KiWiKo schreef:dan zijn we mevrouw Var Singh even vergeten....... zie dr nog op dr bedje liggen![]()
Nou idd, dat was wat! Dat vond ik echt ernstig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Mag van mij van alle partijen opgeschreven worden, absoluut.
denk als ze echt alle partij leden echt nagaan dat er een beerput open komt van heb ik jou daar.
Onassa schreef:Zo kunnen we natuurlijk alle partijen wel effe langs gaan.
Onassa schreef:Tja...als je ook al een bargevecht moet gaan melden...dan lijkt het er wel veel,op als dat de mensen van de PVV wel heel erg gevolgt worden in hun prive leven.
en een wapen in huis......hoeveel anderen zouden dat ook niet hebben.
Ik sliep toen ik alleen in Rotterdam zuid woonde en geen sleutel meer met mijn balkon deur had ook met een ploerte doder naast me.
Een omstreden Imam.....hij zal niet voor niets omstreden zijn, dat zegt de titel al.
Zo kunnen we natuurlijk alle partijen wel effe langs gaan.
Prrrr schreef:Maar stel je nou voor dat zo iemand je land vertegenwoordigt in een commissie en daarbij in een dronken bui verkeerde dingen doet. Dan is de schade toch niet te overzien? Brinkman heeft echt wel een patroon laten zien waarin blijkt dat-ie niet zo'n goed gevoel heeft voor hoeveel alcohol hij eigenlijk zou moeten drinken en wat hij wel en niet moet doen met betrekking tot derden.
sarabande schreef:Ik kan me niet herinneren dat Jan Pronk iemand in elkaar geslagen heeft, laat staan met een moker te lijf gegaan is??
jantergouw schreef:Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen.
sarabande schreef:jantergouw schreef:Wan maakt het uit. In Turkije zit een veroordeelde terrorist aan de macht en daar praat de PVDA gewoon mee, net als met Hamas, een officieel als terroristisch te boek staande organisatie. Dan zal Brinkman zeker geen probleem vormen.
Berlusconi, Poetin en Erdoğan zijn vertegenwoordigers, symbolen van hun land. Omdat men internationaal respect voor elkaar heeft (dat zijn omgangsvormen bij de PVV niet zo bekend ik weet het) worden deze mensen als vertegenwoordigers van het land met respect behandeld.
Ik geloof niet dat Hero Brinkman al op dit niveau staat
jantergouw schreef:De PVDA zal trouwens contact met Rusland en China geen enkele moeite kosten want als er een partij is waar het communistische gedachtegoed nog diep geworteld zit, is het de PVDA wel. Misschien dat Job daar nog een leuk rood racerolstoeltje op kan duikelen.
sarabande schreef:jantergouw schreef:De PVDA zal trouwens contact met Rusland en China geen enkele moeite kosten want als er een partij is waar het communistische gedachtegoed nog diep geworteld zit, is het de PVDA wel. Misschien dat Job daar nog een leuk rood racerolstoeltje op kan duikelen.
Kijk en dat is ook PVV, Cohen demoniseren omdat zijn vrouw invalide is, misselijkmakend. Dat iemand zoiets kan verzinnen![]()
Dit is van een niveau waar ik geen energie meer aan ga besteden
Sarabande schreef:wellicht is er dan weer een andere schreeuwer opgestaan met een nog leuker kapsel.
Omdat men internationaal respect voor elkaar heeft (dat zijn omgangsvormen bij de PVV niet zo bekend ik weet het)