Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ubimone schreef:nou ik denk dat jouw vader daar geen gelijk in heeft... er is niet heel veel kracht nodig om een auto onder een vrachtwagen te duwen... de achterste vrachtwagen weegt leeg al vele malen meer dan de auto.... al vermoed ik wel dat het niet zachtjes gegaan is.... maar onderschat de enorme kracht van die vrachtwagen niet ten opzichte van een auto....
Oh ja...... voor ik een hoop verwijten ga krijgen..... ik wil echt niet al het rijgedrag van de chauffeurs goed praten want ook ik weet en heb gezien dat er ook echt horken van chauffeurs rond rijden die schijt hebben an alle weg gebruikers..... helaas wel de waarheid....
ubimone schreef:allereerst heel veel sterkte gewenst voor de nabestaande.... wat een ellende zeg. 3 kleine onschuldige kindjes... en die vrouw natuurlijk niet te vergeten...
Baal er altijd ontzettend van als ik op het nieuws hoor dat er WEER een vrachtwagen bij betrokken is... ben zelf vrachtwagen chauffeur en het is de angst van elke chauffeur om iemand aan te rijden.. laat staan dood te rijden....
helaas beseffen nog lang niet alle weg gebruikers hoeveel remweg een geladen vrachtwagen nodig heeft.... en ja wij als vrachtwagen chauffeurs hebben het eigenlijk altijd gedaan volgens de omstanders.... ook al kon de chauffeur er misschien niets aan doen.....
verschrikkelijk ongeluk dit....
Citaat:Een 29-jarige vrachtwagenchauffeur zag een file te laat en reed op de auto en vrachtwagen voor hem in.
De man raakte lichtgewond en is in het ziekenhuis aangehouden.