Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:wat een emo gemiep zeg...je moet het gewoon zakelijk zien, want dat is die man zijn werk en iedereen heeft recht op verdediging!
Persoonlijk zal Moszkowicz het ook walgelijk vinden wat deze vent geflikt heeft...
Kaja schreef:Vond de eis helemaal niet pittig, laat staan wat hij gekregen heeft!
Wat mij betreft komt die gozer nooit meer vrij... nooit!
Slappe rechtssysteem hier in Nederland, blegh
Suelza schreef:Twijfelen ze daaraan? Dan krijg je TBSen kunnen ze je tot in de lengte van dagen 'ophokken' onder het mom van: "Deze is zo gevaarlijk, dit komt nooit meer goed zonder dat het maatschappelijk belang of veiligheid in geding komt".
Kaja schreef:Suelza schreef:Twijfelen ze daaraan? Dan krijg je TBSen kunnen ze je tot in de lengte van dagen 'ophokken' onder het mom van: "Deze is zo gevaarlijk, dit komt nooit meer goed zonder dat het maatschappelijk belang of veiligheid in geding komt".
Dat mag ik dan maar hopen.... met heel mijn hart overigens!
Kaja schreef:Vond de eis helemaal niet pittig, laat staan wat hij gekregen heeft!
Wat mij betreft komt die gozer nooit meer vrij... nooit!
Slappe rechtssysteem hier in Nederland, blegh
Kaja schreef:listiglistje schreef:wat een emo gemiep zeg...je moet het gewoon zakelijk zien, want dat is die man zijn werk en iedereen heeft recht op verdediging!
Persoonlijk zal Moszkowicz het ook walgelijk vinden wat deze vent geflikt heeft...
Emo gemiepLiever emo-miepen (
) dan dit zakelijk bekijken!
Het zal je kind maar wezen!
Ik ben ervan overtuigd dat Moszkowicz deze zaak helemaal niet nodig heeft en ik vraag mij dan ook af wat zijn beweegredenen zijn!
Suelza schreef:En het Nederlandse REchtsysteem is zo, dat men er vanuit gaat dat iedereen kan veranderen, berouw kan tonen of wat dan ook en dus tzt recht heeft om weer in vrijheid te leven.
Twijfelen ze daaraan? Dan krijg je TBSen kunnen ze je tot in de lengte van dagen 'ophokken' onder het mom van: "Deze is zo gevaarlijk, dit komt nooit meer goed zonder dat het maatschappelijk belang of veiligheid in geding komt".
Suelza schreef:Oh ik zie dat ik het net wat krom had opgeschreven...
Levenslang is ook echt levenslang, 25 jaar is een standaard eis, maar dus niet levenslang. Levenslang is, zoals ik al eerder zei, volgens mij maar 3 keer opgelegd. Levenslang wordt zowiezo voor eenvoudige moord niet opgelegd (en ook niet geeist).
Kaja schreef:Kriel schreef:Uiteindelijk zal een dergelijke advocaat zich natuurlijk enkel beschikbaar stellen bij een juridisch-of mediatechnisch interessante zaak
![]()
Goh weet je dat wel zeker![]()
Als ik sommige moet geloven is het toch echt alleen maar omdat hij voor dit beroep heeft gekozen...
Kaja schreef:Kriel schreef:Uiteindelijk zal een dergelijke advocaat zich natuurlijk enkel beschikbaar stellen bij een juridisch-of mediatechnisch interessante zaak
![]()
Goh weet je dat wel zeker![]()
Als ik sommige moet geloven is het toch echt alleen maar omdat hij voor dit beroep heeft gekozen...
Kriel schreef:Daar zit wel een kern van waarheid in. Voor hem een juridisch interessante zaak immers....
sporter schreef:Nee hij doet het alleen voor de media aandacht. Dat heeft hij ook echt nodig er heeft verder nog niemand van Bram gehoort namelijk![]()
Kaja schreef:Kriel schreef:Daar zit wel een kern van waarheid in. Voor hem een juridisch interessante zaak immers....
Laten we elkaar geen mietje noemen, hij doet het echt niet omdat hij voor dit beroep heeft gekozen en vind dat iedereen recht heeft op een goede verdediging!sporter schreef:Nee hij doet het alleen voor de media aandacht. Dat heeft hij ook echt nodig er heeft verder nog niemand van Bram gehoort namelijk![]()
Je loopt een beetje achter de feiten aan