Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:20

Echt belachelijk! Ben alleen wel benieuwd of het een Hoax is. Dat zou het misschien een klein beetje verzachten. Maar aan de andere kant vind ik zijn taalgebruik in het bijzijn van de kinderen echt verschrikkelijk. Of het nu in scene is gezet of niet, ik vind dit veel en veel te ver gaan.

En wat een misselijke vent is die kerel zeg. Hij straalt alleen maar gemeenheid uit op zijn gezicht :( Ik hou wel van een beetje sarcasme :+ , maar op deze manier hoeft het van mij echt niet!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:21

Pion schreef:
Talisa schreef:
Hahahah geweldig! :))

:?

Ja sorry sinterklaas boeit me echt niks.. Vind het allemaal nogal overrated. Ik ben als kind gelukkig niet voorgelogen dat er een of andere man uit Spanje mij cadeautjes kwam brengen.. Zal wel een verschil in opvoeding zijn geweest!

LadyMadonna

Re: Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:23

Maar dan nog... Talisa.
De meeste kinderen worden wel zo opgevoed (en daar heb ik mijn bedenkingen bij, maar das een andere discussie ;)

Het feest wordt gewoon voor de kids op een belachelijke wijze verpest, maakt niet uit dat t sinterklaas is, had IMO net zo goed de kerstman of de paashaas kunnen zijn

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:24

Talisa, dan nog heeft iemand anders niet zoiets te doen en zeker niet met dat taalgebruik. Dit heeft niks met Sinterklaas wel of niet goedkeuren te maken, maar alles met fatsoen.

Duke

chevax schreef:
Talisa, dan nog heeft iemand anders niet zoiets te doen en zeker niet met dat taalgebruik. Dit heeft niks met Sinterklaas wel of niet goedkeuren te maken, maar alles met fatsoen.

Precies! Vind de opmerking van Talisa een beetje misplaatst. Maar goed, ieder zijn mening.

Edit: even de quote aangepast.
Laatst bijgewerkt door Duke op 08-12-10 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Talisa schreef:
Ja sorry sinterklaas boeit me echt niks.. Vind het allemaal nogal overrated. Ik ben als kind gelukkig niet voorgelogen dat er een of andere man uit Spanje mij cadeautjes kwam brengen.. Zal wel een verschil in opvoeding zijn geweest!

Dus omdat jij nooit ben voorgelogen, en omdat het jou niks boeit, vind je het niet erg als kinderen zo aan het schrikken worden gebracht? Lekker sociaal! Dat is inderdaad een verschil in de opvoeding!

Ik ben ook niet helemaal pro-Klaas, maar ik vind Rutger veel te ver gaan.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 12:26

Idd ik vind het nogal banketstaaf voor de kinderen.
Die vieren het misschien 3 a 4 keer en dan weten ze ook wel dat het nep is.
Het feest is gewoon leuk voor de kinderen.

Zou dit dan meteen mogen betekenen dat we ook geen kerst meer moeten vieren omdat de kerstman niet bestaat?

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:27

Duke schreef:
chevax schreef:
Talisa, dan nog heeft iemand anders niet zoiets te doen en zeker niet met dat taalgebruik. Dit heeft niks met verschil in opvoeding te maken, maar alles met fatsoen.

Precies! Vind de opmerking van Talisa een beetje misplaatst. Maar goed, ieder zijn mening.

Ik had 'm net even aangepast omdat het anders verkeerd kon worden opgevat. Maar de strekking blijft hetzelfde.

mylittlejoy

@Talisa: En dus omdat jij er niet mee bent opgegroeid en er niets mee hebt, is het niet erg als het voor anderen verpest wordt? Wat leven we toch weer in een sociale wereld....

Het gaat er niet om dat het de Sint is, maar dat iemand willens en wetens een feest voor die kinderen verziekt. Als een of andere gek in een uitzending een Teletubbie neer zou knuppelen, zou ik het net zo erg vinden. En ik ben toch echt geen fan van Teletubbies. :+

Craftly

Als dit allemaal waar blijkt te zijn vind ik dit echt te triest voor woorden. Vond zoiezo eigenlijk powned altijd al verschrikkelijk, zo vervelend mogelijk doen om maar publiciteit te krijgen :r

davincilover

@ Talisa, wat vind je nu precies zo geweldig? Is het omdat jij geen sinterklaas hebt gehad en dat het voor anderen daarom in jouw ogen verpest mag worden?

Zelf vind ik sinterklaas ook een commercieel gedoe en heb ik er ook niet veel mee. Dit ook vanuit mijn opvoeding, ik heb er voor een deel nare herinneringen aan. (Dit even terzijde) Maar daarom vind ik dit als mens nog wel te ver gaan, je hoort het feest voor anderen niet te verpesten.

