Vanuit hier is ie ook goed te zien, dat is dus helemaal aan de andere kant van Helmond (richting Deurne en Bakel). Gelukkig is ie naarmate de tijd wel steeds witter geworden, niet meer zo bruin/grijs
lalunamyo
Geplaatst: 02-07-10 21:51
jeetjemina, ben ik blij dat ik in drenthe woon, heftig hoor !
Hier (Mierlo-Hout, tussen Mierlo en Helmond) zien we er vrijwel niks meer van. Een klein beetje rook nog in de lucht, maar het valt mee. Gelukkig ruiken we het ook niet meer, vanmiddag stonk het joh!!
Mochten er mensen hun paarden moeten evacueren: wij hebben nog 1 stal en een paddock (max. 3 paarden) vrij. Uiteraard zijn evacuees van harte welkom!
Ik woon daar ook in de buurt. Ben wel blij dat de wind niet is gaan draaien. Ik woon ongeveer 450 meter van meulendijks af. De brand is tevens nog steeds niet geblust, dit zal nog wel even duren.
Dat kan heel goed, Vicky Er zijn er meer op Bokt hier uit de buurt
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 02-07-10 23:01
Ik ben er vanmiddag heen gefietst, was erg indrukwekkend. Konden nog vrij dichtbij komen.
Mijn paard staat vlakbij de manege, we konden vanuit de stal wel mooi de blus heli's zien. Waar komen de paarden vandaan? De blauwe kei is ontruimd, maar de pensionstal daar dan? Davids? Die zit er naast.
Was inderdaad heel heftig, echt PIK zwarte lucht met onder bij de bomen oranje van de vlammen. Ene kant was het ook wel "mooi" om te zien, de vlammen en rook. Nouja, mooi niet, bijzonder denk ik eerder. Weet niet hoe te verwoorden.