WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:06

Het is een hoax!

Brainless

Berichten: 29768
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:09

Lindy1982 schreef:
van die eieren heb ik ook op de radio gehoord

Maar niet alles wat ze vertellen is waar... en soms horen mensen ook niet dat er vaak van te voren wordt gezegd dat het verhaal nep is. Men hoort alleen het verhaal en denkt dat het waar is.

Roane

Berichten: 6218
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:17

Indd, niet alles wat je hoort op de radio is waar ;) ik haal nog even het verhaal aan van de jongen die naar de matador school ging... :D

8nnemiek

Berichten: 43487
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:20

Hahaha ja dat was ook dom :+

Rennie89
Berichten: 37293
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:26

Roane schreef:
Indd, niet alles wat je hoort op de radio is waar ;) ik haal nog even het verhaal aan van de jongen die naar de matador school ging... :D

oeh die ken ik niet, vertel :P

8nnemiek

Berichten: 43487
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:29

Die jongen had als grap tegen zijn vrienden gezegd dat ie matador wilde worden en daar een opleiding voor ging volgen, en dat verhaal kwam uiteindelijk ook bij de radio terecht.. Hij bleef volhouden dat t echt waar was.. en toen was iedereen nogal kwaad op die jongen :Y)
Maar uiteindelijk was het dus gewoon een grap, en volgens mij bestond er niet eens zo'n opleiding :')

8nnemiek

Berichten: 43487
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:32

Net zoals die Limburgse voetballer, die had samen met L1 (limburgse tv zender) een grap bedacht, en gezegd dat L1 mocht zeggen dat hij naar Duitsland verhuisde om daar te gaan voetballen.. en toen hadden ze gewed dat andere, landelijke tv zenders dat nieuws direct zouden uitzenden zonder de voetballer zelf te vragen naar het verhaal.. En inderdaad, even later was het al op SBS te zien _O-

Cchanny

Berichten: 8872
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:32

He gets :=

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:37

heel wat jaren geleden was dit ook al eens gezegd.. dus is wel een beetje oud denk ik :Y)

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:43

dat er politie ... bij staat wil niet zeggen dat het daadwerkelijk zo is.... de smileybande was ook zoon verschrikkelijk verhaal... bedoel hoe vaak hebben mensen niet het mailtje van microsoft of windows (weet ff niet meer) gekregen waardoor je geld zou krijgen:P

maar je kunt natuurlijk altijd alert zijn...

Ik weet wel een andere metode die gebruikt word (2 dan)die ook echt daadwerkelijk gebeurt zijn..
1: je rijd auto en je voorraam word met eieren gekogelt...je wilt het eraf halen met je ruitenwisser en dit maakt het echt alleen maar erger. je ziet niks, bent genoodzaakt te stoppen en dan overvallen ze je! dus gewoon doorrijden, niet proberen weg te halen en pas heel wat later stoppen om t schoon te maken!

2: je stapt in de auto en ziet een blaadje op je achterraam onder ruitenwisser, je stapt dus uit om het te bekijken en met rijden mensen met je auto weg, stoppen doen ze niet meer... reclame is altijd op de voorruit!! achter dus negeren ;)

ps kan best zijn dat dit als doorstuurmail gebonnen is..echter ik ken enkele slachtoffers in de omgeving

Brainless

Berichten: 29768
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:45

@Alexandra
nr 1
Is niet gebeurd...
(heb het geprobeerd thuis, voor het autowassen... en je kunt gewoon de eieren wegvegen met de wissers en vloeistof..)

nr 2
Is niet gebeurd...

