Vader slachtoffer vliegt pedofiel aan in rechtbank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fl0wer

Re: Vader slachtoffer vliegt pedofiel aan in rechtbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 15:53

Je mag misschien geen eigen rechter spelen in dit land, maar ik geef die vader groot gelijk.
Ik kan het me zo goed voorstellen wanneer het je kind overkomt dan zou je diegene toch levend willen villen.
Hopelijk krijg de vader geen straf want dat heeft ie al genoeg gehad door toedoen van die gek.

@lindake
Ik ben het helemaal met je eens, de straffen zijn veel te laag terwijl het slachtoffer de rest van haar leven beschadigt is.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:37

Petulan schreef:
Voor zulke mensen zou ik wel een paar jaar willen zitten als ze mijn kind zoiets aan zouden doen.. :n

Oh ja? Dus jouw kind mag dan niet alleen verwerken wat er gebeurd is, maar ook nog eens dat pappa/mamma in de bak zit?

Overigens snap ik de reactie héél erg goed, dat is instinct, het beschermen van je kind. Maar dat betekent niet dat het altijd handig is om daarnaar te handelen.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:16

Handig is het zeker niet, wel begrijpelijk :j

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:25

Ik had ook niet voor mezelf ingestaan als ik die rotzak binnen handbereik had. Ik kan me die vader heel goed voorstellen. Dat je door de enorme onmacht, woede, en verdriet helemaal uit je panty gaat.

Jammer dat 'opkomen voor je kind' niet een stoornis is, anders had hij zich kunnen beroepen op de strafuitsluitingsrond 'ontoerekeningsvatbaarheid'.

Laten we met z'n allen hopen dat deze vader geen straf krijgt, de dader flink onderuit wordt gemaaid door de rechter en dit meisje alle hulp, ondersteuning en kracht krijgt die ze nodig heeft om dit allemaal een plekje te geven.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:28

Het mag inderdaad niet maar oh, ik zou het ook zo makkelijk doen als niemand me tegen zou houden. :n

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:29

NonaWen schreef:
Ik kan het me ook goed voorstellen, als parketpolitie was ik ook even 'per ongeluk' wat trager van begrip geweest..

Leef ontzettend mee met zulke slachtoffers ;(

Ik denk dat een 'foei' voor de vader beter is.. als een straf..

Helemaal mee eens!

Vooral het ''per ongeluk'' trager van begrip zijn :(:) :7
Oke vader mocht het niet doen ,maar het is begrijpelijk dat als je in 1 ruimte met de dader zit die jou dochter misbruikt heeft dat je hem toch aanvliegt?

Dochter is voor haar leven getraumatiseerd door dit (Natuurlijk verwerking maar het blijft in je) en ouders zijn totaal van de wereld zegmaar en dan krijgt vader nog straf maybe ook... Nl geeft sommige straffen veel te laag maar o jee iemand ging door het lint omdat zijn dochter is misbruikt ... Ja dat moeten we straffen hoor! Idioten ... :( Als ze nou is daders meer straffen

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:37

als iemand aan mijn (toekomstige) dochter komt, dan zou die de rechtzaal niet eens halen......

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:41

Urielle schreef:
Het mag natuurlijk niet van die vader 'foei!', maar in dit soort gevallen vind ik het stiekem een beetje jammer dat hij het niet af kon maken...

Helemaal mee eens :J

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:42

Ik had die pedofiel denk ik wel meer aangedaan dan alleen aangevlogen als het mijn kind geweest zou zijn... geloof dat die kerel de rechtzaal niet eens zal halen dan..

Geef de vader groot gelijk, die pedo kan geen klap te weinig vangen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:44

nicci88 schreef:
als iemand aan mijn (toekomstige) dochter komt, dan zou die de rechtzaal niet eens halen......

