Marokkaanse leden plegen een coup bij Haagse voetbalclub

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 15:58

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:01

janesmith schreef:
Bij de voetbalclub Quick 88 speelt dit probleem ook, alleen wil het bestuur daar een oplossing. Maar de linkse politici proberen er een stokje voor te steken. Inmiddels is al 80% van de leden van allochtone afkomst en zal ook deze club binnen de kortste keren overgenomen worden.

Quick 88 wil niet nog meer allochtonen

Misschien moeten ze maar net zo kinderachtig terug gaan spelen; kruisjes ophangen en alleen nog maar varkensvlees en alcohol serveren en een bestuur vol vrouwen :j :')
Zitten ze binnen no-time op 30% _O-

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 16:02

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:03

Dat kan je imo moreel gezien inderdaad niet maken. Jammer dat mensen zo met elkaar om moeten gaan.

Ook jammer dat er meteen een lijn moet worden getrokken tussen dit nieuwsbericht, marokkanen in het algemeen en Geert Wilders. Hoe zie jij een direct verband tussen dit incident en alle marokkanen in Nederland? Want daar ben je wel erg snel mee als ik zo vrij mag zijn.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 16:04

8nnemiek schreef:
janesmith schreef:
Bij de voetbalclub Quick 88 speelt dit probleem ook, alleen wil het bestuur daar een oplossing. Maar de linkse politici proberen er een stokje voor te steken. Inmiddels is al 80% van de leden van allochtone afkomst en zal ook deze club binnen de kortste keren overgenomen worden.

Quick 88 wil niet nog meer allochtonen

Misschien moeten ze maar net zo kinderachtig terug gaan spelen; kruisjes ophangen en alleen nog maar varkensvlees en alcohol serveren en een bestuur vol vrouwen :j :')
Zitten ze binnen no-time op 30% _O-

Volgens mij is er ook geen enkele wet die het verbiedt om het gras met varkensmest te bewerken. Is goed voor het gras. ;-)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:06

de oude politiek is hier de oorzaak van en de nieuwe politiek(PVV) benoemt het en veracht dit soort acties,en noem het maar weer rascisme...prima...
Rascisme is het uitsluiten van vrouwen achter de bar en de biertap afplakken...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:13

Killyenn schreef:
Dat kan je imo moreel gezien inderdaad niet maken. Jammer dat mensen zo met elkaar om moeten gaan.

Ook jammer dat er meteen een lijn moet worden getrokken tussen dit nieuwsbericht, marokkanen in het algemeen en Geert Wilders. Hoe zie jij een direct verband tussen dit incident en alle marokkanen in Nederland? Want daar ben je wel erg snel mee als ik zo vrij mag zijn.

Nou onze springerige jane zet ieder bericht dat over Marokkanen, of linkse politiek gaat op bokt. Ik voorspelde vanmorgen al aan iemand dat ze/hij hiermee zou komen en ja hoor.

Tip aan Jan (o hemel de e vergeten) er was ook iets mis met de nieuwe moslim omroep :)*

geerke

Re: Marokkaanse leden plegen een coup bij Haagse voetbalclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:15

feiten mogen niet benoemd worden...triest eigelijk..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:17

Heey "sarabande" jij ook hier.
Je voorspelling is juist,wil je ook Nederland-Spanje voorspellen?
a.u.b.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:18

geerke schreef:

Jawel hoor, maar ik lees zelden wat positiefs over Marokkanen hier, dat is toch wel erg opvallend en ook dat zijn feiten.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 16:20

geerke schreef:

;-) Ik zat er op te wachten. Je kunt precies van tevoren het groepje knuffelende theedrinkers aangeven die dit goed gaan praten.
Er komen er straks nog wel een paar. :-)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:21

sarabande schreef:
geerke schreef:

Jawel hoor, maar ik lees zelden wat positiefs over Marokkanen hier, dat is toch wel erg opvallend en ook dat zijn feiten.

Citaat:Nou ja als je dan zulke marokanen krijgt als Aboutaleb [schrijf ik het goed?] dan valt het nog wel wat mee.Maar een heel kabinet hiervan?nou nee.
Deze man is echt heel erg nederlands.

Dit is toch wel positief over marokanen?

sarabande

Re: Marokkaanse leden plegen een coup bij Haagse voetbalclub

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:23

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:23

haha idd, en sarabrande hier valt weinig goeds over te vertellen he.
schandalig dit..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:25

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:27

.
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 08-07-10 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 16:28

gohya schreef:
sarabande schreef:

Citaat:Nou ja als je dan zulke marokanen krijgt als Aboutaleb [schrijf ik het goed?] dan valt het nog wel wat mee.Maar een heel kabinet hiervan?nou nee.
Deze man is echt heel erg nederlands.

Dit is toch wel positief over marokanen?

Najib Amhali, Markouch, Affelay.
Ook positief allemaal.

