Triest, turn je op het hoogste niveau.....en dan....
Er zijn hele sport psychologen....waarom daar niet heen als de druk te hoog wordt
Maar goed, dit zijn speculaties

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relien schreef:ik ben ook echt heel benieuwd zal wel heel dom zijn als hij weer teruggevallen is in zijn verslaving.. ik zag laatst nog een interview met hem dat hij zo blij was weer te kunnen beginnnen
RoosIris schreef:Relien schreef:ik ben ook echt heel benieuwd zal wel heel dom zijn als hij weer teruggevallen is in zijn verslaving.. ik zag laatst nog een interview met hem dat hij zo blij was weer te kunnen beginnnen
dat is nou ook wat ik zo dom vindt.... zo hard gewerkt om zijn verslaving te boven te komen, en weer op topniveau te turnen....zal hij dan weer zo stom zijn geweest?
sporter schreef:RoosIris schreef:
dat is nou ook wat ik zo dom vindt.... zo hard gewerkt om zijn verslaving te boven te komen, en weer op topniveau te turnen....zal hij dan weer zo stom zijn geweest?
Coke is is verschrikkelijk verslavend ik kan me voorstellen dat juist als je in de topsport zit en het gaat wat minder dat juist dan de verleiding extra groot is er naar te grijpen. Blijft natuurlijk dat het ontzettend stom is. Als het zo is.