Wat maakt het in feite uit hoe een topsporter in elkaar steekt... als hij maar doet wat ie moet doen. En dat is presteren en op een eerlijke manier. Dus geen doping.
Verder hoef ik zo iemand echt niet aardig te vinden. Maar goed, dat ben ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Hebben we nu ook nog gedragscodes dan voor topsporters?
Polivy schreef:En volgens mij heeft ie niet één of andere afwijking waardoor hij gevolgen niet kan overzien geloof ik, dus ik vind het persoonlijk een beetje een slappe verklaring.
Marian01 schreef:De druk zal best heel hoog zijn, en nee ik zeg niet dat het voor de lol heeft gedaan..
Maar we hebben het hier over een volwassen man. Mag ik verwachten dat ie blijft nadenken? en over dit onderwerp wat ZO gevoelig ligt liegen??
Belachelijk..met het team om zich waar hij naar toe had kunnen gaan, had ie naartoe MOETEN gaan. Zoveel had ie moeten nadenken.
Sommige zaken doe je nou eenmaal niet af met: - sorry-
Te veel belangen- te veel geld - te veel mensen, die die in zijn onbenul gewoon meeneemt.
Dit mag best consequenties hebben. (En nee niet alleen straf..maar misschien ook leermoment(en) voor andere takken van sport)
Polivy schreef:Wie zegt dat hij niet goed begeleid is? Vind dat ook we een snel getrokken conclusie zonder twee kanten van het verhaal te horen. (of überhaupt één kant, want volgens mij gaat het om een aanname)
sarabande schreef:Polivy schreef:Wie zegt dat hij niet goed begeleid is? Vind dat ook wel een snel getrokken conclusie zonder twee kanten van het verhaal te horen. (of überhaupt één kant, want volgens mij gaat het om een aanname)
Weet je zoek zijn interview even op dat hij in DWDD gaf, wellicht maakt dat wat duidelijk.
sarabande schreef:Ik vind het trouwens een nare manier van reageren.
Marchador schreef:Volgens mij snap ik het niet.
Heeft hij nu nooit cocaine gebruikt, of heeft hij wel cocaine gebruikt en gebruikte hij dit dit keer als een smoes?
Wat ik ervan moet denken weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat de druk voor hem enorm groot is en dat er op een bepaald moment een druppel kwam die de emmer deed overlopen.