Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
H_Nalanta schreef:Sorry? Jij vind het vermoorden van 3 kinderen geen gevangenisstraf waard?
SofieHavan schreef:Nee, een gevangenisstraf dient om mensen die een gevaar voor de maatschappij zijn van die maatschappij weg te houden.
Deze vrouw is geen gevaar voor de maatschappij, heeft allicht psychische problemen en is dus ziek, niet crimineel.
Haar eventjes in de nor stampen gaat haar niet beter maken...
Relaxed schreef:Jeetje de Telegraaf doet ook niet aan privacy.. Dr naam wordt genoemd, de straat wordt genoemd, op de foto's is het huisnummer te zien.. Die mensen kunnen straks niet meer leven daar
NonaWen schreef:Relaxed schreef:Jeetje de Telegraaf doet ook niet aan privacy.. Dr naam wordt genoemd, de straat wordt genoemd, op de foto's is het huisnummer te zien.. Die mensen kunnen straks niet meer leven daar
Ik vind dat hun wel vaker hun boekje vér te buiten gaan![]()
Persoonlijk kan ik er met mijn hoofd niet bij, dat buurtbewoners wisten dat zij zwanger was.. en haar ouders niks merkten (idem voor haar vriendinnen). En.. ik kan me helemaal niks voorstellen dat ze kleintjes vermoord heeft.. zo oneerlijk.
Ik heb haar hyves al gevonden met de gegevens van de Telegraaf.. 't is wel een mooie vrouw zoals ze op 't nieuws al melden
Equidea schreef:Ik heb een kleintje van 6 weken oud op mijn schoot, ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke daden kan doen. Wat vreselijk. Ik krijg er verdriet van, alleen de gedachte al...
Over het niet zien, bij mij vroeg de buurt zich af waar mijn baby vandaan kwam, niemand die gezien had dat ik zwanger was.
Ik ben zelf ook slank en had op het laatst had ik wel iets van een buik, maar kon het makkelijk verstoppen.