Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Je wilt je huis blijven betalen, je kinderen niets te kort doen, dus ik vind het maar ongenuanceerd om te denken dat je tot de zielige minderheid behoort die werkt en dat de rest lekker in bed ligt.....en financieel dus niets te kort komt.
juval schreef:tja, er moet bezuinigd worden, dat snap ik ook wel, maar helaas worden hier weer de mensen die het het minst kunnen missen de dupe van.
russel schreef:Maar een klein tipje van onze gezonde arbeidscultuur...![]()
sarabande schreef:Dit is een maatregel van het demissionaire CDA/CU kabinet.
Chubby schreef:Er moet iets gebeuren, dat moge duidelijk zijn. Na jaren waarin het niet op kon en waar vooral de zwakkere beschermd moest worden/ mocht profiteren, heeft m.n. het CDA maatregeen moeten treffen om te voorkomen dat het land failliet zou gaan. Nederland heeft het zo slecht niet gedaan, vergelijk het maar eens met veel van onze buren!
russel schreef:Ik denk dat je daarvoor wat verder moet kijken dan je neus lang is.
Heb je het zelf wellicht altijd niet te makkelijk gehad?
MISTRAL94 schreef:Maar 2 miljoen voor Pakistan (wat zo corrupt als de pest is) dat is allemaal geen probleem....
Chubby schreef:MISTRAL94 schreef:Maar 2 miljoen voor Pakistan (wat zo corrupt als de pest is) dat is allemaal geen probleem....
Er is armoede en armoede, ik ben zelf geen tegenstander van ontwikkelingshulp en dit soort extra giften.
Ware het niet dat veel geld niet op de juiste plek terecht komt, eigenlijk hetzelfde verhaal als in de zorg, in het onderwijs, etc.
sarabande schreef:Je vind een straatarme stervende bevolking helpen een probleem???
Airborn schreef:Ik vind het een hele kwalijke zaak. Juist onze zorg, en zorgverzekeringen, is een reden dat het zo onwijs goed ging in nederland. Willen we dan een systeem zoals in de VS? blijkbaar wel, maar of je daar nou blij van gaat worden...