Walhalla voor pedofielen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:46

Vjestagirl schreef:
Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.

Het mooiste meisje uit het rijtje :j
Overigens staat het meisje daar links van druk haar buik in te houden aan de vorm van haar navel te zien :o

Frantic

Re: Walhalla voor pedofielen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:53

Valt het jullie ook zo op dat de moeders zo lelijk zijn????

Ik ben het helemaal met TS eens, hemel voor pedofielen en gisteren was er zelfs zo'n programma op de BBC....

Heel triest dat dit mag op Discovery....

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:59

Denk dat de moeders hun falen projecteren op de kinderen ongeacht welke gevolgen het heeft

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:59

Net zomin als dat iedereen hetzelfde aantrekkelijk vindt heeft ook een pedofiel z'n voorkeuren. Het make-up gebruik en de wijze waarop ze volwassen willen laten lijken benadrukt voor een aantal pedofielen echt het zien van een kind als sex-object. Terwijl er zeker ook zat zullen zijn die er fiks op afknappen.

En iedere speeltuin een potentieel pedo-walhalla? Reken er maar op ja... en wat dacht je van het strand? al die kindertjes met zo weinig of zelfs zonder kleertjes? En qua TV, kijk eens naar america's funniest home video's of iets vergelijkbaars en stel je voor dat er een pedofiel naast je zit. Wedden dat je die show nooit meer hetzelfde kijkt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:02

Dat laatste plaatje in de OP komt uit een film (edit; idd little Miss Sunshine) die ik laatst heb gezien.
Ik dacht toen exact hetzelfde.. in meerdere opzichten is dit niet normaal.
Zulke kinderen krijgen geen tijd om echt kind te zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-07-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 16:04

Delerium ik ben het met je eens alleen in het dagelijks leven stel je je kind niet expres bloot aan dit soort dingen hoop je dat ze onbevangen het leven in kunnen
Als je ze mee laat doen aan die beauty wedstrijden kies je er bewust voor dat ze op een sexymanier in de schijnwerpers staan

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:05

Vjestagirl schreef:
Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.

Dat is de foto van de film LIttle miss sunshine.. moet je m maar zien dan weet je het ! Is dus geen echte mis verkiezing wel een GEWELDIGE FILM..
en ik vind het belachelijk die verkiezingen maar niet omdat het pedo's aan trekt

Horseleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:09

Vjestagirl schreef:
Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.

LOL.....en die staat nog in het midden ook....zou dat zijn voor het balans van de foto? :D :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:13

Vjestagirl schreef:

Thanks VG, bespaart me een hoop typwerk. Ik dacht precies hetzelfde. Dit is zo opgedirkt dat het voor een pedofiel helemaal niet meer interessant is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 16:25

net alsof je rekening moet gaan houden met pedofielen, en of iets een pedowalhalla kan zijn... Alle plekken met veel kids zijn pedowalhalla's ...

Dat staat er los van dat ik het niet goedkeur dat ouders hun kind zo onwijs voor dit soort beautycontests pushen... Maar denk dat veel kinderen het zelf ook echt wel leuk vinden :) ! En daar is niets mis mee denk ik!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:09

hier heb ik ook een topic over geopend bij 'leven zonder paarden'.
vreselijk he.

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 00:41

Echwel schreef:
Denk dat de moeders hun falen projecteren op de kinderen ongeacht welke gevolgen het heeft

Dat is precies wat ik ook denk...Ja en dan zeggen ze vaak dat dochterlief het zelf zo leuk vind, wat heel vaak ook best waar zal zijn, maar de tragiek van het projecteren imo niet wegneemt.
Ziekelijk om zulke jonge kindjes als kleine sexy barbiepopjes neer te zetten. Waarom moeten ze zulke übermeisjes zijn...dat is wel het beeld wat ze nu van hun moeder meekrijgen. Beetje beperkt beeld.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:34

Vjestagirl schreef:

Ik heb deze aflevering gezien en het gaat om een meisje die dit ook wilde. Natuurlijk had ze verloren maar het was wel een enorm schattig meisje. Zij was gewoon kind, ipv een opgemaakt barbiepopje. :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:16

Echwel; dat zie je inderdaad door een Nederlandse nuchtere bril. Maar ik ben heel erg blij dat veel van ons dat door zo'n Nederlandse nuchtere bril kunnen bekijken, want ik ben er absoluut géén voorstander van om jonge kindjes op deze manier in aanraking te brengen met dat wat heet een vertekend beeld. Een vertekend beeld van de samenleving en een haast niet te bereiken schoonheidsideaal wordt van kinds af aan er in gestampt.

