edit: zware taalkundige foudt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Nessah schreef:Sneu,want nu gaan mensen ( niet jullie, mensen in het algemeen) weer "moddergooien" naar de moslims.. Van, die storen zich overal aan etc. Terwijl deze "klacht" helemaal niet van een moslim komt.
Sja, ik vind het ook onzin. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk om maken.
Mijn gedachte. Ik vrees dat ook dit wel weer zal verzanden in een moslim-bash-topic, terwijl moslims hier nou echt heel erg weinig aan kunnen doen.
sharon_quiz schreef:Haal die koeien ook maar van de muur, want er komen vast ook vegetariërs in het ziekenhuis. En ik wil liever geen schilderijen van spinnen, want daar ben ik bang voor. Abstracte kunst wil ik ook niet zien, daar wordt ik gek van, omdat ik altijd probeer er wat in te zien. En alles met de kleur lichtbruin ook weg a.u.b. Dat vind ik geen mooie kleur!
sharon_quiz schreef:Haal die koeien ook maar van de muur, want er komen vast ook vegetariërs in het ziekenhuis. En ik wil liever geen schilderijen van spinnen, want daar ben ik bang voor. Abstracte kunst wil ik ook niet zien, daar wordt ik gek van, omdat ik altijd probeer er wat in te zien. En alles met de kleur lichtbruin ook weg a.u.b. Dat vind ik geen mooie kleur!
Juliette86 schreef:sharon_quiz schreef:Haal die koeien ook maar van de muur, want er komen vast ook vegetariërs in het ziekenhuis. En ik wil liever geen schilderijen van spinnen, want daar ben ik bang voor. Abstracte kunst wil ik ook niet zien, daar wordt ik gek van, omdat ik altijd probeer er wat in te zien. En alles met de kleur lichtbruin ook weg a.u.b. Dat vind ik geen mooie kleur!
En ik ben allergisch voor olieverf .......... maar goed, ben dan toch al in het ziekenhuis
Nanmar schreef:*Belt de supermarkt voor het verwijderen van varkensvlees uit de schappen, stel je voor dat er een moslim boodschappen komt doen en al dat vlees ziet liggen, aanstootgevend!*
Nessah schreef:Sneu,want nu gaan mensen ( niet jullie, mensen in het algemeen) weer "moddergooien" naar de moslims.. Van, die storen zich overal aan etc. Terwijl deze "klacht" helemaal niet van een moslim komt.
Sja, ik vind het ook onzin. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk om maken.