CtjeLief schreef:Mwa.. hij mag er van mij best in blijven hoor, past wel in het plaatje van de PVV
Van mij mag de hele PVV Lucassen begeleiden naar een land 'ver weg van hier'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Alane, die meid haar toekomst was afhankelijk van oa Lucassen. Hoe kan je dan controleren dat ze écht uit vrije wil seks hadden? Niet, denk ik
Myca schreef:@Alane, wat je je herinnert klopt inderdaad.
Hier een artikel uit Elsevier hierover: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... redden.htm
sarabande schreef:Myca schreef:Spontaan zou ik zeggen doop hem in de pek met veren en schop hem in een roze bikini het land uit.
Maar dat is natuurlijk wat ongenuanceerd.
Ik vind het wel vreemd dat zo iemand zo ver kan komen. Iedereen die een politieke en publieke functie ambieert zou goed gescreend moeten worden voordat ze zo'n positie kunnen krijgen. Geen screening door de eigen partij, maar een onafhankelijke.
Ja daar raak je de kern.
Ten eerste kunnen de andere partijen putten uit hu achterban en daar valt zelfs wel eens iets verkeerd tussen de mazen door.
insun schreef:Sarabande, zeg je nu dat sommige dingen wel mogen als er verzachtende omstandigheden zijn?![]()
Die Lucassen zegt 'getreiterd'te zijn. Dan zou je dat ook als verzachtende omstandigheid kunnen aandragen.