weet wat niet deert en blijven geloven in de overheid is net zoiets als een kerk volgen; goed voor de gemoedsrust.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:26

Huertecilla schreef:
Lees de informatie in deze verrassende link maar eens: http://rolexblog.blogspot.com/2008/07/h ... rt-10.html
Sla de Rolex info gewoon over en schuif omlaag.
De informatie in deze link is niet zonder context en érg goed onderzocht en - gedocumenteerd.

Goed onderzocht en gedocumenteerd ?
Laat me niet lachen zeg.
Dit is het resultaat van een royale dosis fantasie,
gecombineerd met een totaal gebrek aan kritisch denkvermogen.

Zoals gebruikelijk met complottheorieën,
steunt het hele verhaal op persoonlijke interpretaties.
Interpretaties van foto's, van gelaatsuitdrukkingen, van toevallige gebeurtenissen,
maar waar zijn de feiten ?

Mensen staan buitengewoon kritisch tov de "officiële" versie van feiten,
en daar is ook niets verkeerd mee,
maar zodra er een alternatieve versie opduikt, hoe belachelijk of vergezocht ook,
wordt alle kritische zin metéén enthousiast overboord gegooid.
Kijk, dat vind ik altijd moeilijk te begrijpen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:51

De reportages niet bekeken dus. Ok.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:02

Wel degelijk bekeken.
Alleen, ik had mijn ogen open 8-) .

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:07

chillaxing schreef:
En de illuminati dan, hoe denken jullie daar over?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 15:20

Ik heb een mooie voor je:

http://moonrising-themovie.com/

Een film/ docu (heb geen geluid hier dus hoor niks) die beweert dat Nasa de boel bij elkaar liegt over de maan.

Citaat:
For over 50 years we have been told and convinced the Moon is nothing more than a black and white desolate rock with moon dust and craters. The thousands of photos released to the public have always presented a black and white Moon. Even the most recent Hubble Photographs of the Moon are black and white. NASA continues to perpetuate the "lie" that the Moon is black and white. Moon Rising is the first film that presents Full Color Photography of the Moon.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:40

Huertecilla schreef:
Net als de opzet rond de dood van Julius Ceasar die je eerst aanhaalde weten we dit allemaal prima.

Aha, je hebt dus alle rechtzaakdocumenten over de veroordeelde gelezen, incluis het psychiatrisch rapport? Je weet dus exact wat zijn drijfveren waren? Blijkwaar was Brutus niet zo handig, want Octavianus ging met de eer strijken. En wie heeft opdracht gegeven om de geschiedenisboekjes te schrijven? Nou.. Octavianus. Dus kan je ervan uitgaan dat de waarheid heel erg objectief is genoteerd, net als de dood van Marcus Antonius en Cleopatra.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:14

Dat van de Beatles heb ik in een grijs verleden al eens op de radio gehoord, in de tijd dat je nog radiodocumentaires had. Was heel interessant!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:31

Heel intressant topic, ga is even alle sites bekijken!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:13

Inmiddels geen complottheorie meer. Verichip en SVC zijn gefuseerd in Positive ID Corp. op 10 nv. 2009 en behoorlijk ver met hun lobby en propaganda:

http://www.youtube.com/watch?v=URTV128I ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=-whcDGyE ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=7VZW78eE ... re=related

Iedere burger een ID chip met hun hele doopceel en.... GPS.

Uiteraard alleen een burgercontrole maatregel want criminelen, anderdenkenden en verzetslieden die zich niet aan de wet willen houden kunnen het ding er uit halen en/of anders programmeren. Eerder makkelijker dan moeilijker :)* :)*

Luister en huiver:

http://www.youtube.com/watch?v=vuBo4E77 ... re=related

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:41

Wel, ik huiver over andere zaken.

Dit bv.
De man die Gabrielle Giffords neerschoot,
en zes andere mensen vermoordde, waaronder een meisje van negen,
was iemand die geloofde

(1) in het complotverhaal rondom 9/11;
(2) in het complotverhaal rondom het verlaten van de goud-standaard;
(3) in het complotverhaal dat de regering op verborgen manieren de bevolking controleert,
o.a. dmv grammatica, spelling, en taal.

Er bestaat geen enkele twijfel over dat zijn complete paranoia tov regering,
bijgedragen heeft tot het plannen en uitvoeren van deze aanslag.

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:33

Huertcilla
Ook in Nederland heb je al van die gekken, die willen dat mensen met dementie een chip krijgen onder het mom van als ze weglopen kunnen we ze snel terug vinden. Persoonlijk wil ik ze niet eens bij de paarden dus al helemaal niet bij mensen.
BigBen
Ik had begrepen dat Pealin op haar site een trigger had.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:38

BigBen schreef:
Er bestaat geen enkele twijfel over dat zijn complete paranoia tov regering,
bijgedragen heeft tot het plannen en uitvoeren van deze aanslag.

....volgens de media ja.
Goede reden om het internet te censureren :D

Punten 2. en 3. zijn geen theorie overigens, maar je kan ze uiteraard ontkennen en gelóven dat het complotverhalen zijn :D

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:09

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:25

BigBen schreef:
De regering controleert de bevolking dmv spelling, grammatica, en taal ?
Doe niet zo belachelijk.

Het internet wordt gescanned op een enorme berg trefwoorden en bij voldoende hits gaat het betreffende internetadres in een ander bakje. Dat is een onderdeel van grootschalige geautomatiseerde risico-profiel analyse.
Dus ja, de overheden controleren op basis van taalgebruik en context.

Veiligheidsdiensten van de overheden gebuiken al sinds de eerste geautomatiseerde registratie de data voor profiel analyses. Daar is in de praktijk niets beschermds aan helaas want die diensten zijn een grote werkgever voor ´hackers´ en zeker met het anti-terrorisme spook kan alles.
Je data van jouw aankopen bij Amazon of via Paypal zijn vrij beschikbaar voor hen! en dat gaat ook hoppa in de automaat voor eventuele punten in een risico-profiel.

Dat jij wellicht een specifieke associatie hebt bij de de terminologie ´spelling, grammatica en taal´ anders dan scannen op trefwoorden en hun context is niet echt een reden om ´belachelijk´ te gebruiken.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:01

Klare taal:

http://www.youtube.com/watch?v=4jvqostwp3c

Het gaat over: wat wordt bewaard en hoe wordt jouw profiel aan de hand van die gegevens gemaakt.

"De overheid bewaart alle gegevens die geregistreerd kunnen worden en iemand die iets anders wil is een verdacht persoon" ....

Oud, maar nog steeds actueel: http://www.youtube.com/watch?v=OohrAPiDnMA Privacy Matters.

* Ik wil nog wat toevoegen. Het laatste filmpje eindigt met "Stel vragen wat er met je gegevens gebeurt. Blijf bewust" en dan komen we op het antwoord dat is gegeven:

"... en iemand die iets anders wil is een verdacht persoon" ....
Zover zijn we nu.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:38

Huertecilla schreef:
Het internet wordt gescanned op een enorme berg trefwoorden en bij voldoende hits gaat het betreffende internetadres in een ander bakje. Dat is een onderdeel van grootschalige geautomatiseerde risico-profiel analyse.
Dus ja, de overheden controleren op basis van taalgebruik en context.

Wat je hier vertelt is al dan niet waar,
maar compleet naast de kwestie.

Het gaat hier niet, herhaal niet, om trefwoorden op internet,
maar puur en alleen om spelling, grammatica, en taalgebruik.

Lees het artikel.