Amber Alert : Kaylee Geerstma

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:04

Ik heb ook geen bericht gehad of is dat alleen voor abbonementen?

Wat verschrikkelijk voor de ouders.

Danielle_

Re: Amber Alert : Kaylee Geerstma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:04

Nee, als jij je hebt aangemeld hoor je een bericht te krijgen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:05

Ik heb hem dus ook niet gekregen, maar zag het al wel op Twitter.
Arm kind, hopelijk is ze snel weer bij haar ouders. Als ouders zijnde ga je dan door een hel.
Hopelijk loopt het allemaal goed af! Ik moet wel weer direct aan Milly denken..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:06

Ik kreeg de Amber Alert net ook, en dan zit het kippenvel echt over mijn hele lichaam hoor. Vreselijk als het je kind is, die onzekerheid, brrrr. Ik hoop dat ze haar vinden en dat ze snel thuis is!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:11

He wat een klotebericht, bah. hoop dat alles voor het meisje goedkomt.. Moet je je opgeven om dergelijke berichten te ontvangen???

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:12

Heb het helaas een paar jaar geleden ook meegemaakt,mijn zoon was toen welliswaar ''al' 14,maar het is verschrikkelijk,hij heeft toen ook op de site van tros vermist gestaan en politie heeft heel Nederland afgezocht,maar uiteindelijk is hij na ruim 1 week gevonden,levend,maar voorgoed beschadigd.
Zo'n ontzettend klein poppetje,zeven jaar,wat een ellende,hoop dat ze het meisje gauw vinden.
Ik heb wel eens een verhaal gelezen van een jong kind,die met verstoppertje spelen onder bed of in een kast was gekropen,vervolgens in slaap viel,ouders helemaal in de stress,politie=onderzoek,om vervolgens kind uuuuuuuuuuuuuuuuuren later terug te vinden onder het bed/in kast.
Wacht toch wel in spanning het nieuws af,wat een zorgen...

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:17

detour schreef:
He wat een klotebericht, bah. hoop dat alles voor het meisje goedkomt.. Moet je je opgeven om dergelijke berichten te ontvangen???

Ja. Volgens mij kan dat gewoon op AmberAlert.nl Het is ook gratis!
Wat heftig dat jij dat ook hebt meegemaakt!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:22

tyleysmiley schreef:
Heb het helaas een paar jaar geleden ook meegemaakt,mijn zoon was toen welliswaar ''al' 14,maar het is verschrikkelijk,hij heeft toen ook op de site van tros vermist gestaan en politie heeft heel Nederland afgezocht,maar uiteindelijk is hij na ruim 1 week gevonden,levend,maar voorgoed beschadigd.
Zo'n ontzettend klein poppetje,zeven jaar,wat een ellende,hoop dat ze het meisje gauw vinden.
Ik heb wel eens een verhaal gelezen van een jong kind,die met verstoppertje spelen onder bed of in een kast was gekropen,vervolgens in slaap viel,ouders helemaal in de stress,politie=onderzoek,om vervolgens kind uuuuuuuuuuuuuuuuuren later terug te vinden onder het bed/in kast.

Jeetje zeg! :(:) |(

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:27

Jeetje TyleySmiley, dat is niet niks.

Ik kan ook slecht tegen zulke zaken, ik vind dat echt zo erg!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:29

funnyhorses schreef:
tyleysmiley schreef:

Jeetje zeg! :(:) |(

nee hoor, ik heb dat niet mee gemaakt maar vind het zo sneu voor de kids en aanhang..Kids zijn zo kwetsbaar. :(:)

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:35

Zag het net op het nieuws ja.. ;(
Ik hoop dat ze snel weer thuis is.

Ik ga ook eens kijken of ik me voor de Amber Alert kan aanmelden. Al komen ze dus blijkbaar niet altijd aan? Of heeft iedereen die zich had aangemeld inmiddels een bericht gehad?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:03

Net via twitter Vermist:

Citaat:
Oorzaak verdwijning Kaylee GEERTSMA ligt mogelijk in relationele sfeer, aldus politie. Afgelopen nacht is een verdachte gearresteerd.

