Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:56

manie schreef:
Relaxed schreef:
Ach ja, het zal wel.. :+

Wat wel grappig is, is nadenken over als er geen aarde en mensen meer zouden zijn... Dan is er gewoon niks, geen leven, nul.. Das wel bizar eigenlijk..

Geen menselijk leven bedoel je waarschijnlijk ;)

Ik vind het in ieder geval geen enge gedachte, er zijn gewoon veel te veel mensen!

Nee, geen aarde en geen mensen meer en dus geen leven meer.. Ook geen dieren meer.. Het is geen enge gedachte, maar wel gek als je daarover denkt..

Hinata

Maar tussendoor, alle middelen op aarde zijn gemaakt door de mens van andere middelen op aarde. Best vreemd, maar de aarde heeft ons middelen gegeven om chemische middelen van te maken. Dan is het toch de schuld van de aarde, en dan kan de aarde toch niet bezwijken aan iets wat de aarde zelf veroorzaakt heeft? :')

Bovendien ben ik over 100 jaar toch dood, en het lijkt me een beetje vreemd dat weet ik het hoeveel miljard mensen uitsterven, tegen die tijd hebben we waarschijnlijk een andere planeet gevonden om op te wonen.

Kimbers

Eleandra schreef:
Ach over 2 jaar vergaat de wereld toch, dus dat maakt verder ook niet uit.

Neee dit is een jaar geleden alweer opnieuw berekend, dus het duurt nog wel even voordat de wereld vergaat hoor :D

Bramasole

De mens heeft het, lijkt wel in zich om zo destructief te leven. Je vraagt jezelf wel eens af hoe we met z'n allen de aarde als een vuilnisbelt kunnen behandelen.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:58

Lekker deuntje heeft dat liedje Moon: "Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, en wij ook!" :)ddd
@mistery
Nietus :\ Als het de Maya's niet zijn dan zal er vast wel een of andere, andere pipo zijn die zegt dat we in 2012 dood gaan. Ik bedoel, de wereld vergaat zo wat om de 2 weken, dan zijn er vast wel meer mensen die wat over 2012 te zeggen hebben.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:00

Hahaha wat een onzin ^)
Als we al die weterschappers moeten geloven.. zou de wereld over 2 jaar alvergaan en ja logisch dat er dan geen mensen meer zijn :')
Ik maak me niet druk hoor..
Om de 2 seconden werd er toch een kind geboren...
Dus *ploep* er is er weer 1tje uit :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:01

RedPassion schreef:
Ik denk dat er zeker een kern van waarheid in zit. De gevolgen van alles wat wij op deze aarde verstoren of zelfs vernielen worden steeds merkbaarder. Hoewel we denken superieur te zijn zijn we wel afhankelijk van de aarde en veel van wat de natuur te bieden heeft.
Heel simpel gezegd vernielen we ons eigen nest en dat kan natuurlijk niet eeuwig goed gaan. Als er een paar takjes vallen kan de rest er wel eens heel snel achteraan instorten. ;)

Zo denk ik er ook over. Ik geloof er dus wel degelijk in.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:04

Gek, pasgeleden was er nog in het nieuws dat het niet lang zou duren voordat de eerste mens 1000 jaar oud zou worden en dat de eerste mens die zo oud wordt mogelijk nu al 60 is.... een van de twee wetenschappers heeft dus ongelijk :+

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:06

Stel we kijgen over 50 jaar geen kinderen meer, dan zijn we aan het uitsterven... ookal is niet gelijk de hele bevolking weg :)

En dan maakt het ook niet uit dat we 1000 jaar oud worden (behalve dat we dan meer tijd hebben om te onderzoeken en te klonen ed)

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:08

Madeliefjes schreef:
Alleen gaat dit niet over vergaan maar over uitsterven en ik denk en hoop eigenlijk ook dat dat ooit eens gaat gebeuren. Hebben we een prachtige aardbol gekregen moet je zien wat we er mee doen. We zijn hem ook niet waard.

