Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:23

Wij hebben hier om de hoek ook zo'n bos zitten. Toen ik 12 was reed ik door dat bos heen, wist niet wat voor een plek het was behalve dat ik er leuk kon galopperen. Ik ging van het hoofdpad, want je had daar van die leuke slingerpaadjes :+

Nou ik heb het geweten, bezaaid met condooms daar! Ik schrok me rot en ben snel omgekeerd. Nu nog rijd ik daar weleens, staan ze elkaar op te wachten op de parkeerplaats, lopen hand in had door de paadjes, leunen tegen bruggetjes, kijken rond.

Ik vind het geen prettig gezicht, je zou er maar als hetero man perongeluk je hond uitlaten! Of je kinderen nietsvermoedend daar laten spelen.

Nee, onzin vind ik het. Wij mogen het niet, zij dus ook niet. Lijkt me niet meer dan logisch.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:24

swoeky schreef:
en dat vieze wc papier dan blue-eyes
en de hutjes van takken

Ja, die ook :D
Swoeky weet precies waar ik bedoel :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:26

BE, ik denk dat ik liever niet weet waar je het over hebt!
Nessah heeft in Vlietlanden (SGW bij Leiden) nog een 'encounter' met verschillende blote mannen gehad :D

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:28

Blue_Eyes schreef:
swoeky schreef:
en dat vieze wc papier dan blue-eyes
en de hutjes van takken

Ja, die ook :D
Swoeky weet precies waar ik bedoel :D

hahaha ben er laatst met mijn vriend heen gegaan :o
hij komt uit gelderland en woont nu ook hier en ik vond toch echt dat hij even door het beruchte bos moest :+

heb er jaren geleden wel een boze homo achter me aangekregen, wat wij deden in HUN bos

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:28

Moeten ze eens proberen, achter Lerna aankomen := Je weet wat voor stoere miepmerrie dat is :D Die zou nog in staat zijn om ze ter plekke kennis te laten maken met een paar hoeven :=

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:34

tiwi1969 schreef:
Ik ben absoluut geen voorstander van geklef of sex in het openbaar, laat dat duidelijk zijn.

Het feit blijft echter dat homoseksualiteit nog lang niet in alle lagen van de bevolking geaccepteerd wordt. Door het gebrek aan sociale acceptatie zijn er veel homo mannen die getrouwd zijn met een vrouw en kinderen hebben en daarnaast een dubbelleven lijden door vluchtige homo-sex op parkeerplaatsen en recreatiegebieden te beleven. Je zou voor de gein de auto's met kinderstoeltjes eens moeten tellen op zo'n plaats. Natuurlijk is dit niet legaal, maar het bestaat en dat is een gegeven waar we niet omheen kunnen.
Niets is vervelender dan wanneer je met je kind of kleinkind aan het recreëren bent en daar een stel sexende mensen tegen komt. Dan kan je beter het bestaan reguleren door een gedoogplaats aan te wijzen (net als een tippelzone of een afwerkplek)zodat duidelijk is dat je daar met kinderen beter niet kan komen. Op overige plaatsen moet je dan streng handhaven, eventueel camera's plaatsen.

Zit wel wat in...Maar waarom dan niet ook gewoon 'afwerkplek' noemen (en er dan die voetjes en regenboog bij plaatsen) als het dan toch moet? Dit geeft idd wel het idee dat homo's met een homo-ontmoetingsplaats 'voorgetrokken' worden. En idd is het ook zo makkelijk pootje tik doen voor homofobe agressievelingen...
We hebben hier ook zo'n bos dat berucht staat om zijn 'Ontdek je Plekje' gehalte. Heb het van horen zeggen want hoewel ik er toch regelmatig rondhobbel (te paard, hé ;) ), heb ik nog nooit mensen in vreemde posities waargenomen. Maar het zal je maar gebeuren als je fijn aan het wandelen bent met je kleintjes...

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:34

denice schreef:
Ik vind het geen prettig gezicht, je zou er maar als hetero man perongeluk je hond uitlaten! Of je kinderen nietsvermoedend daar laten spelen.

Nee, onzin vind ik het. Wij mogen het niet, zij dus ook niet. Lijkt me niet meer dan logisch.

Ik neem jouw post even als voorbeeld, voel je dus niet persoonlijk aangevallen, maar jij verwoord precies wat de gemeente rotterdam wil voorkomen. Namelijk dat je als hetero man, spelend kind of wie dan ook perongeluk geconfronteerd wordt met sexende homo mannen.
Natuurlijk is het verboden, maar als je ontdekt dat een verbod niet te handhaven is, kun je op deze manier wel een goed alternatief bieden.
Racen mag op de openbare weg ook niet, daarom kunnen liefhebbers uitwijken naar een racebaan. Een afgeschermde plek waar andere automobilisten geen last van je hebben en jij niet van hun.
Sex in het openbaar mag niet, gelukkig is er dan een alternatief, een gedoog zone. Een afgeschermde plek waar anderen geen last van je hebben en jij niet van hun.

