Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
heene040 schreef:O jee, dan moet ik de gevangenis in want ik ben er dan zo een. Maar het is wel zo dat ik al heel lang wist dat ik op vrouwen viel dus ben ik niet meer te helpen. Wat een rare mensen zijn er toch, ik ben niet ziek ik hou gewoon van mijn meisje.
djoni schreef:Zou er een verschil in mening zijn tussen de jeugd en de volwassenen? Omdat de jeugd is opgegroeid in een vrijere samenleving?
heene040 schreef:O jee, dan moet ik de gevangenis in want ik ben er dan zo een. Maar het is wel zo dat ik al heel lang wist dat ik op vrouwen viel dus ben ik niet meer te helpen. Wat een rare mensen zijn er toch, ik ben niet ziek ik hou gewoon van mijn meisje.
djoni schreef:moeshie schreef:En idd, steek die strenggelovigen maar in de gevangenis
Dankjewel, wat aardig dat je mij dit toewenst. (Je bent nu in principe even intolerant als die 10 procent. Je accepteert niet dat mensen dat óók mogen vinden) Voor jou val ik wsl onder streng gelovig(voor mezelf niet, maar dat terzijde) en nee, homo's hoeven van mij niet de gevangenis inZullen we niet te snel conclusies trekken en daarmee aan de haal gaan?
jury schreef:Ik heb de vragenlijst even ingevuld.
De eerste vraag ging al mis omdat de tekst niet helemaal te lezen was en ik dus op dat veld klikte in de hoop de tekst in het geheel te zien te krijgen. Helaas had ik toen al het antwoord gegeven en was er geen weg meer terug.
Verder vond ik de keuzemobelijkheden heel suggestief. Bijvoorbeeld die over het huwelijk. Een antwoord begint in de trend van "het huwelijk is fantastisch". Dit antwoord zou dus voor mij afvallen omdat ik in het geheel niet in het huwelijk geloof. De andere twee keuzemogelijkheden stonden nog verder van me af dus heb er uiteindelijk toch maar voor gekozen.