Groepering die van nederland een moslim,s land wil maken !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:48

LizMD schreef:
Alles wat over pedo's of moslims gaat is een hot item op dit moment...

En dus moet er maar weer een nieuw topic geopend worden om Moslims te bashen? (in het algemeen bedoeld dus niet naar jou :))
Iedereen weet inmiddels toch wel dat je Moslim extremisten hebt? En niemand keurt dat bij mijn weten goed hier op Bokt... Dus ik vind het een beetje onzinnig om er een topic over te openen. Dat is net zoiets als een topic openen over het mishandelen van paarden. Niemand keurt dat goed (zeker niet op Bokt :P) dus dit topic is in mijn ogen bijvoorbaat gedoemd een reltopic te worden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:49

Geert en Bang?
Dat is nieuw dan.

LizMD

Re: Groepering die van nederland een moslim,s land wil maken !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:50

Ooh bah, kunnen we het laten om hier de PVV bij te betrekken. Ik kan de naam van die man echt niet meer lezen, laten we het nou eens ergens anders over hebben dan de goede of slechte punten van onze grote vriend mnr Wilders.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:51

Waar maken jullie je druk om? die 8% moslims die nederland in 2050 (!!) pas gaat hebben?
Ze zijn een minderheid en zullen dat altijd blijven, denk eerder dat het geloof af gaat nemen, net zoals met de protestanten en christenen in Nederland.

Ik denk dat de kans dat de wereld vergaat door milieu vervuiling vele malen groter is dan door de moslims...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:52

LizMD schreef:
Ooh bah, kunnen we het laten om hier de PVV bij te betrekken. Ik kan de naam van die man echt niet meer lezen, laten we het nou eens ergens anders over hebben dan de goede of slechte punten van onze grote vriend mnr Wilders.

Het lijkt mij meer dan logisch dat een partij al de PVV bij dit thema betrokken wordt...Maar dat kan ook aan mij liggen hoor...

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:52

Vjestagirl schreef:
Hoezo? Geert is gewoon als de dood voor alles wat anders is dan dat hij kent. Bang voor andere culturen, kan nergens het goede in zien...

Ik heb hem anders nog nooit kwaad horen spreken over boedisme,of het jodendom ,enz. .

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:53

Vind het allemaal troep
Geert Wilders vind ik een idiote/doorgeslagen vent met zijn ideeën. ,maar ook die ontzettende strenge ontzettend onmenselijke straffen van de islam vind ik belachelijk.
Geloof oké ,maar hand afhakken , doodstraf en ritueel slachten is echt bagger en niet van deze tijd.

Mensen zijn soms echt zo walgelijk :n

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:54

Kaula schreef:
Waar maken jullie je druk om? die 8% moslims die nederland in 2050 (!!) pas gaat hebben?
Ze zijn een minderheid en zullen dat altijd blijven, denk eerder dat het geloof af gaat nemen, net zoals met de protestanten en christenen in Nederland.

Ik denk dat de kans dat de wereld vergaat door milieu vervuiling vele malen groter is dan door de moslims...

Dat heb je heel goed gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:56

LizMD schreef:
mmm zo veilig ook weer niet en voor vrouwen is het al helemaal niks leuk daar. Als je daar verkracht wordt (ja dat gebeurd daar ook heus wel) wordt je of gestenigd, of op zijn minst als paria behandeld en uit de fam. gezet

Nou mochten ze het ooit invoeren, dan zal mijn familie me goddank nog niet stenigen of uit de familie zetten, als ik verkracht zou worden! :)

Ach, ik hoor hier en daar wel vaker gefluister van Moslims; wacht maar, wij zijn het zat.. jullie 'ongelovigen' zullen het nog wel meemaken. Ergens ben ik er wel bang voor, er zijn namelijk zoveeeeel Moslims, die kunnen heust wel wat klaarspelen in Europa hoor.
Maar aan de andere kant; we zullen wel zien. Me er nu druk om gaan maken werkt geloof ik ook niet.

Oh en ik denk niet dat Staphorst hele plannen heeft met Nederland, dat ligt niet in de aard van de de Calvinistische Nederlanders. Ja ze vinden ons 'Heidens' maar ze willen niet het land regeren of overnemen en hun regels willens en wetens invoeren. Ze keren zich liever van ons af, dan dat ze ons proberen te overtuigen, desnoods met geweld.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 22:57

Heino schreef:
LizMD schreef:
Alles wat over pedo's of moslims gaat is een hot item op dit moment...

