Adil18 schreef:TS, als je oprecht een goede discussie wilt zou ik je aanraden in je omschrijving benamingen als "zieltjes" (PVV-stemmers) en "figuren" (Geert) weg te laten, want dat zet meteen een verkeerde toon...
Een antwoord op je vraag: Nee, Geert Wilders heeft niet dit negatieve beeld veroorzaakt, hij heeft er enkel en alleen voor gezorgd dat mensen hun negatieve beeld prijs durfden te geven. Het beeld is niet veranderd, maar er is iets veranderd aan bereikbaarheid van de doelen om dit negatieve beeld aan te pakken en te veranderen, volg je me?
Verder snap ik niet goed wat je met je hele lijst met opsommingen en kranntartikelen wil bereiken...? Je wilt mensen laten zien dat jij vind dat het fout is waar we mee bezig zijn, ik denk echter dat je het tegenovergestelde bewerkt: Door de Nederlanders de rol van de gemenerik toe te schrijven creeer je alleen nog maar meer haat en verachting. Veel Nederlanders zijn het zat in hun eigen land gediscrimineerd te worden.
Ikzelf ben ook zeer benieuwd naar wat er in de komende tijd in de politiek gaat gebeuren
je hebt zeker gelijk. onbewust heb ik woorden gebruikt als zieltjes en figuren.
nee je hebt gelijk. ik ben niet objectief geweest in mijn artikel. dit heb ik wel geprobeerd! helaas ben ik bang dat men mij sowieso al niet objectief vind omdat iedereen toch wel weet dat ik moslim ben. ik hoef dus eigenlijk niet eens iets te typen of men denkt al te weten hoe ik ergens over denkt..
ik vind het een interessante benadering, hoe je dat uitlegt over bereikbaarheid. dus eigenlijk heeft hij die mensen een stem weten te geven? heeft hij een groep kunnen bereiken die een andere partij niet heeft kunnen bereiken?
wat ik wil aantonen is dat geweld tegen moslims wordt onderschat en nooit of minimaal in het nieuws komt.
wat ik wil aantonen is dat de SAMENleving steeds meer tegenover elkaar komt te staan.
ik schrijf absoluut nederlanders niet de rol van gemenerik toe! ik zou het netjes vinden als je dat terug neemt. ik ben zelf namelijk hollands. zoals mijn hele familie dat is