Dreigbrief Bin Laden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

inge176

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:18

Ik woon in Emmen :| Haha. Ik geloof ook niet zo dat Emmen zijn eerste doelwit zou zijn ipv Amsterdam ofzo.

Enne Sander, ik denk dat er meer mensen in Emmen wonen dan je denkt.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:20

Was ook niet denigrerend bedoeld, inge176, alleen om het wat te relativeren en om mensen uit Emmen gerust te stellen. ;)
Tegenwoordig wonen in elke Nederlandse stad al gauw (tien)duizenden mensen, of je moet echt een dorp gaan opzoeken, maar in de randstad is de mensenmassa gewoonweg het dichtst per vierkante meter, en dat hebben terroristen wel in de gaten meestal.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:21

Myukii schreef:
Douce schreef:
Ik vind dit soort berichten altijd eng, ben ook erg bang gemaakt..
Ze zeggen hier namelijk altijd van; als de alquida iets pakken dan pakken ze de shell!
Laat die hier dichtbij zijn.

Bedoel je het hoofdkantoor van de Shell, of gewoon een benzinepomp? Denk dat iedereen in Nederland wel 'de Shell' om de hoek heeft zitten. Geen reden om je druk over te maken.

Ik lach hier alleen maar heel hard om. Een aanslag in Emmen, wat een giller! 'Ons Osama' wordt vierkant uitgelachen door zijn maten als hij een aanslag in Emmen pleegt. _O-

Nee het hoofdkantoor
Weet niet zeker of het het hoofdkantoor is, maar 1 van de 2 grote shells.
Woon vlakbij Moerdijk ;)

SanderD

Re: Dreigbrief Bin Laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:25

Overigens zijn fabrieken inderdaad ook een makkelijk doelwit, bij ons om de hoek zitten kilometers lange DSM-fabrieken, dat knalt ook goed. }>

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:26

Denk dat als ze de Shell pakken dan pakken ze Pernis ( denk ik). Als je daar een bom opgooit met al die fabrieken en rafinaderijen dan kun je zo hele kilometers van de kaart vegen.
Laatst bijgewerkt door Lous op 30-07-10 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

inge176

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:26

Haha nou zo vatte ik het niet op hoor Sander.
Alleen wordt Emmen soms wat onderschat ;-) dat moeten we niet hebben natuurlijk, haha.
Niet dat ik het een aanslag van Bin Laden waard vindt, maar oke.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:28

Lous schreef:
Denk dat als ze de Shell pakken dan pakken ze Pernis. Als je daar een bom opgooit met al die fabrieken en rafinaderijen dan kun je zo hele kilometers van de kaart vegen.

Ga meneer bin laden nou niet op ideen brengen straks zit hij ook op bokt :+

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:28

:x :=

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:30

Ik ga vanaf maandag op vakantie vlakbij Emmen.. 15 km ervan af...
Jullie maken me bang :(:)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 21:30

Op een andere website staat:
Citaat:
Osama bin Laden valt Nederland binnen enkele dagen aan. Althans, dat beweert de schrijver van de dreigbrief die verstuurd werd naar verschillende (ex-)gemeenteraadsleden in Emmen.

Ik denk dus dat hij niet per definitie Emmen uitkiest, maar grote steden, Amsterdam/Rotterdam..
Zou het overigens niet raar vinden áls er een aanslag komt. We zijn met de uitkomst van een rechts kabinet met gedoogsteun van Wilders in hun ogen nu een anti-islamitsch land. Wilders heeft alles voor het zeggen nu... hij kan het kabinet maken en breken.
Als het hem daarom gaat :roll:

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:31

@ Lous, dat is gelukkig nog een geruststelling.
Maar leuker wordt het hier niet, je wordt indirect toch de hele tijd bang gemaakt.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:32

Kortom: laten we met zijn allen de komende dagen ál het werk laten vallen en massaal ondergrondse schuilkelders graven, mocht Bin Laden ons aanvallen.

Ik ga lekker stappen, feest vieren, paardrijden, zonnen en hoop dat ik van het leven geniet, op het moment dat mijn lichaam uit elkaar gereten wordt door een bom. Ik ga liever blij dood, dan zorgenmakend. :D

*\o/* Let's celebrate life! We doen er toch niks tegen als de beste man dat in zijn hoofd heeft. Apart figuur, die Osama Bin Laden. :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:35

@ Douce
Dat blijft idd zo.

