Marjoow schreef:Maar, je leest wel de krant, en luistert ook naar de radio. Toch?
Je hebt het Nederlands Dagblad, dat is een Christelijke krant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Marjoow schreef:Dus zou de bijbel opnieuw vertaald moeten worden, het Moderne Testament ofzo
'Testament Make Over' of 'Pimp My Testament'
xTamara schreef:Er zijn zat nieuwe vertalingen hoor die veel duidelijker zijn en in "normaal" nederlands geschreven worden.
En tja... hoeveel soorten geloof zijn er wel niet? Geen TV/radio is één van de strengste richting. Je hebt veeel lichtere kanten. Je hebt kerken met bands e.d.
Iemand had het trouwens over het feit dat plezier een zonde zou zijn? Denk je dat christenen geloven dat je geen plezier mag hebben?? Ik ben christen en heb zo vaak plezier, zolang je het maar op een verantwoorde manier doet.
minikatje schreef:xTamara schreef:Er zijn zat nieuwe vertalingen hoor die veel duidelijker zijn en in "normaal" nederlands geschreven worden.
En tja... hoeveel soorten geloof zijn er wel niet? Geen TV/radio is één van de strengste richting. Je hebt veeel lichtere kanten. Je hebt kerken met bands e.d.
Iemand had het trouwens over het feit dat plezier een zonde zou zijn? Denk je dat christenen geloven dat je geen plezier mag hebben?? Ik ben christen en heb zo vaak plezier, zolang je het maar op een verantwoorde manier doet.
klopt, staat zelfs in de bijbel dat je als jongere best het leven mag proeven.
er zijn zo ontzettend veel stromingen.
van oud gereformeerd tot synodalen en het gekrookte riet.
8nnemiek schreef:Marjoow, ik vind het trouwens ook heel goed van je dat je je niet laat beïnvloeden door je familie, en gewoon zelf nadenkt en je eigen conclusies trektKunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!