complotten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geloof je wat hier in het artikel staat?

Ja
2 (4%)
Ja, maar dit wist ik allang
6 (12%)
Nee
39 (82%)

Totaal aantal stemmen: 47

Anoniem

Re: De diepe werking van het systeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:07

Er zijn best ontwikkelingen waarvan ik vind dat ze niet helemaal door de beugel kunnen (met name op het gebied van controle van burgers), maar dit is gewoon klinkklare onzin. Whahaha, alle complottheorieën van de laatste 20 jaar in één artikel, best knap :D

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:13

hehe grappig... nou als iemand denkt dat ie een vrouw op een andere planeet heeft vind ik het niet zo vreemd dat hij wordt opgenomen :D

Wat een onzinverhaal!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 11:20

Mijn antowiird staat er niiet bij; misschien.

Het zou best waar kunnen zijn. Maar de vrijmetselaars zijn geen domme groep. Als de mensheid iets echt niet mag weten is daar vast een goede reden voor. Dit soort artikelen zet angst juist in gang.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:33

Leuk zo'n site waar ze op dit soort dingen geilen, ik vermaak me kostelijk op het forum :').

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:35

:')

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:47

Wat mij altijd frappeert is dat er met dergelijke dingen altijd van uit wordt gegaan dat buitenaardse levensvormen altijd verder in ontwikkeling zijn dan wij....dat ze lijken op ons...dezelfde dingen doen (dus in ruimteschepen door het heelal gaan etc.)....

Ik denk dat het naief is om te geloven dat de aarde de enige planeet is waar leven op voorkomt. Alle sterren zijn eigenlijk zonnen. Zonnen die miljarden lichtjaren ver weg staan. Ik denk dat er ergens in het heelal echt nog wel een ster (= zon) is met een zonnestelsel er omheen met planeten waar leven is.

Maar wat voor leven? dat kan wel leven zijn in een heel andere dimensie dan wij. En dan bedoel ik geen marsmannetjes of ET's...maar gewoon levensvormen waar wij ons geen voorstelling van kunnen maken.

Want dat maakt voor mij het hele verhaal dat de TS heeft gepost ongeloofwaardig: het is allemaal vanuit een menselijk referentiekader gezien. Vanuit dingen die wij kennen en die misschien enigszins vervormd worden (spacy uitziende ruimteschepen, "mensen" met reptielengezichten etc.).

Maar als er leven is ergens anders in het heelal...dan kan at wel way beyond zijn ten opzichte van wat wij ons kunnen voorstellen. Simpelweg...omdat wij ons dat niet KUNNEN voorstellen vanuit ons referentiekader.....

En dan nog is het de vraag of het überhaupt mogelijk is dat gezien de afstanden in het heelal...dat deze levensvormen ooit met elkaar in contact komen...
En of andere levensvormen ook die behoefte hebben...want ook dat is vanuit het menselijk referentiekader bedacht....dat wezens hoe dan ook behoefte hebben aan contact...maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn...

Kortom....heel leuk onderwerp om even over te filosoferen op een warme zomeravond als je naar die sterrenhemel kijkt....maar ik vrees dat we dit grote raadsel in onze levensdagen niet ontrafeld krijgen.....

Sleipnir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:48

Ik hoop voor de beste man dat Lentis een goed behandelplan heeft en dat hij er weer snel bovenop is.

Haha, heerlijk, dit soort quatsch. De Niburu site biedt overigens zeer kostelijk leesvoer voor de nuchtere Nederlander. Iemand ooit al de theorie over chemtrails gelezen? :+

vlooiebaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:50

Op mijn werk spreek ik regelmatig piloten.
En ja die hebben allemaal wel eens wat vreemds voorbij zien komen.
Maar ze zullen hier nooit openlijk voor uitkomen,bang om voor gek verklaard te worden.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:52

vlooiebaal schreef:
Op mijn werk spreek ik regelmatig piloten.
En ja die hebben allemaal wel eens wat vreemds voorbij zien komen.
Maar ze zullen hier nooit openlijk voor uitkomen,bang om voor gek verklaard te worden.

:= Ja, dan wordt je brevet in beslag genomen........................
:(:)