Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:En als getrouwd stel is het met de kinderen nog beter geregeld.
Rock schreef:Niet meer moeilijk doen over ouderschap, voogdij, etc. Het is nu gewoon goed geregeld als een van ons overlijdt.
odetteke schreef:miep1979 schreef:Maar goed mijn moeder's collega had al 10 jaar een relatie, woonde 8 jaar samen, stapte in het huwelijksbootje om vervolgens 2 maanden later de scheiding aan te vragen
Dan vraag ik me af of trouwen niet is gebruikt om weer wat spanning in de relatie terug te krijgen/hopen dat trouwen je dichter bij elkaar brengt
miep1979 schreef:Ik weet alleen dat hij haar al tijden bedroog en ze erachter gekomen is en toen meteen de scheiding heeft aangevraagd
Hij heeft alle schulden op zich genomen van het huis, auto's, bruiloft e.d.
Want ze leefden nogal volgens het motto het kan niet op
Rock schreef:Niet meer moeilijk doen over ouderschap, voogdij, etc.
Huertecilla schreef:Rock schreef:Niet meer moeilijk doen over ouderschap, voogdij, etc.
Een pikant gegeven is dat 25-30% van de kinderen NIET is van de vader die denkt dat te zijn.
annastasia schreef:Zou je daar als moeder zijnde mee kunnen leven?
Wetende dat de ''vader'' van je kinderen de vader helemaal niet is, en hem maar gewoon in die waan laten?
phormicola schreef:Ik denk dat als je relatie veranderd na het huwelijk, dat je er dan etiketjes op hebt geplakt die er niet op horen
gretoes schreef:ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij degene hoor die nog lang en gelukkig leven......
Huertecilla schreef:gretoes schreef:ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij degene hoor die nog lang en gelukkig leven......
Er zíjn relaties die, met of zonder huwelijk, duurzaam gelukkig zijn. Die uitzonderingen bevstigen de regel dat voor altijd wel erg lang is. De gemiddelde duurzame relatie duurt 5 jaar.
Het vervelende van hoge verwachtingen die niet door regel onderbouwd worden is de desillusie. Met name veel vrouwen raken beschadigd door de te hoge verwachtingen. De´leugen´ waar ze vervolgens mee gaan rondlopen is wat ze zichzelf hebben voorgespiegeld.
Dit dan ook nog in de context van de 25-30% koekoeksjongen![]()
Juni 2011.... Mijn G. Wat er tegen díe tijd allemaal veranderd is in onze snelle maatschappij!