Allebij een HOAX

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:52

oke dus je beweert dat mensen die mij vertellen dat t daadwerkelijk gebeurt is lopen te liegen???
ze aangiften bij de politie zijn gaan doen die totaal niet waar zijn? (of hebben ze dat er miss ook bij gelogen, dat kan)

geen idee of ze ruitenvloeistof gebruikt hebben of wat dan wel, en t zijn geen directe vrienden ofzo, eerder kennisen maar ik zie ze niet bepaald aan als leugenaar

wat de meeste mensen niet snappen is dat zoon broodje aap verhaal maar bij de verkeerde hoeft te komen die daardoor op een "leuk" idee komt
Hoe dan ook ik heb t zelf niet mee gemaakt, en als t via een mail was gekomen had ik dr geen zak van geloofd...tis dat ik t van zogenaamde slachtoffers heb gehoort

Edit: die met t ei tja...zijn vage kennissen..ken ze via via dus die zouden nog kunnen liegen...echter de ander durf ik bijna hand voor het vuur te leggen dat ze niet liegen...
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 20-10-10 10:57, in het totaal 5 keer bewerkt

Ann

Berichten: 13342
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:53


eilleen333

Berichten: 12850
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:56

Die met dat blaadje op de achterruit is een beetje omslachtig. Ze kunnen toch ook gewoon kijken naar welke auto je toeloopt, een mes op je keel zetten, sleutels afpakken en wegrijden? Waarom moeilijk doen met blaadjes onder ruitenwissers? ;)

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 10:58

naja blijkbaar is het dus wel echt gebeurd lees hier boven

eilleen hebbben ze in ieder geval geen bedreiging aan hun broek hangen al ze gepakt worden.. alleen diefstal

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:59

plus een mes op iemands keel zetten heb je meer lef voor nodig dan snel in een auto stappen en weg rijden ;)

eilleen333

Berichten: 12850
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:02

Ok, in dat geval.. Als er drie mannen op mij afkomen, en ik ben alleen, dan ga ik echt niet zeggen dat ze mijn sleutel niet mogen hebben (als ze bijvoorbeeld niet gewapend zijn).

Als ze al met een meerderheid zijn, bij een vrouw alleen, dan denk ik dat het ze 9 van de 10 keer ook lukt, en dan hoef je ook niet eeuwig te wachten tot er toevallig iemand komt voor de auto waar het briefje op zit (en die persoon moet dan ook nog alleen zijn enzo).

Maar ik ben niet zo goed in dit soort theorieën, heb er gelukkig geen ervaring mee ;) .

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:09

nou ik zou niet zomaar mijn sleutel geven ook al zijn ze met 3 mannen..
9 van de 10 keer zit mijn dochtertje achterin nou echt niet dat ze mijn auto krijgen..

geef wel gas en sorry alsik hem dan even niet zie staan..
en anders krijgen ze gewoon een klap voor hun B.e.k en dan op een speciale plek dat ze meteen even gedesoirienteerd zijn heb ik even de tijd weg te komen

alles voor mijn meisie.. moet er niet aan denken brrrr

Niicole__
Berichten: 3242
Geregistreerd: 25-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:17

Brainless schreef:
Niicole__ schreef:
Als ze mij aaspreken zeg ik wel dat ik nooooit iets aan parfum gebruik :') Lopen ze wel verder haha!
Nee grapje,nu ff serieus, van een snufje zal je na mijn mening vast niet buiten bewustzijn raken.

Tevens is mij verteld (weet dus niet óf het waar is), dat er op de snelwegen in NL mensen zijn die eiren op de voorruit van de mensen achter hun gooien, waardoor ze de ruitenwissers aan doen, en dan helemaal niets meer zien, dan op de vluchtstrook/dichts bij zijnde parkeerplaats gaan staan, en daar vervolgens van hun auto en spullen worden beroofd.
Nogmaals; Ik weet niet of dit écht is, of een fabeltje!
Maar stél het gebeurd je: Doe geen ruitenwissers aan! Maar rijd gewoon door, ga eventueel naar een benzinepomp om je voorruit schoon te krijgen,maar niet op de vluchtstrook of zo'n stille parkeerplaats! :)

Ook een HOAX, eieren veeg je gewoon van de voorruit met je ruitenwissers en vloeistof. Eieren stollen alleen bij warmte.

