RTL snijdt in jurycommentaar Gordon na klacht deelneemster

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: RTL snijdt in jurycommentaar Gordon na klacht deelneemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:41

Maar je weet toch dat Gordon en Paay in de jury zitten?
Helemaal afgebrand hoef je niet te worden maar er is ook niemand die ze een grote mond durft te geven. Althans, bijna niemand. :n

Ik zou er dan uberhaupt niet aan mee doen...

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:52

Als iedereen die bij zo'n talentenshow afgebrand wordt een rechtzaak aanspant blijf je aan de gang. Wanneer je aan zo'n show mee doet kun je nare kritiek verwachten. Ik verbaas me elke keer weer over de zelf overschatting van de meeste "talenten". Sorry hoor maar vaak is het ook niet om aan te horen..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 09:54

Dat staat als een paal boven water - meedoen in een show waar relnicht nummero uno en Paay in de jury zitten neem ik al niet helemaal serieus (of eigenlijk: totaal niet, want zeg eerlijk: wat kunnen ze zélf nu precies?) en zou ik mij niet aan gaan wagen.

Ik zou ze het plezier niet eens gunnen om mij te beoordelen :n Zoveel stijl zou ik dan toch wel hebben, al had ik een stem die een kruising was tussen Beyoncé, Maria Carey en weet ik veel wie (ik ken niet zoveel zangeressen :P )

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:45

Ik was bij deze opname (heb in totaal 4 opnames bijgewoond). Ik vond juist dat de jury over het algemeen heel erg mild was. Er waren veel goede deelnemers en wat middelmatige, slechts een paar echt slechte. Het commentaar is volgens mij nooit heel erg heftig geweest. Soms vond ik iets niet zo goed en was de jury lovend. Deze vrouw is terecht niet door (er zijn meerdere betere optredens geweest die ook niet door waren). Ze kon echt niet goed zingen en oké Gordon deed een sirene na toen de vrouw klaar was... ach that's Gordon. De vrouw zou ook hebben gezegd dat het publiek werd opgehitst om boe te roepen...... ik zat dus in het publiek (voorste rij naast Dan :D ) en ik heb hier NIKS van meegekregen en ik heb ook geen boe geroepen (was ook te druk bezig Dan te bestuderen :9 ).

Gordon was af en toe wel een beetje rare opmerkingen aan het maken, vooral ook naar zn buurvrouw patricia toe, maar dat is Gordon, hij bedoelt het niet gemeen ofzo, je moet hem met een korreltje zout nemen. Gordon was juist erg aardig tegenover het publiek (ik kreeg nog een keer een high five van hem toen ik schuin achter de jury zat) en tegenover wat 'fans' die tussendoor met hem op de foto of een handtekening wilden (terwijl de mensen van de productie hier absoluut niet blij mee waren)!!

Jammer dat ze snijden in het jurycommentaar ;( . Ik kijk dit enkel en alleen voor de jury (Dan <3 ) dus hoe meer commentaar hoe beter :D .Er was trouwens ook iemand met een paard (paard ging steigeren op comando en tellen).

Afbeelding
Gordon tijdens de 'betreffende dag'. (zie de achtergrond er staan hekken en ligt vlas op de grond vanwege het paard.

Afbeelding
Dan <3

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:26

whahah wat een uitzicht had jij zeg :P

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:41

jameyskatje schreef:
whahah wat een uitzicht had jij zeg :P

Ja was errug leuk :D . Enige wat minder was, was dat medewerkers de plekken direct achter de jury (de plekken waar ik dus eigenlijk voor ging) vrijhielden voor 'knappe jonge meisjes'. Ik mocht er dus niet niet zitten en een oudere vrouw die er was gaan zitten werd weggestuurd omdat er een 'knap iemand' moest zitten :( . Ze zochten gewoon meisjes uit het publiek die ze knap genoeg vonden en namen hen mee naar de plekken direct achter de jury...... ook soort van discriminatie, misschien moet ik ook maar een rechtszaak beginnen :+ ;) .

Ook zag ik dat iemand van de productie tussen elk optreden naar de jury ging om ze te zeggen wat ze de kandidaat moesten vragen. Ook hoorde ik dat er werd gezegd tegen de jury dat ze bij het volgende optreden niet te vroeg moesten drukken omdat het een serieuze auditie was...... in dit opzicht was het dus wel een beetje gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 09:38

Alles is gemaakt. Ook beinvloeden ze het publiek met stemmen door hun commentaar zo te richten dat het publiek anders gaat stemmen..

Moedig om mee te doen, een kans om ergens te komen, maar geen groter vermaak dan leedvermaak. En dan die zonnebril van die Gertjan, denkt hij ook nog bij jong Nederland te horen? Die man is echt vreselijk.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 10:41

Kom ik onder een steen vandaan als ik vraag: WIE IS DAN????

