Marjoow schreef:Maar jullie geloven dus in Adam en Eva enzo...
Yup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evine schreef:ik vind evolutietheorie zoveel missende dingen hebben en er zijn zoveel verschillende manieren evolutietheorie, geloof je in de big bang? of in natuurlijke selectie waardoor de sterksten overblijven?
...
natuurlijke selectie bestaat zeker maar dat is geen bewijs tegen god.
PureSylk schreef:Ik vind het zo jammer dat het altijd als of of wordt gezien.
Ik weet niet wat ik geloof, maar het lijkt me best aannemelijk dat het ooit is geschapen, en daarna evolueert. Ik bedoel, de evolutietheorie kán je niet ontkennen. Die speelt zich momenteel voor je neus af. Met de big-bang heeft dat mijn inziens weinig te maken..
SETEFURII schreef:Dus zover ik nog herinner
Waren er adam & Eva, die 2 zonen kregen Kaïn en Abel
En dan..? stopt het daar of?
8nnemiek schreef:Tot voor kort wist ik helemaal niet dat er überhaupt nog mensen bestaan die in dat hele scheppingsverhaal geloven![]()
Zelfs de pastoor enzo hier, en alle oude gelovige mensen, geloven daar helemaal niet. Het eerste testament was helemaal nooit letterlijk bedoeld. Het is gewoon een oude legende, zoals mensen toen dachten dat de aarde misschien was begonnen.
8nnemiek schreef:Tot voor kort wist ik helemaal niet dat er überhaupt nog mensen bestaan die in dat hele scheppingsverhaal geloven![]()
Dacht serieus dat die zo voor de middeleeuwen ergens waren uitgestorven![]()
Zelfs de pastoor enzo hier, en alle oude gelovige mensen, geloven daar helemaal niet. Het eerste testament was helemaal nooit letterlijk bedoeld. Het is gewoon een oude legende, zoals mensen toen dachten dat de aarde misschien was begonnen.