Helemaal afgebrand hoef je niet te worden maar er is ook niemand die ze een grote mond durft te geven. Althans, bijna niemand.
Ik zou er dan uberhaupt niet aan mee doen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoveel stijl zou ik dan toch wel hebben, al had ik een stem die een kruising was tussen Beyoncé, Maria Carey en weet ik veel wie (ik ken niet zoveel zangeressen
)
) en ik heb hier NIKS van meegekregen en ik heb ook geen boe geroepen (was ook te druk bezig Dan te bestuderen
).
. Ik kijk dit enkel en alleen voor de jury (Dan
) dus hoe meer commentaar hoe beter
.Er was trouwens ook iemand met een paard (paard ging steigeren op comando en tellen).

jameyskatje schreef:whahah wat een uitzicht had jij zeg
. Enige wat minder was, was dat medewerkers de plekken direct achter de jury (de plekken waar ik dus eigenlijk voor ging) vrijhielden voor 'knappe jonge meisjes'. Ik mocht er dus niet niet zitten en een oudere vrouw die er was gaan zitten werd weggestuurd omdat er een 'knap iemand' moest zitten
. Ze zochten gewoon meisjes uit het publiek die ze knap genoeg vonden en namen hen mee naar de plekken direct achter de jury...... ook soort van discriminatie, misschien moet ik ook maar een rechtszaak beginnen
.
Dat is die krullenbol met die eeuwige zonnebril in zijn hoofd als een soort haarbandje die zijn ragebol in bedwang moet houden....hij is producer en kan er ook wat van, beledigen van mensen vinden ze nl heel leuk. 
Zo leer je nog eens wat....
russel schreef:Bedoel je die Gertjan???Dat is die krullenbol met die eeuwige zonnebril in zijn hoofd als een soort haarbandje die zijn ragebol in bedwang moet houden....hij is producer en kan er ook wat van, beledigen van mensen vinden ze nl heel leuk.
Kijk kritiek en kommentaar is ok, dat moet ook, dat is eerlijk, maar ronduit belachelijk maken, keihard in het gezicht uitlachen en hele rare, beledigende nare persoonlijke opmerkingen over iemands gebrek of uiterlijk maken.....sjee dat voor zulke ervaren en volwassen, zeg maar belegen mensen, vind ik op en top onbeschoft en gemeen gedrag.
Barmat schreef:@Dakota: Ik vind Robin Williams dan leukerIk blijf hem een enge lach vinden hebben... zo van:
lachen
)
.. ik zat trouwens achter de jury (1 rij ertussen).