Hahahaha Bavaria VS FIFA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 09:22

Cowboy55 schreef:
Ezumii schreef:
Als dit toch niet de marketingstunt van 2010 is :))

Totdat in het najaar Nederland en Belgie te horen krijgen dat ze NIET de organisatie van het WK 2018 mogen doen en de FIFA vervolgens 'officieus' laat uitlekken dat dit dank zij Bavaria is. En dan breekt de pleuris uit en is Bavaria de gebeten hond.....

Want.......... wij hebben die WK nodig??????????? voor wat???????

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:23

KiWiKo schreef:
Yonker schreef:
Nou Bavaria wou deze aandacht ook niet hoor...
Vind het sneu voor de meiden

neeeeeeeeee. tuurlijk niet :D :D :D :+

Natuurlijk wel aandacht, maar geen proces. Natuurlijk is negatieve aandacht ook aandacht maar geloof me dit kost ze handen vol geld ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 09:23

Cowboy55 schreef:
KiWiKo schreef:
hmzzzz.......... is bavaria en bud niet van dezelfde brouwerij????

ga dat eens opzoeken, dat zou helemaal DE stunt van de eeuw zijn :) Dan versta je als marketingmanager ECHT je vak :)

Bavaria = Heineken
Budweiser = Anheuser Busch (grootste producent ter wereld, wellicht samen met het Japanse Kirin)

aha.......... senks, scheelt mij weer googlen ;)

Flabbergast

Yonker schreef:
Nou Bavaria wou deze aandacht ook niet hoor...
Vind het sneu voor de meiden

Ga toch weg :D.
Je laat een paar meiden een jurkje aantrekken en in het stadion zitten, je gooit er eens wat advocaat en boetekosten tegenaan en je bent wereldnieuws. En dat voor die paar centen.

Er is geen slechte reclame ;).

Tellie

Re: Hahahaha Bavaria VS FIFA

Is Bavaria van Heineken...? *Slik*

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:24

Die meiden wisten denk ik ook al wel wat ze te wachten stond.. ik hoop alleen niet dat ze echt een half jaar in de gevangenis moeten. dat werd gezegt op het nieuws.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:24

Cowboy55 schreef:
Ezumii schreef:
Als dit toch niet de marketingstunt van 2010 is :))

Totdat in het najaar Nederland en Belgie te horen krijgen dat ze NIET de organisatie van het WK 2018 mogen doen en de FIFA vervolgens 'officieus' laat uitlekken dat dit dank zij Bavaria is. En dan breekt de pleuris uit en is Bavaria de gebeten hond.....

Geen WK hier? Goh, zou ik heel erg vinden. :D :')

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 09:25

Yonker schreef:
KiWiKo schreef:

neeeeeeeeee. tuurlijk niet :D :D :D :+

Natuurlijk wel aandacht, maar geen proces. Natuurlijk is negatieve aandacht ook aandacht maar geloof me dit kost ze handen vol geld ;)

maar geloof me.......... denk 1% van het hoofdsponsorschap van de FIFA :) :)

advocaatje, boetetje...... en in het ergste geval 6 maanden gevangenschap tegen een heul behoorlijk loon :) :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:25

Echt sneu is het niet voor die meiden, want ze hebben waarschijnlijk alles van te voren te horen gekregen en krijgen er echt wel dik voor betaald!
Goeie stunt, never the less :D

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:26

Denk niet dat je verwacht een gevangenisstraf te krijgen voor het dragen van een jurkje???

Citaat:
De groep zat toen al enkele uren vast in een kantoor van de wereldvoetbalbond FIFA. Een woordvoerster van de meisjes liet dinsdag nog weten dat zij onder flinke druk zijn gezet door de Zuid-Afrikaanse autoriteiten.

Volgens de Amsterdamse werd hardhandig opgetreden en gedreigd met een half jaar celstraf, hetgeen leidde tot paniek en huilbuien onder de vrouwen.

Uit: http://www.nu.nl/buitenland/2270896/bav ... komen.html

Echt geen pretje voor die meiden hoor!
Laatst bijgewerkt door SunnyBL op 22-06-10 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:26

KiWiKo schreef:
Cowboy55 schreef:

Want.......... wij hebben die WK nodig??????????? voor wat???????

