En wat een misselijke vent is die kerel zeg. Hij straalt alleen maar gemeenheid uit op zijn gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Talisa, dan nog heeft iemand anders niet zoiets te doen en zeker niet met dat taalgebruik. Dit heeft niks met Sinterklaas wel of niet goedkeuren te maken, maar alles met fatsoen.
Talisa schreef:Ja sorry sinterklaas boeit me echt niks.. Vind het allemaal nogal overrated. Ik ben als kind gelukkig niet voorgelogen dat er een of andere man uit Spanje mij cadeautjes kwam brengen.. Zal wel een verschil in opvoeding zijn geweest!
Duke schreef:chevax schreef:Talisa, dan nog heeft iemand anders niet zoiets te doen en zeker niet met dat taalgebruik. Dit heeft niks met verschil in opvoeding te maken, maar alles met fatsoen.
Precies! Vind de opmerking van Talisa een beetje misplaatst. Maar goed, ieder zijn mening.
Talisa schreef:Pion schreef:
Ja sorry sinterklaas boeit me echt niks.. Vind het allemaal nogal overrated. Ik ben als kind gelukkig niet voorgelogen dat er een of andere man uit Spanje mij cadeautjes kwam brengen.. Zal wel een verschil in opvoeding zijn geweest!
mylittlejoy schreef:@Talisa: En dus omdat jij er niet mee bent opgegroeid en er niets mee hebt, is het niet erg als het voor anderen verpest wordt? Wat leven we toch weer in een sociale wereld....
Het gaat er niet om dat het de Sint is, maar dat iemand willens en wetens een feest voor die kinderen verziekt. Als een of andere gek in een uitzending een Teletubbie neer zou knuppelen, zou ik het net zo erg vinden. En ik ben toch echt geen fan van Teletubbies.
kiwi1990 schreef:mylittlejoy schreef:@Talisa: En dus omdat jij er niet mee bent opgegroeid en er niets mee hebt, is het niet erg als het voor anderen verpest wordt? Wat leven we toch weer in een sociale wereld....
Het gaat er niet om dat het de Sint is, maar dat iemand willens en wetens een feest voor die kinderen verziekt. Als een of andere gek in een uitzending een Teletubbie neer zou knuppelen, zou ik het net zo erg vinden. En ik ben toch echt geen fan van Teletubbies.
Ik zou het wel grappig vinden, zolang ze maar niet over de schreef gaan door het voor de neus van kinderen te doen