Anthea schreef:Is depressief zijn überhaupt een reden om je kind uit het raam te gooien?
Als je gezond bent niet, als je depressief bent zijn er wel meer dingen die gezonde mensen niet snappen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tanya89 schreef:Jeetje zeg, heel bokt meteen "oh depressief die moeder dit en dat" maarre er zijn zoveel andere redenen te bedenken waarom iemand zoiets zou doen! In plaats dat jullie gewoon meeleven gaan jullie meteen allemaal vooroordelen maken
Echt vreselijk dat het is gebeurt.
Biancaa schreef:Zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat je daar toe in staat bent. Huilen is de enige optie voor de baby om zich te uiten, wie ben jij dan om dit hulpeloze wezentje daarvoor te straffen?? En ja, ik spreek uit ervaring.Als niemand in je buurt iets ziet of doet, kan ik me dus wel voorstellen dat het je teveel wordt en dan tot zoiets overgaat. Je weet namelijk niet meer wat je doet, je bent al zover in je gevoel dat je dus je moedergevoel opzij zet en alleen maar rot denkt over je kind.(
noviceh schreef:Biancaa schreef:Zelfs dan kan ik me niet voorstellen dat je daar toe in staat bent. Huilen is de enige optie voor de baby om zich te uiten, wie ben jij dan om dit hulpeloze wezentje daarvoor te straffen?? En ja, ik spreek uit ervaring.Als niemand in je buurt iets ziet of doet, kan ik me dus wel voorstellen dat het je teveel wordt en dan tot zoiets overgaat. Je weet namelijk niet meer wat je doet, je bent al zover in je gevoel dat je dus je moedergevoel opzij zet en alleen maar rot denkt over je kind.(