Vjestagirl schreef:Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.
Het mooiste meisje uit het rijtje

Overigens staat het meisje daar links van druk haar buik in te houden aan de vorm van haar navel te zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.
Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.
Vjestagirl schreef:Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.
Echwel schreef:Denk dat de moeders hun falen projecteren op de kinderen ongeacht welke gevolgen het heeft
Vjestagirl schreef:Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.
Citaat:Vjestagirl en Blue_Eyes; interessante gedachtegang, maar waaruit maken jullie dat op? Ik kan me namelijk geen voorstelling maken bij de gevoelens of gedachtes van pedoseksuelen.
elanor schreef:Komt uit de briljante film 'Little Miss Sunshine", dat is de hoofdrolspeelster Olive, inderdaad de vreemde eend in de bijt.