boeit me dat!! -- voor kinderen van hulpverleners.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:53

Het beestje mag best bij de naam genoemd worden hoor KiWiKo. Ben ik juist een voorstander van.
Maar dan niet bij dit topic.
Laatst bijgewerkt door Teddy321 op 17-06-10 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:53

Heel goed initiatief! Ik heb me meteen aangemeld.

Het is toch te schandalig voor woorden als mensen die hulp verlenen worden aangevallen...

Macs

Re: boeit me dat!! -- voor kinderen van hulpverleners.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 12:55

Super zeg! Ik voel me nieteens meer veilig als zo'n groepje van 3 jaar jonger me aan aan het staren is!

chantalle91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 13:29

het zijn niet alleen marokanen! even goed nederlanders er wordt genoeg gedreigd tegen bijvoorbeeld ambulance personeel dat als je mijn moeder/vader niet mee neemt dan doe ik je wat! en soms worden deze mensen ook gegeizeld omdat ze het niet noodzakelijk vinden om iemand naar het ziekenhuis te brengen! dit is bedoel tegen over alle mensen die de hulpverleners bedreigen/lastigvallen/hun werk niet laten doen! dus niet alleen marokanen

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:38

Ik heb mij voor alle twee de sites aangemeld :D
(of tenminste mijn handtekening gezet :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:55

chantalle91 schreef:
het zijn niet alleen marokanen! even goed nederlanders er wordt genoeg gedreigd tegen bijvoorbeeld ambulance personeel dat als je mijn moeder/vader niet mee neemt dan doe ik je wat! en soms worden deze mensen ook gegeizeld omdat ze het niet noodzakelijk vinden om iemand naar het ziekenhuis te brengen! dit is bedoel tegen over alle mensen die de hulpverleners bedreigen/lastigvallen/hun werk niet laten doen! dus niet alleen marokanen

Dat bedoelde ik dus.
Zeker moet je het beestje bij de naam noemen, maar niet alle hondjes heten Fikkie :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:59

tis sowieso belachelijk voor woorden dat dit uberhaud gebeurd!!!!!
En dat mensen er dan een drama van maken als door hun toedracht er iemand overlijd omdat hulpverleners hun werk niet kunnen doen, Snap ik helemaal niet
ze hebben het tenslotte zelf gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:00

Het is zeker te belachelijk voor woorden, en het mag van mij ook keihard aangepakt worden.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:30

KiWiKo schreef:
Dat hulpverleners tegenwoordig zo behandeld worden is een direct gevolg van het falende beleid van de BV Nederland

dat is waar.
het is nog niet zo lang geleden dat een groot OV bedrijf in de randstad alles wat er gebeurde af deed als incident, tot en met steekpartijen toe.

nu is er wat meer openheid maar als ik aangifte wilde doen van bijvoorbeeld een spuugincident werd ik niet eens gehoord.(je bent toch niet geslagen en als ze wel sloegen, je heb je tanden toch nog het is geen blijvende schade)

ik ben nu weg bij dat bedrijf en rij nu op de streek waar het allemaal nog niet zo erg is.
maar het wordt wel steeds slechter ook in het boerenland, en ja het zijn negen van de tien keer buitenlanders die de probleemen maken.