Jongeren gooien zwerver in de gracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:36

@shadow:dan zouden we de helft van de topics van bokt er wel af kunnen gooien, dit is een plaats om over dit soort dingen te kunnen praten :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:39

En ja.. het zijn weer de buitenlanders... het zal ook niet zo zijn... Door dit soort gedrag heeft PVV veel stemmen, en daar kan ik de mensen geen ongelijk om geven.
Ik vind dit ronduit respectloos en je hebt gewoon een kronkel als je zo met mensen om gaat... Niet nadenken over de gevolgen.. want schijnbaar zijn ze dus gewoon weggegaan en hebben die man in het water gelaten, waarna andere mensen de man hebben geholpen.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 13-06-10 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 10:40

zucht :Z .. als het je niet aanstaat reageer dan gewoon niet, ik zoek geen sensatie op ik vraag gewoon wat jullie daarvan vinden!

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:42

WolinLotte schreef:
En ja.. het zijn weer de buitenlanders... het zal ook niet zo zijn... Door dit soort gedrag heeft PVV veel stemmen, en daar kan ik de mensen geen ongelijk om geven.
Ik vind dit ronduit respectloos en je hebt gewoon een kronkel als je zo met mensen om gaat... Niet nadenken over de gevolgen.. want schijnbaar zijn ze dus gewoon weggegaan en hebben die man in het water gelaten, waarna andere mensen de man hebben geholpen.

je neemt me de woorden uit de mond :x die gedacht schoot me ook gelijk door het hoofd heen!
stel je voor dat zo'n man was verdronken,dit is al erg genoeg maar zo zie je maar dat mensen gewoon helemaal niet nadenken bij zo'n daad.

nynke1995

Re: Jongeren gooien zwerver in de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:45

Jeetje wat stom zeg! wie gooit er nou met opzet iemand in het water? triest.. :(

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:51

Wat een sukkel. Poging tot doodslag doen en het bewijs er bij leveren op film is niet echt slim.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:53

Lianne007 schreef:
@shadow:dan zouden we de helft van de topics van bokt er wel af kunnen gooien, dit is een plaats om over dit soort dingen te kunnen praten :)

Er is niks te bepraten, er wordt niks bepraat. Iedereen zegt hetzelfde. En het levert NIETS op behalve negatieve dingen. (Meer onvrede, meer gedoe, maar NIET minder dronken jongeren die stomme dingen doen. Integendeel. Als je dronken bent vinden maar al te veel jongeren het hartstikke leuk dat hun youtube-filmpje een miljoen hits heeft - en doen een volgende keer graag weer iets anders dat zo'n lekkere rel oplevert, dat vinden ze gaaf!)

Wat wil je ermee bereiken door dit filmpje te plaatsen?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:55

DDW1190 schreef:
zucht :Z .. als het je niet aanstaat reageer dan gewoon niet, ik zoek geen sensatie op ik vraag gewoon wat jullie daarvan vinden!

Waarom vraag je dat? Je weet het antwoord toch allang? Je weet toch dat er niemand gaat zeggen: "goed idee, zo krijgen de zwervers ook een bad"? "Prima, gaan wij de volgende week ook doen"?

Vragen naar iets waar je het antwoord allang op weet is geen vraag, dat is sensatie.

En ik reageer juist omdat het me niet aanstaat.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 10:55

de enige die nu sensatie opzoekt ben jij!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 10:56

Nee, dat is frustratie, geen sensatie. Maar heb je ook sterkere argumenten?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 10:58

waarom moet ik mij verantwoorden voor jou? ik vraag gewoon iemand zijn mening!
en ookal is die hetzelfde, IK wil het graag weten.. als jij je frustrerend voelt moet je eens met iemand anders gaan praten, Want als je zo doorgaat word je dat alleen maar meer! ;)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:01

WolinLotte schreef:

ook ik ga hier in mee. schandelijk gewoon.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:08

Het is toch subforum nieuws en Maatschappij?
Dus ze mag het toch gewoon posten, Speelt zich toch af in onze maatschappij..
Ik snap jou probleem niet zo ?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:08

wat een idioot gedrag zeg!
nou dan ben je een echte vent als je zoiets durft zeg poehpoeh!
Net zo laf als ouderen beroven of geweld op straat zonder aanleiding!
Waar gaat dat heen met de wereld.
Hoe bleud ben je dan als je het ook nog laat filmen he?Geeft toch te kennen dat ondanks alle snelle ontwikkelingen op de wereld dat de mens vaak ver achter blijft!
Zoiets moet men flink afstraffen,laten werken tot ze neervallen en dan rammen tot ze weer opstaan! :(

