Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:56

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:56

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om een link naar een hyvespagina, foto's of namen van eventuele verdachten hier neer te zetten. Dit soort posten worden gelijk verwijderd.

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 17:57

Charlie_P schreef:
Wie heeft het dan gedaan :+ Is niet echt twijfel over toch?

Voorlopig is ze een verdachte en niet de dader. Het is niet de bedoeling van dit topic om een heksenjacht te openen op haar en, via haar hyves, bij haar vrienden terecht te komen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 17:59

Ik vind eigenlijk dat deze vrouw de titel moeder niet mag dragen...
Ze hadden er beter van kunnen maken `Vrouw verdacht van moord op haar 3 baby´s.´

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:06

Goh, kan misschien cru klinken maar ik vind nu niet dat deze vrouw zou moeten gestraft worden in de zin van een gevangenisstraf.
Ik vind zo iemand geen gevaar voor de maatschappij.
Als die vrouw geen kinderen wou, ze geen toekomst kan bieden,... njah dan denk ik dat ze echt wel beter af zijn zo.
Allez ik ben geen voorstander van kinderen vermoorden, zeker niet. Ik veroordeel zo'n daden wel, maar k vind gewoon niet dat dat zo'n drama hoeft te zijn... Misschien rare redenering en ik kan het niet echt uitleggen, maar ik vind dit bv véél minder erg dan dat ze bv iemand anders z'n kind vermoord.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:07

Sorry? Jij vind het vermoorden van 3 kinderen geen gevangenisstraf waard? :n

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:13

H_Nalanta schreef:
Sorry? Jij vind het vermoorden van 3 kinderen geen gevangenisstraf waard? :n

Nee, een gevangenisstraf dient om mensen die een gevaar voor de maatschappij zijn van die maatschappij weg te houden.
Deze vrouw is geen gevaar voor de maatschappij, heeft allicht psychische problemen en is dus ziek, niet crimineel.
Haar eventjes in de nor stampen gaat haar niet beter maken...

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:19

4de lijkje is ook al gevonden
is niet normaal

SofieHavan ben het wel met je eens maar wie zegt dat ze nog niet meer heeft gedaan nu het 4de lijkje ook ook al gevonden is
Laatst bijgewerkt door gonnyvdz op 06-08-10 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:20

Het is hier erg vlakbij, ik schrok wel heel erg!
Ze werkt bij de tandarts bij mij in de straat en heb nu eigenlijk nog meer angst om er heen te gaan, omdat zij mij soms ook behandelde.
En ook erg vreselijk dat dit gebeurt, bah ;( .

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 18:25

SofieHavan schreef:
Nee, een gevangenisstraf dient om mensen die een gevaar voor de maatschappij zijn van die maatschappij weg te houden.
Deze vrouw is geen gevaar voor de maatschappij, heeft allicht psychische problemen en is dus ziek, niet crimineel.
Haar eventjes in de nor stampen gaat haar niet beter maken...

Hier ben ik het mee eens. Gedwongen laten opnemen en behandelen lijkt me een stuk beter dan haar in het gevang smijten.

Sapphire

Re: Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:26

Zal dr het liefst persoonlijk van kant maken... Misschien dat ze daarvan geneest.
Waar hebben jullie trouwens gezien dat het 4e lijkje ook gevonden is??

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:32

mijn moeder keek dat nieuws gedoe op zoon fries programa en daar hadden ze het bekendgemaakt denk ik dan xd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:36

Jeetje de Telegraaf doet ook niet aan privacy.. Dr naam wordt genoemd, de straat wordt genoemd, op de foto's is het huisnummer te zien.. Die mensen kunnen straks niet meer leven daar :n

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:38

Relaxed schreef:
Jeetje de Telegraaf doet ook niet aan privacy.. Dr naam wordt genoemd, de straat wordt genoemd, op de foto's is het huisnummer te zien.. Die mensen kunnen straks niet meer leven daar :n

Ik vind dat hun wel vaker hun boekje vér te buiten gaan :\

Persoonlijk kan ik er met mijn hoofd niet bij, dat buurtbewoners wisten dat zij zwanger was.. en haar ouders niks merkten (idem voor haar vriendinnen). En.. ik kan me helemaal niks voorstellen dat ze kleintjes vermoord heeft.. zo oneerlijk.