En dus moet er maar weer een nieuw topic geopend worden om Moslims te bashen? (in het algemeen bedoeld dus niet naar jou :))
Iedereen weet inmiddels toch wel dat je Moslim extremisten hebt? En niemand keurt dat bij mijn weten goed hier op Bokt... Dus ik vind het een beetje onzinnig om er een topic over te openen. Dat is net zoiets als een topic openen over het mishandelen van paarden. Niemand keurt dat goed (zeker niet op Bokt :P) dus dit topic is in mijn ogen bijvoorbaat gedoemd een reltopic te worden.

Ik heb dit topic geopend vanwege het nieuw,s op tv.
Wat vandaag is uitgezonden .
Dat is dus geen oud nieuw,s.
Er worden toch ook constant nieuwe topic,s geopend als er een moordzaak is gepleegt of iets dergelijks.
Dat gebuert ook zo vaak en is ook heel erg.
Maar waarom daar dan wel nieuwe topic,s over maken
En dit soort topic,s niet
Ik snap jou niet sorry .

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:00

wopkelover schreef:
Maar waarom daar dan wel nieuwe topic,s over maken
En dit soort topic,s niet

Heel simpel, wat is de nieuwswaarde van je OP? Wat wist Nederland nog niet dat ze persé moeten weten? Wat was er nog niet eerder bekend over moslim extremisten??

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:01

Iemand die zo'n topic als dit oud nieuws vind? geen probleem toch,dan komt die toch niet in dit topic?
Of zie ik dat verkeerd?

@Heino.
Toen ik dit nieuws zag op tv,wist ik dit ook niet.
Had er ook nog niets over gehoord over dat Sharia4Nederland.
Laatst bijgewerkt door gohya op 16-12-10 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

randalinpony

Nou ja goed de wereld gaat dus toch naar zijn grootje... dus zo moslimatisch is het allemaal niet. :(:)

Maar even serieus: dat er binnen de Islam extremistische engerds bestaan was toch wel bekend dacht ik zo?
Zoals je ook een Nederlandse partij hebt die niets liever zou willen dan Nederland inrichten naar het woord van de bijbel... vind ik persoonlijk ook niet heel tof, maar toch maak ik me daar niet zo druk over aangezien ze met hun twee zetels nooit echte macht zullen verkrijgen.

Ik heb de pest aan alle extremisten en fundamentalisten, of ze nou Wilders, Achmed, Moos of Johannes heten. Ik vind het prima dat ze willen leven zoals hen goeddunkt en geloven wat ze juist lijkt, maar ik vind het niet zo prettig als ze dat aan mij of anderen willen opleggen.

vito05

Die groep is hier al jaren mee bezig en het gaat nog gebeuren ook als nederland maar alles over zich heen laat komen.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 23:03

Dat is ook waar gohya.
Dat er moslim extremisten zijn is inderdaad al lang bekent.
Maar dat ze gaan proberen het land over te nemen nog niet .
(bij mij altans.)
Dus dat is nieuw nieuws volgens mij .

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:04

Dat verklaard waarom het ook zo slecht gaat met de inburgering van! Ze willen helemaal niet inburgeren, ze willen ons bekeren!
Sorry, beetje flauw.
Maar toen ik 13 was (18 jr geleden, aargghh) had ik een moslimmeisje in de klas (Turks) en die vertelde toen al dat haar vader zei, dat Nederland uiteindelijk een provincie zou worden van Turkije/de moslimwereld. Dat wij wel opgeslokt zouden worden door de moslimwereld. Nou sorry, maar daar kan ik echt pissig om worden! Krijgen we een soort "moderne kruistocht"?

Ik vind ze allebei doodeng en potentieel gevaarlijk: Wilders (en zijn PVV) en extremisten (van welk geloof dan ook)....

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:07

wopkelover schreef:
Dat is ook waar gohya.
Dat er moslim extremisten zijn is inderdaad al lang bekent.
Maar dat ze gaan proberen het land over te nemen nog niet .
(bij mij altans.)
Dus dat is nieuw nieuws volgens mij .