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:23

Walgelijk :r

het zal ook weer eens niet dezelfde groep zijn. (ik doe niet meer aan politieke correctheid.) Door deze jongeren komt de PVV aan de macht, ja.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:28

En waarom moet die man Halal zeggen? Wat zijn dit voor hitlerjugend praktijken. "Eerst het sleutelwoord zeggen en dan krijg je een knuffel"

Wat een misselijke streek om iemand eerst een knuffel te geven (die man ziet er uit alsof ie al lang geen oprechte knuffel heeft gehad) en hem vervolgens in de gracht te duwen. Wat een rotstreek.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:33

Wat een stel rotjong :(
Die ene staat er in ieder geval goed met z'n kanes op, hopelijk doet de politie er iets mee |(

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:33

Shadow0 schreef:
Lianne007 schreef:

Er is niks te bepraten, er wordt niks bepraat. Iedereen zegt hetzelfde. En het levert NIETS op behalve negatieve dingen. (Meer onvrede, meer gedoe, maar NIET minder dronken jongeren die stomme dingen doen. Integendeel. Als je dronken bent vinden maar al te veel jongeren het hartstikke leuk dat hun youtube-filmpje een miljoen hits heeft - en doen een volgende keer graag weer iets anders dat zo'n lekkere rel oplevert, dat vinden ze gaaf!)

Wat wil je ermee bereiken door dit filmpje te plaatsen?

Dit soort filmpjes niet meer plaatsen is beter? Nieuws = nieuws. En dat 'links' - Nederland meteen bij dit soort filmpjes op het puntje van hun stoel zitten om te vertellen dat Marokkanen door het nieuws in een slecht dachtlicht worden gesteld, en de 10 andere cliché argumenten waarom er niets over de Marokkaanse gemeenschap gezegd mag worden...
Dit soort filmpjes drijft mensen in de open armen van Geert Wilders.
Wat we nodig hebben is een Marokkaanse gemeenschap die massaal dit soort jongeren afkeurt, geen Nederlanders die niks beters kunnen verzinnen dan de boodschapper te beschuldigen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:35

@Shadow: Ik snap jouw punt wel :) . Er zijn veel sensatiezoekers, die dit soort dingen plaatsen om mensen te shockeren, dit gaat dan gepaard met veel shockerende opmerkingen en ophefmakende leuzen.. Dus ik kan wel inkomen in wat je bedoelt en zoals jij het ziet, want zo zie ik het ook regelmatig.. Ik denk echter niet dat de TS hier op uit was, maar dit enkel heeft geplaatst met het idee "Dit is toch belachelijk!?".. en inderdaad zullen er geen mensen zijn die zeggen "Dat is nog eens aardig van die jongens", tuurlijk niet.. Ik denk niet dat dit is om sensatie-zoekers aan te spreken, maar meer om ongeloof van de TS te uiten en dit te delen.. Het is natuurlijk belachelijk wat die jongens doen, niemand zal dat ontkennen!
Daarnaast vind ik wel dat dit geplaatst moet worden.. en dan niet in de zin "Laten we maar eens flink shockeren en hier sensatie-geilers (sorry voor het woord) op aantrekken", maar dit is iets wat in de maatschappij gebeurt.. te zien vanaf de camera van een van die snotjongens... dít gebeurt. Het is een maatschappelijk probleem.
Het niet laten zien van dit soort maatschappelijke problemen, zou de situatie niet minder erg maken denk ik.. Sommige denken; dit moet je geen aandacht schenken, ik denk dat dat niet zal uitmaken, dit is geen aandachttrekkerij dit, dit is gewoon ziekelijk gedrag van onopgevoede jongens die niet het besef hebben wat ze met een persoon, een individu, doen.. Wél afkeuren dit soort praktijken, wél laten zien, wél ons ongeloof laten spreken, laten merken dat dit soort gedrag absoluut ongewenst is!! Daarnaast staat die gozer er met z'n snufferd vol op, ben benieuwd of iemand 'm herkend ;) .
Het is stom van die jongens om stom gedrag op de film te zetten, ze hebben niemand wat te verwijten, behálve hunzelf!

Ik ben erg benieuwd wat er met de jongens is gebeurt qua straf(taak).. want dit soort misselijkmakend gedrag mag van mij grof afgestraft worden.

