Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Ik snap wel wat je bedoelt, maar je kunt niet zeggen dat het selectieproces hetzelfde is. Het is inderdaad een jonge partij, met alle problemen van dien. Maar dat neemt niet weg dat het toch een beetje een rommeltje is geworden.
chevax schreef:Maar wat is het voordeel voor de media dat dit nu bij de PVV gebeurt? Ik denk dat ze pas echt uit hun panty gaan als blijkt dat Cohen een dubbelleven leidt en bij niet zo frisse internetpraktijken betrokken is. Of iemand eens een boete heeft gekregen voor een slok teveel op, oké, dat kan. Maar je kunt toch moeilijk zeggen dat een Sharpe slachtoffer is van de media.
Focussed schreef:Maar is toch allang veroordeeld voor zijn daden? Lijkt mij dat hij bestraft is aangezien hij ook letterlijk is veroordeeld (weet het niet zeker hoor, dus correct me if i'm wrong). Waarom moet dat weer opnieuw? Als dit niet naar boven was gekomen, was de man ansich dan anders geweest? Had hij beter of slechter geregeerd (of regeren... beslissingen kunnen maken in de kamer)?
Een fout die je maakt in je leven wil nog niet zeggen dat je daardoor direct totaal incapabel bent voor functies die voor je in het verschiet liggen.
esmee_stip schreef:Niets nieuws, ik had niet anders verwacht dan dat de PVV weer zwartgemaakt zou worden. Jammer, naar mijn mening de enige partij die wél luistert naar zijn stemmers, écht iets kan veranderen, en met fantastische standpunten. Ik kan niet anders zeggen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wat er allemaal speelt, dus daar ga ik verder niet op in. Ik had wel verwacht dat Wilders hem eruit zou zetten, niet gebeurd, zijn keuze. Waarschijnlijk heeft ie er een goede reden voor.
iedereen maakt fouten, ook mensen in publieke, belangrijke functies. Ik blijf PVV stemmen!!
joopie7 schreef:waar wordt de PVV zwartgemaakt? Volgens mij worden alleen maar feiten geconstateerd.
Focussed schreef:Maar is toch allang veroordeeld voor zijn daden? Lijkt mij dat hij bestraft is aangezien hij ook letterlijk is veroordeeld (weet het niet zeker hoor, dus correct me if i'm wrong). Waarom moet dat weer opnieuw? Als dit niet naar boven was gekomen, was de man ansich dan anders geweest? Had hij beter of slechter geregeerd (of regeren... beslissingen kunnen maken in de kamer)?
Een fout die je maakt in je leven wil nog niet zeggen dat je daardoor direct totaal incapabel bent voor functies die voor je in het verschiet liggen.