Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Pollewoppy schreef:En het eigen risico, wordt waarschijnlijk ook lekker mee verhoogd
En dan óók nog een eigen bijdrage van €10 per behandeling bij een logopedist, diëtist, fysiotherapeut of ergotherapeut.
odetteke schreef:Ik vind het nog schokkender dat krukken, looprekken en rollators uit het basispakket verdwijnen.
Ireen_ schreef:ehh, dat was toch al zo na je 21e? Nooit geweten dat het vergoed werd.
Dat rollators en krukken uit het basispakket gaan vind ik wel erg.. Een gewone rollator voor een volwassene is nog enigzins te betalen. Een beetje rollator voor een kind met wat aanpassingen gaat al gauw over de 1000 euro!
KiWiKo schreef:Anne........... moet je doen van je aowtje........ en je eigen bijdrage in de WMO![]()
KiWiKo schreef:lang verwacht, stil gezwegen.......... nooit gedacht toch gekregen.......
jahoor, de pil gaat uit het basispakket.......... denk dat ik maar een abortuskliniek ga opstarten, daar valt straks het geld in te verdienen.![]()
bron
http://www.nu.nl/economie/2274926/antic ... akket.html
KiWiKo schreef:odetteke schreef:Ik vind het nog schokkender dat krukken, looprekken en rollators uit het basispakket verdwijnen.
meen je niet............ die ben ik nog niet tegen gekomen......... helemaal van de zotte!!
kijk sex kan je gewoon niet hebben......... en dus ook die pil niet nodig hebben.......
maar als je niet of nauwelijks kan lopen, dan ben je toch echt ernstig afhankelijk van zo een ding....
Urko schreef:Als zou ik persoonlijk niet kiezen voor een abortuskliniek, maar voor een tandartspraktijk, voor gaatjes te vullen, aangezien dat ook allemaaluit het pakket gaat.