Wat dit soort wedstrijden met pedoseksuelen doet? Geen idee. Ik hoop niets, anders hebben die moeders voor de rest van hun leven schuldgevoelens.

Vjestagirl en Blue_Eyes; interessante gedachtegang, maar waaruit maken jullie dat op? Ik kan me namelijk geen voorstelling maken bij de gevoelens of gedachtes van pedoseksuelen. :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 21:21

Tja nu ga je dus doordat je digitale tv hebt nog eens kijken naar een aflevering en zie je een vader die vanaf dat ij wist dat het een meisje werd droomde dat ze mee kon doen, dus vanaf 9 maanden werd het wurm meegesjouwd (broertje dat ouder was moest ook mee)
Kind was nu twee en komt op het podium en de speakster zegt het streven van dit kindje is Miss America te worden..
Ga je mij werkelijk vertellen dat een tweejarige dit als doel voor ogen heeft..

Daarnaast laatst een uitzending gezien over een pedofiel die meisjes ontvoerde en ze aankleedde als kleine misses

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:25

ik vind het diep triest voor de kinderen, hun enige kans om kind te zijn wordt hun ontnomen, en idd vaak omdat ze de droom van mama en/of papa moeten verwezenlijken............

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-10 21:28

rachel_j schreef:
ik vind het diep triest voor de kinderen, hun enige kans om kind te zijn wordt hun ontnomen, en idd vaak omdat ze de droom van mama en/of papa moeten verwezenlijken............

Ach dat is met de meeste ruitertjes ook, alleen hoeven ze dan niet zo opgedirkt rond te lopen

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 21:41

Gebeurt inderdaad ook, maar dat maakt het nog niet goed...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:12

Citaat:
Vjestagirl en Blue_Eyes; interessante gedachtegang, maar waaruit maken jullie dat op? Ik kan me namelijk geen voorstelling maken bij de gevoelens of gedachtes van pedoseksuelen.

Ik heb recent in het kader van een ander topic (nah, kan toch goed een jaar geleden zijn, maar goed) een beetje zitten researchen. Het is meestal inderdaad zo dat pedofielen juist vallen op het onschuldige, het kinderlijke, dat schijnt iets in hen op te roepen. Het uiterlijk van deze meisjes is nauwelijks meer kinderlijk en onschuldig te noemen; dit zijn miniatuurvolwassenen.

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 22:52

Ja maar met toch nog overduidelijk de kindereigenschappen... zolang ze nog steeds het onschuldige bekkie hebben en dat kan best ook met plamuur erop) denk ik dat er nog genoeg pedofielen zullen zijn die ook dit nog altijd aantrekkelijk vinden....Sommigen meer, sommigen minder.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:23

Dit soort "kindershows"zijn te misselijk voor woorden, maar in de USA niet meer weg te denken. En hoezo pedowalhalla? Pedo's moeten met hun vingers van kinderen afblijven, of ze nu opgedirkt zijn als een barbie pop of niet!! Het is hetzelfde statement als wanneer je tegen een aangerande vrouw zegt:"dan had je maar geen minirok aan moeten doen!"

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:29

Ik vraag me eigenlijk af of dit te walgelijk voor woorden is, of gewoon cultuur. Tuurlijk vinden wij in Nederland dat wij onze kinderen goed opvoeden en dat dingen die daar ver vanaf wijken fout zijn. Maar wie weet denken zij dat ook wel van ons, dat wij het grondig fout doen omdat we (bijvoorbeeld) onze kinderen geen gevoel voor mode meegeven (Nederland staat overal ter wereld bekend als de plek waar mensen zich niet weten te kleden). Wie zegt dat dit fout is?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 11:51

ik kan niet in de ogen van een pedofiel kijken maar ik vind dit echt not done.
En over de pushende ouders gesproken, misschien zijn wij wel lekker ''Hollands'' maar heb er ook wel eens een paar ouders rond zien lopen op de ponywedstrijden waarvan ik denk: okeee lekker gezellig :7 :7 !

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:07

elanor schreef:
Komt uit de briljante film 'Little Miss Sunshine", dat is de hoofdrolspeelster Olive, inderdaad de vreemde eend in de bijt. :))

Dat mag gezegd worden, Little Miss Sunshine is echt een briljánte film :')

Ik vind dit soort dingen heel raar. Laat kinderen lekker kind zijn zeg. Doe ze een tuinbroek aan of laat ze verkleed over straat gaan en in de modder rollen. Ouder worden komt vanzelf..

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:10

Echt vreselijk dat ouders dit hun kind aan doen!! Op zo'n leeftijd je kind opmaken en seksueel uitdagend kleden.. belachelijk!!