Het is al erg genoeg dat dit soort plekken nodig zijn omdat homo's nog niet overal geaccepteerd worden en mensen dus een soort dubbelleven moeten leiden om iets met hun geaardheid te doen.

@Pluizebolpum, afwerkplek sugereerd in de naam dat 1 van de twee betaald. Dat is bij een homo ontmoetingsplek niet het geval. Bovendien is prostitutie legaal en is dit dus de werkplek voor die mensen. Heel wat anders dan een gedoogzone voor een illegale activiteit.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:40

Ik ben tegen homo bossen,
Ik vind het zowiezo een raar idee, een plek in een bos waar homo's sex mogen hebben.
Ook zullen er zat homo haters zijn en die weten dan gelijk waar ze heen moeten.

Er zijn tegenwoordig toch zat homo cafe's en kroegen?
Daar kunnen ze tog ook heen om contacten te leggen, en daarna eventueel een kamer te huren?

Begrijp mijn verhaal trouwens niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen homo's en respecteer mensen om wie ze zijn.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:41

Pluizebolpum schreef:
en er dan die voetjes en regenboog bij plaatsen

Dat is een goeie zou een officieel bord moeten worden :+

denice

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:43

deHP, wat jij zegt is ook zeker waar!
Dit bos ligt langs de snelweg en komt uit in de polder, maar daar in het kralingse bos is dat denk ik wel anders?

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:45

tiwi1969 schreef:
Pluizebolpum schreef:
en er dan die voetjes en regenboog bij plaatsen

Dat is een goeie zou een officieel bord moeten worden :+

Als je even de beginpost had gelezen zou je gezien hebben dat dit bord dus al bestaat en een officieel bord is.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:45

Jockey_my schreef:
Ik ben tegen homo bossen,
Ik vind het zowiezo een raar idee, een plek in een bos waar homo's sex mogen hebben.
Ook zullen er zat homo haters zijn en die weten dan gelijk waar ze heen moeten.

Er zijn tegenwoordig toch zat homo cafe's en kroegen?
Daar kunnen ze tog ook heen om contacten te leggen, en daarna eventueel een kamer te huren?

Begrijp mijn verhaal trouwens niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen homo's en respecteer mensen om wie ze zijn.

Cafe's en kroegen zijn voor de gebruikers, dubbelleven, van de bestaande niet officiële homo-ontmoetingsplaatsen geen geschikte plek omdat daar een groot deel van de anonimiteit verdwijnt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:49

Ik denk dat de oplossing het 'huur een kamer per uur' concept is uit Japan :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:52

DeHP schreef:
Het is al erg genoeg dat dit soort plekken nodig zijn omdat homo's nog niet overal geaccepteerd worden en mensen dus een soort dubbelleven moeten leiden om iets met hun geaardheid te doen.

@Pluizebolpum, afwerkplek sugereerd in de naam dat 1 van de twee betaald. Dat is bij een homo ontmoetingsplek niet het geval. Bovendien is prostitutie legaal en is dit dus de werkplek voor die mensen. Heel wat anders dan een gedoogzone voor een illegale activiteit.

Tja, das ook weer zo wat...Maar bij ontmoetingsplek stel ik me dan weer vrolijk geruite picknicktafeltjes voor, een soort openluchtcafé. (misschien is dat wel een idee?)
En idd zou het nog veel beter zijn als dat soort plekken gewoon niet nodig waren omdat de wereld ver genoeg is om te accepteren dat twee mensen van hetzelfde geslacht ook liefde voor elkaar kunnen hebben...
(zijn er trouwens ook lesbo ontmoetingsplekken? en zo ja, zou daar net zo'n weerstand tegen zijn?)

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:55

jha voor hetros is dit misschien raar maar bij homo's is dat normaal word cruising ofzo genoemd en dat zijn vluchtige sexcontacten zonder dat ze elkaar echt kennen . word bijvoorbeeld ook gedaan in citadelpark antwerpen (als ik me niet vergis) en veel andere plaatsen waar het ook verboden is . en er zijn er te veel die dat doen dat rotterdam nu de eerste plaats is met zulke paaltjes . Ik vind dat wel nog goed omdat je dan direckt gewaarschuwt bent dat je daar je hond niet moet uitlaten he . en nu praten jullie over discriminatie tegenover heteros , helaas is meestal het omgekeerde waar en zijn het de holebi's die meestal het slachtoffer zijn van discriminatie .

