Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Niicole__ schreef:Als ze mij aaspreken zeg ik wel dat ik nooooit iets aan parfum gebruikLopen ze wel verder haha!
Nee grapje,nu ff serieus, van een snufje zal je na mijn mening vast niet buiten bewustzijn raken.
Tevens is mij verteld (weet dus niet óf het waar is), dat er op de snelwegen in NL mensen zijn die eiren op de voorruit van de mensen achter hun gooien, waardoor ze de ruitenwissers aan doen, en dan helemaal niets meer zien, dan op de vluchtstrook/dichts bij zijnde parkeerplaats gaan staan, en daar vervolgens van hun auto en spullen worden beroofd.
Nogmaals; Ik weet niet of dit écht is, of een fabeltje!
Maar stél het gebeurd je: Doe geen ruitenwissers aan! Maar rijd gewoon door, ga eventueel naar een benzinepomp om je voorruit schoon te krijgen,maar niet op de vluchtstrook of zo'n stille parkeerplaats!
Ook een HOAX, eieren veeg je gewoon van de voorruit met je ruitenwissers en vloeistof. Eieren stollen alleen bij warmte.
AlexandraM schreef:oke dus je beweert dat mensen die mij vertellen dat t daadwerkelijk gebeurt is lopen te liegen???
ze aangiften bij de politie zijn gaan doen die totaal niet waar zijn? (of hebben ze dat er miss ook bij gelogen, dat kan)
geen idee of ze ruitenvloeistof gebruikt hebben of wat dan wel, en t zijn geen directe vrienden ofzo, eerder kennisen maar ik zie ze niet bepaald aan als leugenaar
wat de meeste mensen niet snappen is dat zoon broodje aap verhaal maar bij de verkeerde hoeft te komen die daardoor op een "leuk" idee komt
Hoe dan ook ik heb t zelf niet mee gemaakt, en als t via een mail was gekomen had ik dr geen zak van geloofd...tis dat ik t van zogenaamde slachtoffers heb gehoort
Edit: die met t ei tja...zijn vage kennissen..ken ze via via dus die zouden nog kunnen liegen...echter de ander durf ik bijna hand voor het vuur te leggen dat ze niet liegen...
Lindy1982 schreef:nou ik zou niet zomaar mijn sleutel geven ook al zijn ze met 3 mannen..
9 van de 10 keer zit mijn dochtertje achterin nou echt niet dat ze mijn auto krijgen..
geef wel gas en sorry alsik hem dan even niet zie staan..
en anders krijgen ze gewoon een klap voor hun B.e.k en dan op een speciale plek dat ze meteen even gedesoirienteerd zijn heb ik even de tijd weg te komen
alles voor mijn meisie.. moet er niet aan denken brrrr