AMEN! _/-\o_

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:10

Citaat:
Het werk van Fenner is verschillende malen gelauwerd. Zo zorgde hij met zijn onderzoek voor de uitroeiing van het pokkenvirus en hielp hij de konijnenplaag in zijn thuisland onder de duim te krijgen

Konijneplaag in Oz..., dat was hij dus he? Hoe ze dat gedaan hebben, Myxomatose !!! De ergste dierenziekte gemaakt door de mens. En nu zijn ze daar in Oz een nieuwe variant aan het maken doorvan. Dus dat deze man denkt dat we binnen 100 jaar alemaal dood zullen zijn, dan kan ik dat best geloven, want hij zal er duidelijk een handje in helpen dat dit echt gaat gebeuren! :P
Laatst bijgewerkt door LecyTinker op 01-07-10 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:11

Iedereen kan wel zeggen over 100 jaar ben ik er toch niet meer.. maar waarschijnlijk nemen jullie kinderen... en die zijn er dan nog wel.
Dat vind ik het enge, als ik binnen 10 jaar een kind neem ( wil er maar 1 ;) ) dan kan die bij bijv. wel mee maken.. Dus denk ik na.. moet ik wel kinderen nemen haha ;)

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:11

Ach het zal wel.
Weet niet wat ik ervan moet denken maar als het zo is dan is het zo.
De wereld vergaat toch in 2012 :+ dus waarom nog 200 jaar vooruit kijken haha.

sannnnee

Re: Mens sterft binnen 100 jaar uit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:13

ach als we dan toch allemaa ldood gaan,
ga ik liever van het leven genieten en lekker vandaag me geld verbrassen :D

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:14

Wat zou het rustig zijn die laatste jaren van die 100 jaar!!!
Ja, ja ik wil erbij zijn!!! 8-)

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:15

uhuh geloof je het zelf?
die man is al 95 (?) jaar dus die kan wel meer zeggen.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:16

Briljant, sommige reacties. :D Da's nou net het hele probleem, we wenden onze problemen af op toekomstige generaties; onder het mom van 'over 100jr zijn we er toch niet meer'.

Maargoed. Buitendat geloof ik niets van dat opwarmen van de aarde icm de huidige samenleving. Tuurlijk, we zullen best bijdragen aan de vervuiling van de aarde en wellicht daardoor ook de ozonlaag schaden, maar ik ben van mening dat de opwarming van de aarde puur komt omdat wij momenteel in een interglaciaal leven en zodoende dus te maken hebben met temperatuursschommelingen.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:17

En dat noemt zich dan een wetenschapper..... Wat een grapjas.... :+

TS: als je een theorie in de titel zet dan hoor je die eigenlijk tussen aanhalingstekens te zetten, nu komt het een beetje lame over namelijk. :)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:18

En dat klimaat-opwarm-gebeuren is een eeuwen oud iets. De aarde heeft niets anders gedaan dan veranderd van klimaat. Tja niet een gunstig ding voor de mens, maar dat was het ook niet voor de dino´s!
Ik blijf wel luisteren naar R.E.M. en zing lekker mee... It´s the end of the world as we know it, and I feel fine!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:18

Wel sneu voor deze man, er is als hij gelijk krijgt niemand die hem zal roemen :D

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:19

smeetjoew schreef:
Briljant, sommige reacties. :D Da's nou net het hele probleem, we wenden onze problemen af op toekomstige generaties; onder het mom van 'over 100jr zijn we er toch niet meer'.

Maargoed. Buitendat geloof ik niets van dat opwarmen van de aarde icm de huidige samenleving. Tuurlijk, we zullen best bijdragen aan de vervuiling van de aarde en wellicht daardoor ook de ozonlaag schaden, maar ik ben van mening dat de opwarming van de aarde puur komt omdat wij momenteel in een interglaciaal leven en zodoende dus te maken hebben met temperatuursschommelingen.

Eens! Ik heb zelfs gehoord dat, als wij de vervuiling verminderen, het warmer gaat worden op deze aardkloot. Door minder vervuiling in de atmosfeer komen zonnestralen beter bij het aardoppervlak en wordt het warmer... Er wordt van alles door elkaar geroepen en niemand is
het met elkaar eens...

Waarschijnlijk krijgen we volgende week te horen dat NL over 10 jaar onder een dik pak ijs ligt...

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:20

kijk eens aan.
weer een reden om geen kinderen op deze aarde te zetten.

en voor de rest...over 100 jaar ben ik dood en gecremeerd dus kan het me niet zo heel veel schelen denk ik.

Hill_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:24

Als we over honderd jaar uitsterven, heb ik daar zelf niet zoveel last van, aangezien ik dan toch al de pijp uit ben.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:26

Als de mensen over 100 jaar verdwijnen neem ik aan dat de mensen met de reactie, boeiend, dan ben ik er toch niet meer. Dit hun kinderen niet aan willen doen en bewust zullen kiezen om het leed van het vergaan van de mensheid de volgende generaties te besparen door geen kinderen te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 13:27

@Seren
Of de wereld nou vergaat of niet, kinders komen er niet ;)