Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Bij de voetbalclub Quick 88 speelt dit probleem ook, alleen wil het bestuur daar een oplossing. Maar de linkse politici proberen er een stokje voor te steken. Inmiddels is al 80% van de leden van allochtone afkomst en zal ook deze club binnen de kortste keren overgenomen worden.
Quick 88 wil niet nog meer allochtonen
8nnemiek schreef:janesmith schreef:Bij de voetbalclub Quick 88 speelt dit probleem ook, alleen wil het bestuur daar een oplossing. Maar de linkse politici proberen er een stokje voor te steken. Inmiddels is al 80% van de leden van allochtone afkomst en zal ook deze club binnen de kortste keren overgenomen worden.
Quick 88 wil niet nog meer allochtonen
Misschien moeten ze maar net zo kinderachtig terug gaan spelen; kruisjes ophangen en alleen nog maar varkensvlees en alcohol serveren en een bestuur vol vrouwen![]()
![]()
Zitten ze binnen no-time op 30%
Killyenn schreef:Dat kan je imo moreel gezien inderdaad niet maken. Jammer dat mensen zo met elkaar om moeten gaan.
Ook jammer dat er meteen een lijn moet worden getrokken tussen dit nieuwsbericht, marokkanen in het algemeen en Geert Wilders. Hoe zie jij een direct verband tussen dit incident en alle marokkanen in Nederland? Want daar ben je wel erg snel mee als ik zo vrij mag zijn.
sarabande schreef:geerke schreef:feiten mogen niet benoemd worden...triest eigelijk..
Jawel hoor, maar ik lees zelden wat positiefs over Marokkanen hier, dat is toch wel erg opvallend en ook dat zijn feiten.
gohya schreef:sarabande schreef:
Jawel hoor, maar ik lees zelden wat positiefs over Marokkanen hier, dat is toch wel erg opvallend en ook dat zijn feiten.
Citaat:Nou ja als je dan zulke marokanen krijgt als Aboutaleb [schrijf ik het goed?] dan valt het nog wel wat mee.Maar een heel kabinet hiervan?nou nee.
Deze man is echt heel erg nederlands.
Dit is toch wel positief over marokanen?
Sarabande schreef:Hoog opgeleide Marokkanen stellen brief op
Kijk hoeveel aandacht dit kreeg
geerke schreef:hadden die hoogopgeleide marokkanen dan niet even langs die voetbalclub kunnen gaan?
janesmith schreef:Sarabande schreef:Hoog opgeleide Marokkanen stellen brief op
En wat is de conclusie daar uit?
eveline_B schreef:Ze hebben gewoon handig gebruik gemaakt van het gegeven dat er bij veel verenigingen nauwelijks leden komen opdagen bij de ledenvergaderingen en dat er heel moeilijk bestuursleden te vinden zijn. Als je niet op de ledenvergadering komt komt heb je ook geen gebruik gemaakt van je stem. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat je niet blij bent met genomen beslissingen.
janesmith schreef:Sarabande schreef:Hoog opgeleide Marokkanen stellen brief op
En wat is de conclusie daar uit?
Blue_Eyes schreef:Precies mijn gedachte. Het feit dat dit is gelukt, wil alleen maar zeggen dat de Nederlandse leden het verrekken om naar de ledenvergadering te komen en te stemmen. Kun je die Marokkanen wel van een coup beschuldigen, maar het had heeeel erg gemakkelijk voorkomen kunnen worden!
Citaat:Ik hoop dat de PVV nu ook kamervragen gaat stellen over alle misstanden bij kleine en grote Limburgse voetbalclubs, waar men gewend is elkaar weg te pesten omwille van een beetje macht.
Maar dat zie ik nog niet gebeuren, dat zijn immers PVV stemmers
Blue_Eyes schreef:eveline_B schreef:Ze hebben gewoon handig gebruik gemaakt van het gegeven dat er bij veel verenigingen nauwelijks leden komen opdagen bij de ledenvergaderingen en dat er heel moeilijk bestuursleden te vinden zijn. Als je niet op de ledenvergadering komt komt heb je ook geen gebruik gemaakt van je stem. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat je niet blij bent met genomen beslissingen.
Precies mijn gedachte. Het feit dat dit is gelukt, wil alleen maar zeggen dat de Nederlandse leden het verrekken om naar de ledenvergadering te komen en te stemmen. Kun je die Marokkanen wel van een coup beschuldigen, maar het had heeeel erg gemakkelijk voorkomen kunnen worden!