Ik heb haar hyves al gevonden met de gegevens van de Telegraaf.. 't is wel een mooie vrouw zoals ze op 't nieuws al melden :=
Laatst bijgewerkt door Meraki op 06-08-10 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:40

Geen woorden voor hoor. Dan ben je toch helemaal krankzinnig als je zoiets in je botte kop krijgt te doen?! Wat mij betreft is een gevangenisstraf helemaal niet ongepast, weet jij veel tot waar ze nog meer in staat is? :?

Ik snap overigens dan ook weinig van het feit dat de ouders ontkennen ook maar iets gemerkt te hebben. Je ziet je kind toch veranderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:41

NonaWen schreef:
Relaxed schreef:

Ik vind dat hun wel vaker hun boekje vér te buiten gaan :\

Persoonlijk kan ik er met mijn hoofd niet bij, dat buurtbewoners wisten dat zij zwanger was.. en haar ouders niks merkten (idem voor haar vriendinnen). En.. ik kan me helemaal niks voorstellen dat ze kleintjes vermoord heeft.. zo oneerlijk.

Ik heb haar hyves al gevonden met de gegevens van de Telegraaf.. 't is wel een mooie vrouw zoals ze op 't nieuws al melden :=

Pcies, ze is zo te vinden, dus je weet werkelijk al hun gegevens nu.. :n

Verder kan ik er ook niet bij dat ze dit gedaan heeft, qua gegevens/privacy denk ik dan ook meer aan haar familie..

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:42

Wow, dit verhaal is echt bizar....
Hoe kunnen die ouders niets gemerkt hebben terwijl de tip is gegeven uit nabije omgeving?
Haar vriendinnen wisten trouwens van niets hoorde ik net op het nieuws (rtl 4)... Ben benieuwd wat er nu van waar is.
En hoe kan zo'n extreem ziek persoon gewoon zoveel uitgaan, een druk sociaal leven hebben en zo normaal overkomen.
En waarom doe je zoiets? Er bestaat zoiets als de pil, condooms? Lijkt wel of ze voor de lol baby's liep te vermoorden.... :n

Ben er stil van....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:43

Nou ze hebben ook dr hyvesfoto er nog maar ff bijgezet :roll:

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:45

ik ben wel heel benieuwd naar de rol van pap en mam, als ik uitrken was ze 17 jaar bij het vermoorden van de eerste baby???
heel vreemd, en verschrikkelijk

edit: sjee 4 baby's ;(

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:48

Relaxed schreef:
Nou ze hebben ook dr hyvesfoto er nog maar ff bijgezet :roll:

laten ze ook al op rtl4 zien

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:49

nietnormaal!

ik hoorde net dat der hyves al geblokeerdt is/wordt .
Laatst bijgewerkt door gonnyvdz op 06-08-10 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 18:56

Ik heb een kleintje van 6 weken oud op mijn schoot, ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke daden kan doen. Wat vreselijk. Ik krijg er verdriet van, alleen de gedachte al...

Over het niet zien, bij mij vroeg de buurt zich af waar mijn baby vandaan kwam, niemand die gezien had dat ik zwanger was.
Ik ben zelf ook slank en had op het laatst had ik wel iets van een buik, maar kon het makkelijk verstoppen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:04

Equidea schreef:
Ik heb een kleintje van 6 weken oud op mijn schoot, ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke daden kan doen. Wat vreselijk. Ik krijg er verdriet van, alleen de gedachte al...

Over het niet zien, bij mij vroeg de buurt zich af waar mijn baby vandaan kwam, niemand die gezien had dat ik zwanger was.
Ik ben zelf ook slank en had op het laatst had ik wel iets van een buik, maar kon het makkelijk verstoppen.

Maar haar omgeving schijnt het wel gezien te hebben, maar uitgerekend haar ouders niet... Toch apart hoor.

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:08

wat verschrikkelijk erg zeg!!
ik vind dit echt onbegrijpelijk
dat je dan de eerste keer ongewenst zwanger raakt oke dan sta je het af oid als je het echt niet wil
vermoorden moet dan toch geen optie zijn?!
maar om het dan te presteren nog 3 keer zwanger te raken terwijl je geen kinderen wil das gewoon oerdom
dus niks afschuiven op psychische klachten
die mensen weten ook dat er een pil en condooms bestaan toch??
onaanvaardbaar dit en ze mogen haar van mijn part voor de rest van haar leven opsluiten!!!
kan hier echt kwaad om worden

Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:22

@iemand die haar kent, is het nou de blonde of donkere vrouw? Want op telegraaf.nl staat een foto van de donkere vrouw