Maar Leslie, Wilders heeft het echt niet helemaal voor het zeggen hoor. Hij moet samen met anderen regeren, en als die het niet met hem eens zijn, dan kan Wilders nooit helemaal zijn zin krijgen. Rechts wil niet zeggen dat heel Nederland ineens anti-Islamitisch is en/of tegen buitenlanders.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:36

We zullen het wel zien. Als het gebeurt is het afschuwelijk, maar we kunnen er vanuit gaan dat ook Nederland weleens slachtoffer zal worden van een terroristische aanval. Of dat nou in Emmen of in Amsterdam is... we doen mee met Afghanistan, zijn nou niet bepaald een moslimland en we hebben zelfs Wilders. Dat moet een keer gebeuren. Alles wat we kunnen doen is hopen dat de dienst Terrorismebestrijding zich goed inzet en voorbereidt, toch? ;)

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:37

Dat is waar (Blue_Eyes)
Dat neemt bij mij niet weg dat ik het wel doodeng vindt...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:38

Marrjolein, waar je ook bent, overal is dreiging van vanalles. Ik zou er mijn vakantie echt niet voor afzeggen als ik jou was...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:41

Osama mag van mij wel komen, als die ouwe man in zijn eentje is kunnen we hem wel aan. :')
Nee zonder dollen, Al Quaida schijnt ernstig verzwakt te zijn door financieringsmiddelen, het moet blijkbaar van fanatieke eenlingen komen, en die hebben meestal niet de middelen (wel de intentie :+ ).

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:46

Ah fijn, ben ik net uit Gelderland verhuisd, woon ik nu in Drenthe, moet ik weer weg }:0

Nee, ben hier ook veelste nuchter voor.

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:49

Blue_Eyes schreef:
Marrjolein, waar je ook bent, overal is dreiging van vanalles. Ik zou er mijn vakantie echt niet voor afzeggen als ik jou was...

Dat doe ik ook niet hoor :)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:53

Ik woon ook in Drenthe, gemeente Emmen en dus ook vlak bij Emmen. Ik denk trouwens niet dat ze Emmen zullen pakken, maar misschien is dit een afleidingsmanoeuvre, mochten ze toe willen slaan. Dat zouden ze toch wel in een grote stad doen, geen flat in Emmen te bekennen waar een vliegtuig in kan zonder een boom te raken.

Ga het Oosten bang maken, laat de veiligheidsdienst daar lekker heen gaan, want dan kunnen ze in het Westen toeslaan.

Ik vind overigens dat we dit wel serieus mogen nemen, de politie gaat er ook onderzoek naar doen. Dat vind ik niet meer dan logisch. Mocht het een grapjas zijn, so be it. Maar als het nu al voor de 9e keer een grapjas is, is het de 10e keer ook een grapjas... denk je. Totdat ze de 10e keer wel toeslaan. Of om het nog leuker te maken ... de 11e keer.

Ik zou het ook niet raar vinden dat ze Nederland nu als doelwit hebben met Wilders, onze anti-moslim politicus. Zat er sowieso al wel in dat als Wilders zijn anti-moslim plannetjes uit kan voeren er protest kwam uit het buitenland ... met een knipoog naar een aanslag. Kijk aan, daar gaan ze nu al mee dreigen.

Ik sta er in ieder geval dus niet van te kijken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:00

Anoniem schreef:
Waarschijnlijk gewoon een grappen maker.. uit Nederland.. Ik geloof niet dat bin laden een aanslag zou uit voeren in emmen.. Als ze iets doen dan is dat schiphol of Denhaag ofzo..

Ja inderdaad :')

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:22

LZP --> NM

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:25

Tsss.... als Bin Laden al contact opneemt, dan is het ECHT niet met lokale media...
Kom op! Waar is je realiteitszin. Niets aan het handje hoor... mensen laten zich veel te snel gek maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:27

Wat heeft Emmen de Bin Laden nou weer misdaan dan? :P

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 22:51

Dat is echt de eerste keer dat AlQaida dan van tevoren aankondigt dat ze ergens aanslagen gaan plegen. Begin te vermoeden dat ze de PVDA helemaal niet aan de macht willen hebben maar de PVV. Want een aanslag in Nederland zou wat dat betreft koren op het molentje zijn van Wilders.
Die Bin Laden is trouwens al lang dood, denk ik. Ze zeggen het alleen tegen niemand.