Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x__Danielle schreef:Jeetje eillien, ik vind je vrij hard in je uitspraken..
Elin_ schreef:omg.. maar upendo ik wil nog niet dood...en ik wil dat niemand door die domme presidenten blabla sterft..
Bij die atoombom in China ging de wereld toch ook niet dood??
waren zijn mensen zo egoiistisch..
x__Danielle schreef:waarvoor quote je daarbij mij als ik vragen mag?
eilleen333 schreef:Bedoel je mij?
Maar wat moet ik dan zeggen dan? Dat ik elke avond huilend naar bed ga omdat ik het zo sneu vind voor die mensen? Dan zou ik nl liegen...
Het is niet zo dat het me niet interesseerd, maar wat zou ik moeten doen dan? Brief naar de Koreaanse regering sturen dat ik het gooien van atoombommen een slecht idee vind? Dit is een ontzettend ver van mijn bed show, en zo lang er nog niets gebeurd is, kan ik niets doen. Ik wil best doneren voor de wederopbouw oid, maar wat kan ik er nu aan doen dan?
Maar dat zei ik net ook al, maar het is op bokt blijkbaar nogal lastig om posts goed te lezen, (en om te voorkomen dat daar nu weer een hele discussie over komt, wil ik mensen aanraden om gewoon verder te gaan over het onderwerp van dit topic)
Asyaa schreef:x__Danielle schreef:waarvoor quote je daarbij mij als ik vragen mag?
Omdat Eillien het vrij bot zei, wat jij ook vond, maar dat is wel de waarheidBij atoomoorlogen praat je niet meer over mensenlevens, daar praat je over statistieken. Maar om terug te komen op wat ik eerder zei, het is nog maar de vraag of pyongyong ook wel atoomwapens heeft. Ze bluffen heel wat af daar.
lesilla schreef:Net alsof er voor wikileaks geen sprake van dit was, is al een tijdje aan de hand...
Stephanie_86 schreef:Ik las hierboven ergens dat het een straal van 100 km vernietigd nou dan is mooi half nederland dood, nou ik zit er niet op te wachten hoor
hoop dat t weer opklaart daar en dat t uiteindelijk loos alarm is
Elin_ schreef:zitten wij btw 100 km van Noord korea af? Nee toch ? verder ??
Asyaa schreef:Elin_ schreef:zitten wij btw 100 km van Noord korea af? Nee toch ? verder ??
Bij goed weer kan je de grens zien.
Atoomwapens bestaan al 65 jaar, er zijn er ook genoeg op de wereld om alles meerdere malen de pleuris in te blazen. Gekken genoeg die er een wilt gooien, maar tot nu toe zijn de mensen met de codes altijd slim genoeg geweest om te realiseren dat zij dan ook zelf de volgende wereld worden in geknald.
Asyaa schreef:anniek_uc schreef:Dit is toch ook voorspeld.
De wereld vergaat niet in 2012 maar er komt een atoom oorlog oftwel de 3e wereld oorlog.
Dat kan je ook met een zak strooizout nemen
Eerst was het de terreur dreiging die ons de kop zou kosten, toen was het de financiële crisis, nu weer korea.
Asyaa schreef:Elin_ schreef:zitten wij btw 100 km van Noord korea af? Nee toch ? verder ??
Bij goed weer kan je de grens zien.