Anne_GTI schreef:Nou, ik baal er stevig van. Op het moment versturen wij behoorlijk veel post (ca. 100.000 stuks) en verwachten daar dagelijks een bepaalde respons op. Daar is onze planning op aangepast. Op het moment dat de post een achterstand oploopt door een staking loopt bij ons de zaak ook in het honderd en zit ik met -tig mensen met een wachtrij aan de telefoon die vol hangt met mensen die opheldering vragen over een bepaalde brief die ze ontvangen hebben. Als al die mensen tegelijk bellen loopt bij ons het telefoonverkeer op en wordt het lontje van de mensen korter. Ook belangrijke documenten voor visumaanvraag etc. blijven liggen en moeten we voor de zekerheid gaan faxen omdat TNT met z'n allen op het malieveld een biertje staat te zuipen.
Jullie zijn hard bezig om jezelf nog sneller uit de markt te helpen door te gaan staken. Komt nog bij dat ik iedere zaterdag door de halve buurt kan om de post bij de juiste persoon te krijgen want mijn brievenbus wordt vaak voor de halve buurt in gegooid. Leuke sociale bezigheid, maar ik word er niet voor betaald.
we zullen zien wat jij doet als je baantje komt tevervallen
Jij heb 2 dagen ellende terwijl er misschien straks mensen en hele gezinnen veel langer in de ellende zitten
heel triest als je er zo over denkt en als je foute post hebt moet je een klacht indienen bij klantenservice(he dat is een goeie)