Kliniek haalt schilderijen varkens weg vanwege moslims

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:14

Zou Sylvia stiekem de klacht niet zelf hebben ingediend (of iemand dit laten doen) }> . Is namelijk wel mega goede en gratis publiciteit voor haar :o .

edit: zware taalkundige foudt :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-10 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 13:15

Nee de moslims kunnen hier totaal niks aan doen.
Ik krijg bijna het idee alsof dat het doel was van de klager....

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:16

en ja hoor, ze hebben weer iets gevonden om in de krant te zetten..
Dit ook zo belangrijk, wie zou dit nou willen missen :+

Rebell09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:18

Belachelijk! Waar gaat het heen met dit land?! :n

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:18

Blue_Eyes schreef:
Nessah schreef:
Sneu,want nu gaan mensen ( niet jullie, mensen in het algemeen) weer "moddergooien" naar de moslims.. Van, die storen zich overal aan etc. Terwijl deze "klacht" helemaal niet van een moslim komt.

Sja, ik vind het ook onzin. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk om maken.

Mijn gedachte. Ik vrees dat ook dit wel weer zal verzanden in een moslim-bash-topic, terwijl moslims hier nou echt heel erg weinig aan kunnen doen.

Precies om deze reden heb ik getemd. Hopelijk volgen er meer.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:20

Achterlijk dat ze dat schilderij weghalen terwijl niemand zich er aan gestoord heeft. En nu lijkt het net alsof moslims er problemen mee hebben terwijl die helemaal niet hebben geklaagd.

sharon_quiz

Haal die koeien ook maar van de muur, want er komen vast ook vegetariërs in het ziekenhuis. En ik wil liever geen schilderijen van spinnen, want daar ben ik bang voor. Abstracte kunst wil ik ook niet zien, daar wordt ik gek van, omdat ik altijd probeer er wat in te zien. En alles met de kleur lichtbruin ook weg a.u.b. Dat vind ik geen mooie kleur!

Jinthe1

Belachelijk.... maar wel fijn om te weten....als er dus een schilderij aan de muur hangt waar je je aan stoort, gewoon even roepen en dan hangt er volgende week een ander! :D

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:21

sharon_quiz schreef:
Haal die koeien ook maar van de muur, want er komen vast ook vegetariërs in het ziekenhuis. En ik wil liever geen schilderijen van spinnen, want daar ben ik bang voor. Abstracte kunst wil ik ook niet zien, daar wordt ik gek van, omdat ik altijd probeer er wat in te zien. En alles met de kleur lichtbruin ook weg a.u.b. Dat vind ik geen mooie kleur!

Geweldig _O-

vanLotje

ik heb nog niets temwaardigs gezien hier, dus dat lijkt me 'n tikkie voorbarig, CtjeLief....:)

gohya

Suzanne F. schreef:
Nee de moslims kunnen hier totaal niks aan doen.
Ik krijg bijna het idee alsof dat het doel was van de klager....

Hier dacht ik ook meteen aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:22

sharon_quiz schreef:

En ik ben allergisch voor olieverf .......... maar goed, ben dan toch al in het ziekenhuis :))

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:22

Jammer dat ze het schilderij weghalen, ik snap de klacht ook niet helemaal, zeker niet omdat deze van een niet-moslim afkomstig is...Waarschijnlijk hebben de moslims er überhaupt geen problemen meer maar is daar weer een of andere extreem linkse zielenknijper die overal een gevaar van inziet...Straks rijdt hij bij alle boeren langs die varkens buiten hebben lopen. Snel op stal met die beesten, stel je voor dat een Moslim voorbij rijdt.... :Y)

Belachelijk :+

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:24

Juliette86 schreef:
sharon_quiz schreef:

En ik ben allergisch voor olieverf .......... maar goed, ben dan toch al in het ziekenhuis :))

:D

Nanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:25

*Belt de supermarkt voor het verwijderen van varkensvlees uit de schappen, stel je voor dat er een moslim boodschappen komt doen en al dat vlees ziet liggen, aanstootgevend!* ;(

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:27

Nanmar schreef:
*Belt de supermarkt voor het verwijderen van varkensvlees uit de schappen, stel je voor dat er een moslim boodschappen komt doen en al dat vlees ziet liggen, aanstootgevend!* ;(

Iieeeww, ja zeg! Da's namelijk niet alleen varken, maar nog bloot ook! Dubbel aanstootgevend dus! Snel weg ermee! _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:28

Goh, dan moet ik morgen toch maar eens een brief naar de AH sturen. Ik ben vegetariër en ik vind al dat vlees in de schappen toch wel heel erg aanstootgevend :j Dat moeten ze maar serieus nemen en meteen al het vlees vervangen door vega-spul :j

:Y)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:28

Wat een onzin zeg! Het moet niet gekker worden! Dan mag je alle varkens hier in Nederland wel weghalen omdat ze 'aanstootgevend' zijn.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:30

Nessah schreef:
Sneu,want nu gaan mensen ( niet jullie, mensen in het algemeen) weer "moddergooien" naar de moslims.. Van, die storen zich overal aan etc. Terwijl deze "klacht" helemaal niet van een moslim komt.

Sja, ik vind het ook onzin. Maar ik kan me er nou ook weer niet druk om maken.

Helemaal mee eens.

RoodZonnetje

Re: Kliniek haalt schilderijen varkens weg vanwege moslims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:34

Waarom sturen jullie ook niet een email naar die organisatie? Denk dat dat de enige manier om dit "te veel rekening houden met" te voorkomen :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:36

Zou zomaar een klacht kunnen zijn van een moslimhater die moslims nog verder in diskrediet wil brengen.

Vraag me af of de kliniek contact heeft gezocht met moslimorganisatie hoe zij hierin staan.....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:36

Als de moslims niet willen dat ze hierover worden aangesproken dan moeten ze gewoon zelf ook een brief sturen of bellen en zeggen dat ze die varkens helemaal niet aanstootgevend vinden en vragen of de schilderijen weer terug mogen :j Probleem opgelost.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:37

kijk, en daar is de PVV voor bedoeld.

Wat belachelijk zeg!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:38

JoyCiej007 schreef:
kijk, en daar is de PVV voor bedoeld.

Wat belachelijk zeg!

Deze uitspraak is belachelijk imo. Er heeft geen moslim geklaagd. Wel lezen hoor.... :D

Mila87

Re: Kliniek haalt schilderijen varkens weg vanwege moslims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:39

De PVV :')
Ja...