Maar als ze gisteren al een verdachte hebben gearresteerd, waar is Kaylee dan? :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:05

Ik heb ook geen smsje gehad maar sta wel aangemeld. Fijn dat er een verdachte is aangehouden maar straks pompt de politie al hun energie in de verdachte terwijl het kind weet ik veel waar nog steeds is..

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:06

Vreselijk! Zocht net op ambert alert en kwam dus op deze site. http://twitter.com/politierr Er is volgens twitter een verdachte aangehouden. Het meisje is nog niet gevonden. Ik hoop dat ze snel ongedeerd terug gevonden zal worden.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:06

Kreeg een mailtje vandaag.

Verschrikkelijk, hoop echt dat ze haar snel levend vinden.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:08

Zag t ook al op nu.nl staan dat er een verdachte is.. Hoop dat er niks met dr is gebeurd..

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:12

Ik wil helemaal niet vooruit lopen op zaken,maar als ik dan lees dat het waarschijnlijk in de relationele sfeer te vinden is,gebeurt helaas wel vaker dat ouders bijv. uit elkaar gaan,geen goede omgangsregeling hebben en papa bijv. uit soort van wanhoopsdaad kind niet op tijd terug brengt.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:15

Ik begrijp best dat ze niet meteen bij iedere aangifte van vermissing een amber-alert kunnen doen maar als iemand echt kwaad in zin heeft dan is een paar uur voldoende, wat is dan de toegevoegde waarde van het alert een dag later..?

Hoop dat het meisje gauw, gezond en wel, gevonden zal worden!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:21

ik denk dat ze het beter wel kunnen doen bij een vermissing van een kind.
Beter een alert te veel dan te laat. :)
Ik hoop dat ze snel gevonden wordt... al voorspeld het aanhouden van een 'verdachte' niet veel goeds.
Je kan dan alleen maar hopen dat het op een vader of moeder gaat die het kind mee wilde nemen bij hun ex vandaan... maar dan zou ze imo al gevonden zijn.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:24

Nu zit het nog vers in het geheugen van mensen, als iemand haar heeft gezien.. Als men dat doorgeeft aan de politie kunnen ze in die richting zoeken.

Als ze het meteen doen, is het risico dat iemand haar en degene die haar mee heeft genomen ziet lopen groter, waardoor mensen zelf gaan proberen in te grijpen met alle mogelijke gevolgen van dien...
Tenminste, dat denk ik... :)

Nee, ik snap wel dat ze het zo doen..

Ik hoop dat ze heel gauw terugkomt! En dat ze het huis+de tuin van de verdachte onderzoeken!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:26

jeetje wat een hel!!
ik ga me nu gelijk aanmelden voor amber-alert, is een kleine moeite en kan een hoop goed doen.
ik hoop dat ze t meiske heel snel zullen vinden, en dat ze ongeschonden terug mag komen........

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:29

Ik begrijp wel dát ze het doen maar het lijkt me het effectiefst als het metéén gebeurd dan...

In dit geval, mocht het in de relationele sfeer liggen zoals ik nu begrijp, kan ik me idd voorstellen dat het de zaak veranderd mbt tot noodzaak per direct alarm te slaan. Dan hebben ze waarschijnlijk wel aanwijzingen in welke richting te zoeken.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:01

Ik kreeg hem ook, zat net op mijn paard.. dan draait je maag idd echt even een paar slagen om... zo'n klein prulleke en dan al een hele nacht weg... wie weet wat haar allemaal al is aangedaan.

Dat ze al een verdachte hebben wil niet zoveel zeggen, als die zijn kaken op elkaar houdt....

Hoop dat ze heeeeeel snel en zo ongeschonden mogelijk weer boven water komt!!!

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:36

Ze is levend terug gevonden *\o/* *\o/*

Moeder en oma zijn gearresteerd.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:36

ik heb het smsje ook gekregen vanmorgen

Fijn dat ze terug is heb je een bron wolken?