Meisje krijgt werkstraf voor verzonnen verkrachting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Re: Meisje krijgt werkstraf voor verzonnen verkrachting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 00:32

Is de ex eigenlijk wel de vader?
Ik zou er toch wel even een DNA-testje aan wagen...

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:17

Vind het ook echt belachelijk dat je over zoiets gaat liegen!
En vind een werkstraf wel weer een beetje weinig.. hopen dat ze echt een k*t taak krijgt!
Ik zou ze in ieder geval opgegevn voor therapie.. dit is toch niet normaal!

Ik ken ook iemand die zo om aandacht schreeuwt. Toen de relatie met dr vriend eindeigde en hij later iets met een andere meid kreeg klaagde ze hem aan voor huiselijk geweld. Ze zat er dus enorm mee dat hij het had uitgemaakt.. weer een zielige actie :P
Gelukkig heeft ze de aanklacht nu ingetrokken..!

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 19:38

LindyH schreef:
Is de ex eigenlijk wel de vader?
Ik zou er toch wel even een DNA-testje aan wagen...

Hier dacht ik ook meteen aan :j

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 17:46

Een verwijzing voor psychische hulp lijkt me meer op z'n plaats, want hier zit empathisch toch iets niet goed. :n

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:24

60 uur is wel heel erg weinig. Een paar maanden brommen was wat meer op de plaats geweest, lijkt me.

Een kennis van mij heeft hetzelfde meegemaakt, zijn ex beweerde door hem verkracht te zijn, wat niet waar was. Het is uitgevochten in de rechtszaal. Hier werd zo duidelijk bewijs geleverd dat het een leugen was, met alle emotionele gevolgen voor de moeder (van de ex-vriendin) van dien. Zij had altijd haar dochter gelooft. Zij heeft een schadevergoeding moeten betalen aan mijn kennis.

En om terug te gaan naar de OP; dit moet straks wel een kind gaan opvoeden.. Rare, rare wereld..

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:26

Wat stom! Dat soort dingen ga je toch niet verzinnen :?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:30

Verschrikkelijk!! Je kunt iemands leven flink ruïneren zo! Dat zo'n type haar kindje nog mag houden! :n

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:40

En ik vind het nog het ergste voor de jongen!

Onterecht beschuldigd!

In zo'n situatie zit ik nu ook!
Alleen dan iets anders en niet met de politie gelukkig!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 19:43

chrisje_83 schreef:
Ik hoorde het net op de radio. Ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen verzinnen :x

je wilt niet weten hoeveel meisjes dit soort dingen verzinnen of überhaupt al vertellen dat ze verkracht zijn terwijl dat niet waar is.

ontzettend vervelend voor de tegen partij, maar ook voor de meisjes die wel echt verkracht zijn.
wie moet de politie nu wel geloven en wie niet?

zo'n zonde.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:33

knuffeldier schreef:
echt straf krijgt ze niet. Uit andere bronnen op internet heb ik begrepen dat het om een voorwaardelijke straf gaat. Dus eigenlijk gebeurt er nu dus helemaal niks.

Beiden zijn niet de eerste keer en zullen de laatste keer niet zijn.

Inderdaad zowel voor de beschuldigenden als echte slachtoffers héél erg.

In dit geval is de ex als hij wel de vader is ook nog eens voor een deel van het onderhoud aan te spreken omdat er op zich totaal los van staat. Is echter gevoelsmatig niet te scheiden.
Kan hij als hij dat zou willen beter het kind toegewezen krijgen en de moéder tot alimentatie veroordeeld worden.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 15:38

Monster_tos schreef:
_helga_ schreef:
Hoe verzin je zoiets?
het is erg genoeg als het iemand gebeurd.
hoop dat ze een keer egt verkracht word. dan zal ze nooit meer zn leugen de wereld in brengen ;)

Dat vind ik nogal raar om te roepen....
En vind het nogal wat om zo maar beschuldigingen richting het meisje te gaan roepen.. Het is vreselijk wat ze gedaan heeft, en absoluut vreselijk voor die jongen.
Maar ik ben vooral erg niewschierig naar wat het meisje zover gebracht heeft dat ze deze leugen bedacht heeft..

Vaak is dat "gewoon" een roep om aandacht. Zo ken ik ook iemand die zei dat haar vader haar had verkracht, ook gelogen.. :x

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 14:50

Wat een walgelijke actie zeg.....
Wat bezielt sommige mensen toch...... :?

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:39

Wat voor straf ze ook krijgt, ze is minderjarig en dit zal haar hele leven haar achtervolgen... Ze krijgt een baby en die zla altijd het verhaal meenemen waar ze ook gaat.
Ze is wanhopig geweest en heeft waarschijnlijk zo erg in de put gezeten dat ze dit ineens verzon en niet heeft nagedacht over wat er zou gebeuren.
Het is in feite zelf nog een kind, ze heeft niet kunnen vooruitzien.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:41

Als die jongen 4 dagen heeft gezeten, zou ik haar tenminste 8 dagen laten zitten...

Kreng....

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:42

Ik vind dit een te soepele straf eigenlijk. Mannen krijgen dit zoooo vaak over zich heen, de leugen is vaak moeilijk te achterhalen.

Wat mij betreft mag dit flink bestraft worden. Verkrachtingen zijn heel erg ernstig en je mag wmb niet zo maar smijten met dit soort dingen. Gatverdamme zeg. :n

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:54

Elan_GV schreef:
Wat voor straf ze ook krijgt, ze is minderjarig en dit zal haar hele leven haar achtervolgen... Ze krijgt een baby en die zla altijd het verhaal meenemen waar ze ook gaat.
Ze is wanhopig geweest en heeft waarschijnlijk zo erg in de put gezeten dat ze dit ineens verzon en niet heeft nagedacht over wat er zou gebeuren.
Het is in feite zelf nog een kind, ze heeft niet kunnen vooruitzien.

Hoe oud ze ook is,dit kan je toch niet goed praten? Ze heeft dit verzonnen,en dat doe je niet zomaar..dan zit er echt een steekje los.. kom nou zeg.. vind het uiterst triest voor het kindje en haar ex.. die moeten dit verhaal met zich mee blijven dragen.. omdat zij 'even' het spoor bijster was.. sorry hoor..

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:49

Juist daarom.. ze is op dat moment zo radeloos en helemaal niet bij haar zinnen geweest.... ze was idd het spoor bijster en de gevolgen die het heeft..
Ik denk dat ze gewoon niet meer heeft kunnen nadenken en probeerde het zo 'goed' te praten en toen werd de leugen ineens een hele grote.. Een spiraal waar je dan niet uit komt. Gelukkig heeft ze toch ergens een geweten en heeft ze de waarheid verteld, anders had het wel eens heel erg voor die jongen kunnen aflopen..
En het kindje..... oh my god.. wat erg voor die kleine hummel..