Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:supertammy schreef:Wat jammer zeg na al die moeite. Toen het circus hier op de manege stond waren de tijgertjes net 4 dagen oud.
Ik zal niet zeggen dat een tijger in een circus thuis hoort, maar bij Bellie Wien hebben ze het helemaal nog niet zo slecht hoor. Ze hebben een redelijk grote kooi waar ze elke dag in kunnen spelen met elkaar. Ook het feit dat ze in gevangenschap gewoon zoveel kleintjes krijgen (volgens mij had de moeder 4 jongen) zegt wel wat volgens mij.
Een tijger hoor in een woud te rennen... Niet in een kooi.
prooien te jagen... En niet een homp vlees van het slachthuis te krijgej
op de savanne te stoeien met zn broertjes en zusjes... En niet te spelen in een kooi
jachtopvoeding te krijgen... inplaats van kunstjes te leren zodat wij, mensen, ons vermaken.
Laat zo'n bedreigde diersoort nou toch lekker in het wild... en niet in een circus of dierentuin...
Ik schaam mij er haast voor dat wij als mensen zo met dieren omgaan. Bah.
En nu geen appels met peren vergelijken dat het met paarden net zo is.
Air schreef:Paaden hoef je geen pijn te doen voor die ''kunstjes''.... tijgers en andere wilde dieren wel.
Goede dierentuin is niks mis mee.
Sneu dit..
kamsel schreef:Jolliegirl schreef:Een tijger hoor in een woud te rennen... Niet in een kooi.
prooien te jagen... En niet een homp vlees van het slachthuis te krijgej
op de savanne te stoeien met zn broertjes en zusjes... En niet te spelen in een kooi
jachtopvoeding te krijgen... inplaats van kunstjes te leren zodat wij, mensen, ons vermaken.
Laat zo'n bedreigde diersoort nou toch lekker in het wild... en niet in een circus of dierentuin...
Ik schaam mij er haast voor dat wij als mensen zo met dieren omgaan. Bah.
En nu geen appels met peren vergelijken dat het met paarden net zo is.
Tja als het in het wild zo goed en fijn voor ze was, waren ze geen bedreigde diersoort..
Waarom is het appels met peren vergelijken dat het met paarden net zo is?
Ik zie veel overeenkomsten.
Zit die da trouwens niet ook hier op bokt?
Jolliegirl schreef:Die dieren horen niet in gevangenschap en al helemaal geen kunstjes te doen.