Verder wel leuk om te lezen dat het allemaal idd zo gemaakt is, maar dat is gewoon zo'n programma. Het moet er goed uitzien, het moet mensen trekken en het liefst VEEL, en als er dan talent uit voortkomt dan is dat meegenomen, maar geen absolute pré, dat idee heb ik dan weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:48

Bedoel je die Gertjan??? :D Dat is die krullenbol met die eeuwige zonnebril in zijn hoofd als een soort haarbandje die zijn ragebol in bedwang moet houden....hij is producer en kan er ook wat van, beledigen van mensen vinden ze nl heel leuk.

Kijk kritiek en kommentaar is ok, dat moet ook, dat is eerlijk, maar ronduit belachelijk maken, keihard in het gezicht uitlachen en hele rare, beledigende nare persoonlijke opmerkingen over iemands gebrek of uiterlijk maken.....sjee dat voor zulke ervaren en volwassen, zeg maar belegen mensen, vind ik op en top onbeschoft en gemeen gedrag.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 10:54

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 10:58

Nooooooooit van gehoord dus.... (toch onder steen geleefd klaarblijkelijk) _O-

Maar hij lacht eng :+

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 11:05

_O- Zo leer je nog eens wat....

Op tv issie niet vervelend om te zien... ;)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 11:14

Ik geloof je gelijk hoor :j

:P

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:01

double schreef:
_O- Zo leer je nog eens wat....

Op tv issie niet vervelend om te zien... ;)

In het echt ook niet hoor :9 (zie mijn profiel voor foto van Dan en mij).
Hij is ook nog eens heel aardig!

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:07

russel schreef:
Bedoel je die Gertjan??? :D Dat is die krullenbol met die eeuwige zonnebril in zijn hoofd als een soort haarbandje die zijn ragebol in bedwang moet houden....hij is producer en kan er ook wat van, beledigen van mensen vinden ze nl heel leuk.

Kijk kritiek en kommentaar is ok, dat moet ook, dat is eerlijk, maar ronduit belachelijk maken, keihard in het gezicht uitlachen en hele rare, beledigende nare persoonlijke opmerkingen over iemands gebrek of uiterlijk maken.....sjee dat voor zulke ervaren en volwassen, zeg maar belegen mensen, vind ik op en top onbeschoft en gemeen gedrag.

Gertjan...... geen idee, maar die zit hier niet in de jury hoor! Kritiek was wat mij betreft niet zo hard bij HGT, heb wel erger gezien vroeger bij Idols enzo. Daar zaten echt gemene dingen tussen. Bij de HGT opnamen waar ik bij was, was het gewoon normale kritiek met af en toe een (soms wat misplaatste) 'grap' van Gordon.

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:23

Zong deze mevrouw ook niet op de wereldbekerwedstrijd in den bosch bij de amazing voices?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 13:57

@Dakota: Ik vind Robin Williams dan leuker _O- Ik blijf hem een enge lach vinden hebben... zo van: :D

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:29

Tarn schreef:
Zong deze mevrouw ook niet op de wereldbekerwedstrijd in den bosch bij de amazing voices?

:j

_smurfje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 17:35

Ik vind het allemaal overtrokken. Je weet toch zelf nu onderhand wel na de zoveelste talentenjacht dat je dit commentaar kan gaan krijgen.
Ben trouwens helemaal talentenjacht moe....

dakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:48

Barmat schreef:
@Dakota: Ik vind Robin Williams dan leuker _O- Ik blijf hem een enge lach vinden hebben... zo van: :D

Jaaa Robin Williams is ook heel leuk (van hem gaat alleen wel bijna iedereen zo :D lachen ;) )

Heb net stukje betreffende auditie gezien van mevrouw, was echt niet best :+ .. ik zat trouwens achter de jury (1 rij ertussen).

biesbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 20:06

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het desbetreffende filmpje, maar kan 'm nergens vinden. :n

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 20:48

Zo krijgt ze dus toch nog de aandacht en publiciteit die ze zo graag wil hebben....Want dit is gewoon puur aandacht vragen wat zij doet.......

SixBar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:28

Dit lijkt wel iets van het geeft niet hoe ze over je praten als ze maar over je praten. Straks mag ze een boek schrijven en dat wordt dan verfilmd. *-:)

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:32

Dit is iets wat je weet als je aan een talentenjacht mee doet.
Je wordt gewoon gekwest, laten we het daar op houden.

Ik heb Gordon nooit gemogen, hij is te hard, gewoon een kwal.
Hij heeft echt geen gevoelens, hij denkt nooit aan anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:34

Maar waarom Gordon jurylid? Is hij zo een geweldig zanger? Kwa mens is hij al walchelijk, dan neem je toch niet zo iemand als jurylid?

Net of hij het allemaal kan weten, mooie spiegel zo iemand...Het enige wat hij kan is de toppers en in het zongfestival was hij de grootste blunder van het hele festival, zo goed is hij....