Maar wat is het verschil tussen vakantie of dat je ergens een half jaar bent gestationeerd, je bent beiden geen inwoner van het land.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Nee hoor, daar heb ik geen probleem mee.
Maar wat is het verschil tussen vakantie of dat je ergens een half jaar bent gestationeerd, je bent beiden geen inwoner van het land.
Jellie schreef:dowie schreef:Persoonlijk vind ik iemand een allochtoon die zich niet aan onze maatschappij wil/kan aanpassen en onze
taal niet beheerst. En iedereen met een buitenlands paspoort
Dat is ook mijn gedachte hierover...
johnvannim schreef:Als optie 3 een mogelijkheid zou zijn ben jij ook een allochtoon. Iemand die de taal niet kent i.p.v. kan. En in optie 5 staat maak niet uit i.p.v. maakt niet uit. Dus ik kies niet voor optie 3, dat zul je begrijpen.
Als ik eerlijk ben klopt geen van de opties, zoals je kunt zien aan de uitleg in het starttopic, dus de goede mogelijkheid is niet eens uit te kiezen.
vanLotje schreef:ik snap niet zo goed hoe je een poll kan maken over een feit....wanneer iemand een allochtoon is, dat staat vast, dat maakt dan toch niet uit hoe wij erover denken?
Ik ben allochtoon, en er trots op
Vader is Duits, moeder is Nederlands, ik ben geboren in Duitsland, heb een Nederlands passpoort & nationaliteit.
En ik ga binnenkort trouwen met een Brit....oh man, dat wordt een leuk feestje!!
Citaat:Het woord 'allochtoon' heeft een negatieve lading en kan worden vervangen door 'biculturele burger'.
(anp)