Het grote mankement van extremisten is juist dat ze desnoods met geweld hun standpunten willen opdringen aan de rest.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 23:12

Dat is inderdaad ook waar .

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:26

ik vraag me altijd af, wanneer mensen zeggen dat ze bang zijn dat we worden overgenomen, hoe zien jullie dat dat voor je?
want als het uberhaubt legaal gebeurt dan moet er toch echt een meerderheid voor zijn democratisch. en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, moslims zijn nog altijd een minderheid hoor.
em als ze het niet legaal doen, hoe dan? daar ben ik wel benieuwd naar.
want gaan ze dan een coup plegen? of worden we gewoon binnengevallen?
want daar heeft de VN ( of UN of EU of hoe dat dan ook heet) natuurlijk niks tegen te zeggen :P
nee hoor, als je gewoon een beetje logisch nadenkt dan hoef je je nergens zorgen over te maken. al dat bang maken over lijfstraffen en verkrachtingen denk je nou echt dat we zo'n stap terug in de tijd laten gebeuren?
nee hoor, wat er hooguit gebeurd is dat we wat meer geconfronteerd worden met de islam en moslims.
maar goed, dat is natuurlijk onbekend en eng en dus moetn we daar allemaal een enorm probleem van maken en enorm veel haat over gaan verspreiden. want dan zijn we veilig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:28

Ook minderheden kunnen aan de macht komen.
Er is ook een voorbeeld van en ik denk wel meer.

am_vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:33

Ik las op de Telegraaf dat er een politiekorps in ijsseland alle agenten een halal lunchpakket geven, wie gaat er nou voor mij bepalen dat ik ritueel geslacht vlees moet eten???? Het moet niet gekker worden hoor :+

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:34

vast wel, van hoelang zijn die geleden?

hoelang geleden is het nou echt dat een democratisch land vergelijkbaar met nederland door een compleet andere religie is overgenomen binnen korte tijd?

maar goed, ik vraag me gewoon af hoe de mensen dat zien gebeuren die hier eht in geloven.
hoe gebeurt het, die overname van de moslims. hoe worden wij een moslimland.
is er een stappenplan voor?

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:37

Vjestagirl schreef:
De PVV ziet helemaal niets aankomen, de PVV is gewoon bekrompen.

Ik denk dat dit allemaal veel te ver opgeblazen is. Eerst zien zei Pietepeut.

Dat zou Pietepeut dan duur komen te staan... Als hij het al kan zien...

En bekrompen, serieus?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:40

Je moet de ogen niet sluiten voor de tendens wereldwijd waarbij aangestuurd wordt op verharding, op wantrouwen tussen moslims en 'het westen'. Vaak voor politieke agenda's, niet vanwege echt vrome uitgangspunten. De situatie in de wereld is ingewikkeld, een boeman aanwijzen is een poging om het lekker simpel te maken.

Het is een proces waarbij twee partijen betrokken zijn, die allebei worden gemanipuleerd om de ander als slecht, als vijand te zien.
Wat mensen als Wilders doen, is precies hetzelfde als wat fundamentalistische imams doen. Het komt van twee kanten.

Het erge is de zee van mensen ertussen die elkaar gaat wantrouwen en uiteindelijk het gevoel krijgt dat ie in een of ander kamp thuishoort. Terwijl het overgrote deel van die mensen niets liever wil dan gewoon hun eigen leven leiden.

Wat deze extremen aan twee kanten kenmerkt, is het weigeren van dialoog. Dat is het telkens herhalen van hoe slecht de ander is.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 23:41

Grappig hoe men ook altijd roept ' moslims dringen zich aan ons op' ... uhm, hoe dan?? Ik stoor me meer aan de Jehova's getuigen die telkens weer aan mn deur staan, of christenen die me op straat aanspreken om me te bekeren.. Heeft een moslim nog nooit proberen te doen bij mij hoor.. het wordt allemaal zo onterecht opgeblazen, mensen vinden het fijn om een zwart schaap te hebben om op te pikken, mijn mening. Jammer vooral, het is zo lekker makkelijk om alle ellende op 1 groep te schuiven.. jammer. En Geert Wilders? Die gaat ons nog eens een oorlog in helpen, geen goed woord over te zeggen in mijn optiek, die man vormt een groter gevaar voor ons dan de meeste moslims..

overbodig topic dit, genoeg moslim-bash topics hier..