Sarabande schreef:
Hoog opgeleide Marokkanen stellen brief op

Kijk hoeveel aandacht dit kreeg

En wat is de conclusie daar uit? 8-)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:29

janesmith schreef:
;-) Ik zat er op te wachten. Je kunt precies van tevoren het groepje knuffelende theedrinkers aangeven die dit goed gaan praten.
Er komen er straks nog wel een paar. :-)

Ja, hier! Hier!
Ik hou ook van knuffelen en thee drinken :9

Maar niet van foute acties goedpraten :Y)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:30

geerke schreef:
hadden die hoogopgeleide marokkanen dan niet even langs die voetbalclub kunnen gaan?

Ja dat zou een goede zet geweest zijn, net zo als Amstram Oost waar men zich verenigde om Markouch eruit te werken, ook dat verdient niet de schoonheidsprijs.
Maar dit soort dingen komen in alle niveau's in clubs voor en wordt meestal geen landelijk nieuws noch worden er direct na publicatie kamer vragen gesteld, ik vind dat een teloorgang van onze maatschappij

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:32

janesmith schreef:
Sarabande schreef:

Dat sommigen zich liever richten op negatief en slecht dan op positief en goed en dus vanuit vingertjes wijzen en schuld een nieuwe samenleving willen opbouwen ipv via positiviteit.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:32

eveline_B schreef:
Ze hebben gewoon handig gebruik gemaakt van het gegeven dat er bij veel verenigingen nauwelijks leden komen opdagen bij de ledenvergaderingen en dat er heel moeilijk bestuursleden te vinden zijn. Als je niet op de ledenvergadering komt komt heb je ook geen gebruik gemaakt van je stem. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat je niet blij bent met genomen beslissingen.

Precies mijn gedachte. Het feit dat dit is gelukt, wil alleen maar zeggen dat de Nederlandse leden het verrekken om naar de ledenvergadering te komen en te stemmen. Kun je die Marokkanen wel van een coup beschuldigen, maar het had heeeel erg gemakkelijk voorkomen kunnen worden!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:33

janesmith schreef:
Sarabande schreef:

Dat sommigen zich liever richten op negatief en slecht dan op positief en goed en dus vanuit vingertjes wijzen en schuld een nieuwe samenleving willen opbouwen ipv via positiviteit.[/quote]

het hele journaal bestaat uit negatieve berichten..is je dat weleens opgevallen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:35

Blue_Eyes schreef:
Precies mijn gedachte. Het feit dat dit is gelukt, wil alleen maar zeggen dat de Nederlandse leden het verrekken om naar de ledenvergadering te komen en te stemmen. Kun je die Marokkanen wel van een coup beschuldigen, maar het had heeeel erg gemakkelijk voorkomen kunnen worden!

Ik quote mezelf even uit een ander topic

Citaat:
Ik hoop dat de PVV nu ook kamervragen gaat stellen over alle misstanden bij kleine en grote Limburgse voetbalclubs, waar men gewend is elkaar weg te pesten omwille van een beetje macht.

Maar dat zie ik nog niet gebeuren, dat zijn immers PVV stemmers

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:37

Overigens is dit forum niet bedoelt om een bericht te plaatsen met een mening erbij die veel mensen tegen de haren instrijkt en zo een discussie uit te lokken, om vervolgens met drogreden op de persoon je tegenstander eruit proberen te spelen. Dit forum is bedoelt voor discussie ('Dit forum is bedoeld om discussies over maatschappelijke ontwikkelingen en interessante nieuwsfeiten een eigen plaats te geven.'). Discussie kan alleen wanneer beide kanten elkaar respecteren. Jij respecteert je tegenstander al van begin af aan duidelijk niet, dus ben je blijkbaar ook niet op zoek naar een goede discussie. Vraag is dus waarom je hier een topic opent. Ik geloof dat dit topic dan ook beter gesloten kan worden gezien het niet aan de rgeels voldoet.

En ja, dat het nieuws voornamelijk uit negativiteit bestaat is me inderdaad opgevallen. Dat is helaas de optelsom van de huidige maatschappij.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 16:38

Blue_Eyes schreef:
eveline_B schreef:
Ze hebben gewoon handig gebruik gemaakt van het gegeven dat er bij veel verenigingen nauwelijks leden komen opdagen bij de ledenvergaderingen en dat er heel moeilijk bestuursleden te vinden zijn. Als je niet op de ledenvergadering komt komt heb je ook geen gebruik gemaakt van je stem. Dus dan moet je achteraf niet klagen dat je niet blij bent met genomen beslissingen.

Dan nog is het compleet ongepast om direct allerlei geloofsregels in te voeren. Alcohol verbieden, varkensvleesverbod, vrouwen niet meer uitnodigen. Als het andersom gebeurt dan schreeuwt links Nederland moord en brand.