Vind de reacties van dat de oudere kinderen hem niet zijn gaan zoeken een beetje vreemd. Als je een kind een uur niet hoort mag je idd wel eens gaan kijken waar hij uithangt. Maar als dat jochie de hele ochtend verstoppertje wil spelen snap ik dat jij daar als jong volwassene op een bepaald moment genoeg van hebt en als het kind dan toch gaat verstoppen hem lekker laat zitten.
amyz
Geplaatst: 30-07-10 09:49
Bizar, t zal idd je kind maar zijn. Wij hebben ooit is uren naar onze kat gezocht, die bleek al die tijd al doodleuk onder de tafel te liggen slapen. Kan me voorstellen dat je een kind dus niet zal zoeken of vinden in een wasdroger. Arme ouders..
yvette46
Geplaatst: 30-07-10 09:49
Hoe krijgt het 4 jarig kind het voor elkaar om aan de binnenkant de droger opslot te doen als je erin zit dat lijkt me al onmogelijk. Vind het diep triest dat zulke ongelukken kunnen gebeuren. Dan nog 4 oudere broers en zussen die niet opletten.
Toch niet het eerste waar je aan denkt tijdens verstoppertje, zoek je broertje in de wasdroger? Wie weet hebben ze hem wel geroepen maar was hij al gestikt en heeft niemand hem horen roepen. Blijft erg naar voor de ouders..
Wat een ongelooflijk triest verhaal zeg!!! Dit moet echt vreselijk zijn voor deze familie. Vooral voor zijn broers en zussen...... Zij zullen zich wel erg schuldig voelen.
Ik kan me ook voorstellen dat je niet direct denk aan de droger. Misschien waren ze zelfs al buiten aan het zoeken.....
lovehorses4
Geplaatst: 20-08-10 19:03
Ik krijg het gewoon benauwd van als ik dit verhaal lees! Wat een verschrikkelijke dood moet dat geweest zijn!
Gossie, wat sneu... En balen dat zo'n ding van binnenuit dicht kan.. Zou het jongetje eit hebben geschreeuwd? Gebonkt?.. Misschien niet in paniek.. Gatver. Kinderleven is zo kwetsbaar..
Wat erg! Wat zal dat kind zich ellendig hebben gevoeld, heel erg zielig. En die arme ouders zitten nu de rest van hun leven met een enorm schuldgevoel (en die andere kindertjes ook, vreselijk).
Denise
Geplaatst: 24-08-10 20:51
phormicola schreef:
De drogers zijn gigantisch is Amerika
Het is heel erg, maar die oudere kinders hadden echt met mij aan de stok gehad.
Een Brits jongetje woont niet in Amerika, maar in onze droger zou hij volgens mij ook makkelijk passen. Echt heel zielig dit .
Maaiike94
Geplaatst: 26-08-10 11:30
Verschrikkelijk, zijn half broers en zussen zullen zich wel schuldig voelen..
Wat lees ik toch veel reacties van; Die oudere kinders hadden het met mij aan de stok gehad als ik de moeder was geweest, of, je gaat je broertje toch zoeken?
Misschien hebben ze wel gezocht, en een droger? Daar zou ik ook niet gaan zoeken hoor Ik heb ook geen idee hoe geluidsdicht een droger is..
Toen ik klein was, was ik altijd fanatiek met verstoppertje, had het mezelf ook wel zien doen en hoe hard mensen ook voor me riepen, ik bleef echt wel zitten hoor