Een lading ei (ze gooien wel meer dan 1) is er niet meteen in 1 veeg met vloeistof af, daarom stoppen mensen om het ''schoon'' te maken.
Opzich een logische reactie, want bij de eerste vegen van de ruitenwisser veeg je de eieren uit, waardoor je niets meer ziet, dus opzich geen rare reactie als mensen dan met ong. 120km/h stoppen op vluchtstrook. :)

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:18

idd kijk naar vogel poep is er ook niet 1,2,3 af

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:28

Lindy1982 schreef:
van die eieren heb ik ook op de radio gehoord

Ik zou als ik jou was eens van radiozender veranderen, want deze heeft toch op zijn minst 1 medewerker die zwaar gezakt was voor het vak "hoe herken je betrouwbare bronnen" :+ .

Anoniem

Re: WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:31

Ach, moraal van het verhaal is denk ik gewoon dat je er niet op in moet gaan als vreemde mannen je parfum proberen aan te smeren. Ookal is het een hoax, er is nog altijd een kans dat iemand het even in de praktijk gaat testen, en eerlijk gezegd zou ik er persoonlijk niet bedacht op zijn als iemand een luchtje onder mijn neus propt (nu ben ik geen enorme parfum liefhebber dus zou ik er misschien uberhaupt niet intrappen, maargoed....) dat diegene wel eens slechte bedoelingen zou kunnen hebben...

Brainless

Berichten: 29768
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:22

AlexandraM schreef:
oke dus je beweert dat mensen die mij vertellen dat t daadwerkelijk gebeurt is lopen te liegen???
ze aangiften bij de politie zijn gaan doen die totaal niet waar zijn? (of hebben ze dat er miss ook bij gelogen, dat kan)


geen idee of ze ruitenvloeistof gebruikt hebben of wat dan wel, en t zijn geen directe vrienden ofzo, eerder kennisen maar ik zie ze niet bepaald aan als leugenaar

wat de meeste mensen niet snappen is dat zoon broodje aap verhaal maar bij de verkeerde hoeft te komen die daardoor op een "leuk" idee komt
Hoe dan ook ik heb t zelf niet mee gemaakt, en als t via een mail was gekomen had ik dr geen zak van geloofd...tis dat ik t van zogenaamde slachtoffers heb gehoort

Edit: die met t ei tja...zijn vage kennissen..ken ze via via dus die zouden nog kunnen liegen...echter de ander durf ik bijna hand voor het vuur te leggen dat ze niet liegen...

Ik durf het bijna niet te zeggen....
Zelfs de politie zegt dat er nooit een melding van zoiets is geweest.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/143165822/Eierengooiende+criminelen+blijken+verzonnen.aspx

eilleen333

Berichten: 12850
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:26

Lindy1982 schreef:
nou ik zou niet zomaar mijn sleutel geven ook al zijn ze met 3 mannen..
9 van de 10 keer zit mijn dochtertje achterin nou echt niet dat ze mijn auto krijgen..

geef wel gas en sorry alsik hem dan even niet zie staan..
en anders krijgen ze gewoon een klap voor hun B.e.k en dan op een speciale plek dat ze meteen even gedesoirienteerd zijn heb ik even de tijd weg te komen

alles voor mijn meisie.. moet er niet aan denken brrrr


Ik bedoelde eigenlijk dat ze komen als jij net bij je auto aankomt. Tenzij jij je kind in de auto laat als je gaat shoppen, zit je kind dus nog niet in de auto ;) . Daarbij had ik het ook over een vrouw alleen ;) .
Maar je mag wel een behoorlijke vechtkunst beheersen als jij in mijn scenario 3 man knock out kan slaan ;) .

Maar goed, laten we maar hopen dat we dit allemaal nooit in de praktijk hoeven te brengen.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:29

één van dé kenmerken van een Hoax: Het is waar want ik heb het van een kennis en die zullen écht niet liegen hoor! ;)