Dat dacht ik dus ook effe!!!
:(

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 10:18

Was dat toen niet in Oostenrijk(?) ook gebeurd? Een moeder die de moordenaar van haar kind in de rechtbank vermoord heeft? Meen dat zij toen met een hele lichte of geen straf eraf gekomen is.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:10

Erg pijnlijk dat die vader tot in de details gehoord heeft wat er met zijn dochter gebeurd is.. Ik kan mij ook inderdaad voorstellen waarom hij dit gedaan heeft en handig? Nee...! Ik vraag me ook af of het voor ouders het handig is om tot in de detail te weten wat er met hun kind gebeurd is, maar dat ter zijde..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 14:15

Ik denk dat ouders dat wel moeten weten. Zij moeten verder met hun kind en dat goed op kunnen vangen. Maar echt hemelsschijend als je dat aan moet horen en in de gelegenheid bent de man te pakken.... dan hou je het toch niet meer?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:17

precies, zij moeten verder en het kind ook.. Juiste ondersteuning voor het kind áls voor de ouders is m.i. wel van belang..
Ik denk idd dat je wanneer je in de gelegenheid bent, je het echt niet meer houdt...!

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:09

als ik er achter kwam wie aan mijn dochters heeft gezeten, haalde hij niet eens de rechtbank ik denk eerder het ziekenhuis. :(

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:16

Nouja je bedoelt zeker het mortuarium van het ziekenhuis?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:30

Amalarab schreef:
Nouja je bedoelt zeker het mortuarium van het ziekenhuis?

:D Precies daar horen dit soort mensen gewoon thuis

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:33

dat bedoelde ik ja maar durfde het niet op te schrijven, ik dacht dat is een beetje te hard :D

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:37

kiepejanie schreef:
dat bedoelde ik ja maar durfde het niet op te schrijven, ik dacht dat is een beetje te hard :D

Welnee zelfs dat is nog niet hard genoeg voor dat soort vieze gluipers

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:42

Ik vind dat die vader het recht heeft om die vent wat aan te doen. Wie zou dat niet doen als ouder zijnde?!
Echt gadver ik walg echt van zulke dingen.. Arme meid, arme ouders

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 00:01

De dader krijgt miss. een taakstraf of paar maanden cel.
Het kind heeft levenslang!
Ik denk dat de vader van het kind een waas kreeg voor zijn ogen en in blinde woede de dader heeft aangevallen.
Begrijpelijk!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 00:04

Moderatoropmerking:
Het is begrijpelijk dat er bij dit soort onderwerpen emoties gaan opspelen, maar het is niet de bedoeling om hier neer te zetten wat voor een martelpraktijken je de verdachte toe wilt wensen. Dit soort reacties worden dan ook verwijderd.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 16:19

Vind het heel begrijpelijk, heel handig is het niet. Ik denk ook dat mijn vader helemaal door het lint gegaan was hoor :j Nu kan mijn vader niet zo heel erg veel meer, maar ik heb ook nog 2 broers en ik blijf het kleine zusje, nee zo'n man was echt niet veilig geweest :n Denk dat die de rest van zijn leven over zijn schouder had kunnen kijken :o

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 00:17

Mirkim schreef:
Erg pijnlijk dat die vader tot in de details gehoord heeft wat er met zijn dochter gebeurd is.. Ik kan mij ook inderdaad voorstellen waarom hij dit gedaan heeft en handig? Nee...! Ik vraag me ook af of het voor ouders het handig is om tot in de detail te weten wat er met hun kind gebeurd is, maar dat ter zijde..

Ik denk dat niet weten nog vele malen erger is. Details zijn gruwelijk maar geven wel zekerheid die je anders nooit hebt. Dan blijf je je altijd afvragen wát er nu precies met je kind gebeurd is.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:56

Ik snap niet waarom die vader ook kort gestraft moet worden omdat hij boos werd.
Ik kan me best voorstellen dat als je die kerel die ik weet niet wat met je dochter heeft gedaan aankijkt, je je woede even niet meer kan beheersen.