Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ashley1 schreef:Nee zeker is het overal niet even fraai..ik ken ook van die figuren die het 'heul stoer' vinden dat ze van het kamp komen (terwijl ik het altijd zoveel mogelijk probeer te vermijden om het te vertellen omdat ik er zelf ook altijd een beetje rare gevoelens bij krijg, bij kampers) en dat altijd showen met veel goud, veel bombarie, grote smoelen, dikke auto's en dure merken en dan vervolgens niet werken of een auto sloopbedrijf hebben (what else tenslotte) en ja, dat zijn rare lui..ik ken ze niet, zie ze wel eens lopen en dan denk ik 'hmm....daar hoef ik geen kennis mee te maken'.
ashley1 schreef:@Seleentj: he he...een medestander
Dat is de reden dat de kampers nog op kampen wonen...niet omdat ze perse anders willen zijn (al vinden sommigen het nogal stoer om te verkondigen dat ze van het kamp komen, jammer hoor..) maar omdat ze van vroeger al gewend zijn om lekker hun moeder, oma, neefs, zussen enz. naast de deur te hebben en altijd bij iedereen binnen te kunnen lopen.
En ja dat is erg lastig als je dat zelf niet gewend bent, zeker als je op zondagmorgen lekker met je vriend in bed ligt te 'klieren' zonder de voordeur op slot te draaien of je in je ondergoed door het huis loopt omdat je dat thuis ook gewend was in de ouderlijke 2-onder-1-kap.
Maar aan de andere kant, nu dat we een kleintje hebben is het wel weer heel makkelijk, ik heb altijd oppas, ik kan altijd onverwachts weg als ze ligt te slapen want er is altijd wel iemand de de babyfoon ff aan wil zetten en daar maak ik dan wel weer dankbaar gebruik van
ashley1 schreef:Ja blijft jammer...ik zorg ook altijd dat ik eerst een goede indruk achterlaat bij mensen die ik voor het eerst ontmoet voor ik antwoord moet geven op de vraag "oh...woon je op dat dorp, ja dat ken ik wel, waar woon je dan precies?" Want ik weet dat mensen toch gelijk even hun wenkbrauwen zullen fronsen.
Maar aan de andere kant, het vissersdorp waar ik woon staat er, net zoals Volendam en Urk, om bekend dat mensen daar graag het witte 'poedersuiker' in hun neus duwen...en aangezien ik dat niet doe, heb ik me daar ook al vaak uit moeten kletsen.
Dus zo is er altijd wat.
Jammer blijft alleen dat er op de kampen wel vaker als 'af en toe' weer eens iets aan de hand is...
phormicola schreef:Nou, misschien moet ik dan toch maar op een woonwagenkamp wonen, klinkt mij veel beter in de oren dan regulier leven
amadan schreef:"Zigeuners zijn inderdaad viezerikken, van die scharenslijpers die bij mensen langs de deuren gaan om je messen en scharen te slijpen en vervolgens een godsvermogen vragen voor ze ze teruggeven"
Is hier geen mod anwezig om dit te temmen? Het zijn nogal discriminerende uitlatingen.
Citaat:het valt me vaak wel op dat ze wel een laag IQ hebben! door middel van zeer slecht schrijven, kijk maar eens op hyves!