Maar goed als jij het een leuk stukje vind, dan is dat zo, wie ben ik om dan te zeggen dat het niet grappig is en te ver gaat? ;)

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:28

Dit is gewoon willen scoren over andermans rug en echt volkomen alleen maar met jezelf bezig zijn en "kijk eens hoe stoer ik ben en wat ik allemaal durf". Het moge duidelijk zijn dat ik van PowNed sowieso geen hoge pet op heb.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:30

Oke oke mijn eerste reactie was een beetje in een opwelling, ik zag het filmpje en moest toch wel lachen om zo'n stunt. Maar natuurlijk is het niet leuk voor die kindjes, dat het zo abrupt wordt verpest. Dat had Rutger niet moeten doen. Maar ik denk dat het een hoax is hoor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:31

Hoop dat het een hoax is, toen ik jong was ging de priester lekker in de kerk vertellen dat de sint niet bestond.
Nu omdat we oud zijn zeggen we boeiend of stom voor de kinderen, maar toen deed zoiets wel verdriet.
De magie was er vanaf

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:32

Talisa schreef:
Pion schreef:
:?

Ik ben ook nooit voorgelogen, wist op mijn 4e/5e al dat sinterklaas niet bestond maar alsnog blijf ik het een geweldig feest vinden, zeker voor de kinderen die wel echt geloven.

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:32

@ Chevax ben het helemaal met je eens! Vaak zijn deze mensen in-en-in onzeker, maar laten aan andere zien kijk eens wat ik durf! Hier voeden zij zichzelf dan mee en voelen zich minder onzeker. Niet de juiste basis lijkt mij. Als iemand goed in zijn vel zit, dan doet hij dit soort dingen niet. Daar ben ik van overtuigd, het is opvullen van zijn tekortkomen. Mhh eigenlijk best sneu :P ..

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 12:33

mylittlejoy schreef:
@Talisa: En dus omdat jij er niet mee bent opgegroeid en er niets mee hebt, is het niet erg als het voor anderen verpest wordt? Wat leven we toch weer in een sociale wereld....

Het gaat er niet om dat het de Sint is, maar dat iemand willens en wetens een feest voor die kinderen verziekt. Als een of andere gek in een uitzending een Teletubbie neer zou knuppelen, zou ik het net zo erg vinden. En ik ben toch echt geen fan van Teletubbies. :+

Ik zou het wel grappig vinden, zolang ze maar niet over de schreef gaan door het voor de neus van kinderen te doen :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:34

Zie het ook niet als voorliegen, kinderen hebben fantasie nodig in hun ontwikkeling.
Sint en kerst helpt die wel ontwikkelen. Niet zo slecht hoor

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:35

Ik heb het programma nooit gezien, en weet nu dat ik er ook nooit naar zal kijken. Zelfs als het een hoax zou zijn (wat ik niet geloof), zie ik er echt de lol niet van in...dieptriest dit.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:37

kiwi1990 schreef:
mylittlejoy schreef:

Ik zou het wel grappig vinden, zolang ze maar niet over de schreef gaan door het voor de neus van kinderen te doen :)

Ja, dat bedoel ik ook eigenlijk. Had ik er even duidelijk bij moeten zeggen. (Want ik heb toch ook moeten lachen om de tubbies van Bart de Graaff :D ).

Maar ik kan me niet voorstellen dat het een hoax is. Wie gaat nou z'n kind voor zoiets laten gebruiken?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:41

Wat een misselijkmakende rot vent is dat toch.
Dit kan je gewoon niet maken!

Wat is in godsnaam de volgende stap?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:44

Sabinee__ schreef:
Wat een misselijkmakende rot vent is dat toch.
Dit kan je gewoon niet maken!

Wat is in godsnaam de volgende stap?

de vorige stap was iedergeval 'man bijt christenhond'....een ontzettende lieve man die gewoon in de maling genomen wordt.
Breng gewoon nieuws en geen leedvermaak.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:49

Ikzelf ben ook een voorstander van kinderen in zoiets te laten geloven. Hoe magisch is het toch om je kind in dit verhaal te laten opgaan. De werkelijkheis, de maatschappij en de wereld is al hard genoeg en daar krijgen ze nog lang genoeg mee te maken.

Voor die kinderen is Sinterklaas toch een prachttijd.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:56

En deze omroep zou een toevoeging zijn aan het televisienet en omroep Llink niet?

Wat een helden om zo een leuk kinderfeestje te verstoren, en het dan maar raar vinden dat kinderen soms gestoord gedrag vertonen als ze dit als voorbeeld hebben?

Ik word echt te oud geloof ik. %)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:00

Dieper kan je toch niet zinken... ik vind het te triest voor woorden.
Waarom zette niemand die vent buiten de deur, hoe kwam hij uberhaupt BINNEN? Wat bezielt iemand om zoiets te doen.