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:55

Aan een huur een kamer voor een uur zitten behoorlijk wat nadelen. De eerste is al waar je iemand oppikt om mee te gaan naar die kamer. De tweede is dat veel mannen totaal annoniem willen blijven en dus niet verplicht legitimatie laten zien wat in veel hotels wel verplicht is.
De derde is een tijdsprobleem, als jij na je werk weer op tijd bij je vrouw en kinderen moet zijn omdat je niet durft toe te geven dat je homo bent heb je geen tijd om eerst iemand te zoeken, dan naar een hotel te rijden en dan weer naar huis te gaan.
Als vierde, als je al deze stappen moet doornemen heb je veel meer kans om door bekenden gezien te worden, waardoor je dus weer veel meer uit te leggen hebt thuis.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:56

tiwi1969 schreef:
Cafe's en kroegen zijn voor de gebruikers, dubbelleven, van de bestaande niet officiële homo-ontmoetingsplaatsen geen geschikte plek omdat daar een groot deel van de anonimiteit verdwijnt.

Oke, dat wist ik dus niet.
Heb ook geen idee wat een oplossing zou zijn.
Vind het alleen zoon gevaarlijk idee, snachts, in een bos := .

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:57

Ik had het op Geenstijl gezien, maar de voetjes staan de verkeerde kant op!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:57

DePH, Misschien moet je wat verdiepen in het concept? Je betaald contant in een automaat, net als bij sommige openbare toiletten ;) Het zijn echte kamers met een automaat op de deur waar je geld in kan gooien!

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:59

Ik woon in ugchelen.. en wij hebben ook een homobos. Dit is het bos wat aan de parkeerplaats van de A1 grenst. En het staat hier niet aangegeven ofzo, maar iedereen weet gewoon dat dat het homobos is. Ook met een bos rit, ''zullen we over het pad door het homobos gaan'' Toen ik als 9 jarige nog met een shetlander met een ander het bos in ging, die reed ik toen van een ander toen heb ik daar wel eens homo's ''bezig gezien'' Maarja.. ik vond het toen wel vies maar wist niet echt wat het was. maar nu zie je wel als je door dat bos rijd allemaal condooms en zakdoekjes op de grond en in bomen hangen.. maarja, dat het aangegeven wordt.. tja beetje vreemd met bordjes erbij. en over het vrijen in het openbaar voor Hetro's ja dat mag dan weer niet, en homo's mogen het in het bos.. waar ze hun condooms en zakdoekjes achterlaten... beetje vreemd...

Verder heb ik niks tegen homo's, maar toch als ik sommige mannen daar zie lopen waarvan hun auto dan op de parkeerplaats van de begraafplaats staat.. op tijden dat er geen mens op de begraafplaats komt zeg maar, het zijn meestal mannen die getrouwd zijn met kinderen.. want van die kinderzitjes in die auto's zeggen genoeg.. beetje jammer.

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:02

@pluizebolpum, het zou inderdaad mooi zijn als dit soort plekken niet meer nodig zijn.
Lesbo ontmoetingsplekken zijn er niet. Deel om praktische redenen dat vrouwen toch meer kleren uit moeten om te kunnen sexen, deels omdat het veel normaler is om twee vrouwen samen te zien. Als vrouw kun je makkelijker een vriendin erbij hebben zonder dat het opvalt, bovendien draait de relatie bij vrouwen vaak meer om het gevoel en minder om de sex. Dat is bij homo mannen,en zeker de mannen die naar zo'n ontmoetingsplek komen, juist andersom.

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:07

Mootje schreef:
DePH, Misschien moet je wat verdiepen in het concept? Je betaald contant in een automaat, net als bij sommige openbare toiletten ;) Het zijn echte kamers met een automaat op de deur waar je geld in kan gooien!

Ik heb ruim twee jaar in Japan gewoond, ken het concept.
Denk ook wel dat het kan gaan werken, mits je deze units bij de homo ontmoetingsplek neerzet. Dan haal je het probleem, van hoe pik ik iemand op en kan ik toch na werktijd snel weer bij mijn vrouw en kinderen aan tafel schuiven weg.

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:08

Sorry hoor, kunnen ze het niet gewoon thuis doen?
Ik krijg er een gevoel bij van een soort honden-uitlaat-plek.
Vind het persoonlijk beneden menselijk niveau.
Iets stiekums: Kom gauw in de bosjes ofzo.

En daarnaast moeten homo's toch gelijk behandeld worden met hetero's?
Waar gaat dit dan helemaal over?
'k Heb er eigenlijk geen woorden voor. :n :n :n

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:10

Zouden ze dan ook fulltime schoonmakers inhuren?Die de zakjes ranzigheden van de beste mannen opruimen?

Ik zie het wel gebeuren hoor een paar hetro stelletjes die er ook opaf gaan.. Wat ik het ergste vind is dat kids dit ook te zien krijgen..

MAAR: als ze dan toch bezig zijn, laat mij dan ook gewoon sex in het openbaar hebben als ik dat als hetro zou willen!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:11

IEdereen die roept kunnen ze het niet gewoon thuis doen, meeste homo's die op zo een plek komen hebben een vrouw en kids thuis of iemand die op hun wacht.. anders ne uk je niet in een bos langs de snel weg.