Inkomsten? Naamsbekendheid? Kans om in eigen land te winnen? Kans voor fans om eenvoudig live wedstrijden te zien? Economische boost? Toerisme? Kies er maar een paar......Van mij hoeft het ook niet, dat WK, maar geloof gerust dat er ellende van komt voor Bavaria.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 09:27

Tuurlijk wisten de meiden wat de eventuele consequenties zouden zijn.......... en geloof me, daar zullen echt wel heule goede financiele vergoedingen tegenover staan hoor :D :D :D

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:28

Je weet toch als je zoiets in zo'n land uit gaat halen dat je daar niet zoals Nederland er met 20 euro boete en een "foei!" vanaf komt..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:28

KiWiKo schreef:
Tuurlijk wisten de meiden wat de eventuele consequenties zouden zijn.......... en geloof me, daar zullen echt wel heule goede financiele vergoedingen tegenover staan hoor :D :D :D

Mwah, ik denk dat het echt van die domme blondjes waren... :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:29

Ezumii schreef:
Je weet toch als je zoiets in zo'n land uit gaat halen dat je daar niet zoals Nederland er met 20 euro boete en een "foei!" vanaf komt..

OF men heeft verwacht dat e.e.a. onder het personenrecht zou vallen en is dus nu verbaasd dat het onder strafrecht valt in ZA

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:30

Persoonlijk geloof ik niet dat de dames dit verwacht hadden en ik ook niet. Dit gaat veel te ver.

Flabbergast

Haha, dat kan. Maar volgens mij is er in dat soort landen maar één recht, en dat is het recht wat de autoriteiten op dat moment het beste uitkomt :)

SunnyBL

Ik denk echt niet dat ze verwacht hadden dat ze in de gavangenis terecht zouden kunnen komen??? Hier in NL lijkt het me ook niet zo heel erg, maar in ZA wil je echt niet in de bak balanden hoor.

Boete hadden ze misschien rekening mee gehouden, maar celstraf? Nee dat geloof ik niet.
(zou ook gaan janken bij dat vorouitzicht)
Laatst bijgewerkt door SunnyBL op 22-06-10 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:31

Yonker schreef:
KiWiKo schreef:

Mwah, ik denk dat het echt van die domme blondjes waren... :=

Maar ze hebben wel zelf hun contract getekend :j

jaantsje

Re: Hahahaha Bavaria VS FIFA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:33

Stond daar dan ook in dat er kans was op gevangenisstraf?
Denk het niet, zie hier ook de humor niet van in.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:34

Wat een gezeur....
Het jurkje s toch voor het WK gemaakt en vervolgens mag je hem niet dragen. Dat slaat gewoon nergens op...
Dan vind ik ook dat die andere dingen niet mogen als ze het zo gaan spelen ja toch?
Het is inderdaad heel sneu voor die meisjes. Maar wel dom dat de Fifa ze voor de rechter sleept. Die mensen moet gewoon niet zeuren. Het is toch leuk dat die dames ook mee leven met het WK. Ik vind het ook leuk dat een bier merk eindelijk eens een keer iets voor vrouwen doet.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:37

ik vind een celstraf erg ver gaan, belachelijk..

Wat het WK in NL betreft, dat zie ik zomaar niet gebeuren.
Niet met en niet zonder de Bavaria stunt... :n

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:37

Omdat sponsoren een vermogen moeten betalen om een bordje in het stadion te mogen hebben, dan is het toch niet reëel om dit soort acties te accepteren. Doen ze dit wel zit volgende keer het stadion vol met door commercie betaalde en aangeklede figuren die niet voor het voetbal komen maar om centen te verdienen en "hun" product te showen.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:38

@Kiwiko: onder welk steentje heb jij deze week gelegen? :+ Dit nieuws is toch al behooooorlijk oud hoor :Y) Die meiden zijn vorige week al opgepakt, in het gevang gezet en weer vrijgekocht door Bavaria...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:40

lovestimba schreef:
Wat een gezeur....
Het jurkje s toch voor het WK gemaakt en vervolgens mag je hem niet dragen. Dat slaat gewoon nergens op...
Dan vind ik ook dat die andere dingen niet mogen als ze het zo gaan spelen ja toch?
Het is inderdaad heel sneu voor die meisjes. Maar wel dom dat de Fifa ze voor de rechter sleept. Die mensen moet gewoon niet zeuren. Het is toch leuk dat die dames ook mee leven met het WK. Ik vind het ook leuk dat een bier merk eindelijk eens een keer iets voor vrouwen doet.

Het gaat niet om het jurkje maar om het feit dat zij betaald zijn om daar reclame te gaan maken voor bavaria.