Bianc_Sten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:35

Daarvoor heb ik dus ook op de PVV gestemd.
Oprotten met dat soort mensen met dit soort gedrag.
En voor discriminatie zorgen ze zelf, daar is dit wel weer een bewijs van
Laatst bijgewerkt door Bianc_Sten op 13-06-10 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:36

missRosanne schreef:
:r

Inpakken en retouren naar Marokko.
Ontzettend triest dit.

idd wat je zegt stickertje retour marokke erop!!
Ik zeg niet dat nederlands het niet doen die lopene rook maar je hoort het IETS te vaak dat er met een overal of wat dan ook buitenlanders bij betrokken zijn.

En idd een diensplicht is hierbij een goede straf en niet een taak strafje.

vandaar dat ik ook op de PVV gestemd hebt.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:41

WolinLotte schreef:
@Shadow: Ik snap jouw punt wel :) . Er zijn veel sensatiezoekers, die dit soort dingen plaatsen om mensen te shockeren, dit gaat dan gepaard met veel shockerende opmerkingen en ophefmakende leuzen.. Dus ik kan wel inkomen in wat je bedoelt en zoals jij het ziet, want zo zie ik het ook regelmatig.. Ik denk echter niet dat de TS hier op uit was, maar dit enkel heeft geplaatst met het idee "Dit is toch belachelijk!?".. en inderdaad zullen er geen mensen zijn die zeggen "Dat is nog eens aardig van die jongens", tuurlijk niet.. Ik denk niet dat dit is om sensatie-zoekers aan te spreken, maar meer om ongeloof van de TS te uiten en dit te delen.. Het is natuurlijk belachelijk wat die jongens doen, niemand zal dat ontkennen!
Daarnaast vind ik wel dat dit geplaatst moet worden.. en dan niet in de zin "Laten we maar eens flink shockeren en hier sensatie-geilers (sorry voor het woord) op aantrekken", maar dit is iets wat in de maatschappij gebeurt.. te zien vanaf de camera van een van die snotjongens... dít gebeurt. Het is een maatschappelijk probleem.
Het niet laten zien van dit soort maatschappelijke problemen, zou de situatie niet minder erg maken denk ik.. Sommige denken; dit moet je geen aandacht schenken, ik denk dat dat niet zal uitmaken, dit is geen aandachttrekkerij dit, dit is gewoon ziekelijk gedrag van onopgevoede jongens die niet het besef hebben wat ze met een persoon, een individu, doen.. Wél afkeuren dit soort praktijken, wél laten zien, wél ons ongeloof laten spreken, laten merken dat dit soort gedrag absoluut ongewenst is!! Daarnaast staat die gozer er met z'n snufferd vol op, ben benieuwd of iemand 'm herkend ;) .
Het is stom van die jongens om stom gedrag op de film te zetten, ze hebben niemand wat te verwijten, behálve hunzelf!

Ik ben erg benieuwd wat er met de jongens is gebeurt qua straf(taak).. want dit soort misselijkmakend gedrag mag van mij grof afgestraft worden.

Ze zijn al herkend. Ik weet niet of ik namen mag plaatsen, maar ze zijn iig al herkend.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:42

Bianc_Sten schreef:
Daarvoor heb ik dus ook op de PVV gestemd.
Oprotten met dat soort mensen met dit soort gedrag.
En voor discriminatie zorgen ze zelf, daar is dit wel weer een bewijs van

En dit soort reacties zal die jongens ook vast aansporen om zich beter te gaan gedragen :j Hoe harder mensen allemaal PVV gaan stemmen en roepen dat 't altijd maar weer die Marokkanen zijn, hoe meer die mensen boos worden en zich hiertegen gaan verzetten.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:43

WolinLotte schreef:

Dat slaat dus nergens op.
Ja hor altijd weer de buitenlanders
Oook bij nederlanders zitten zulke idioten
Ik geef toe het is een rotstreek, een vuile rotstreek
ze moeten die jongen gewoon taakstraf met een prik stok in de stad zetten met vooral zo jasje aan
En dan een lange tijd geen week of 3 bijv

Maar gelijk concluderen dat het weer ''die buitenlanders'' zijn slaat nergens op.
Deze jongeneren zijn gewoon niet met normen en waarden opgevoed maar vaak is het in de buitenlandse gezinnen iets waar heel streng in geregeld word.
U zeggen tegen ouderen , respect voor je ouders etc

Daar kunnen sommige onbeschofte nederlanders nog veel van leren.

En NEE ik keur dit gedrag zeker niet goed en ik ben ook geen buitenlander maar ik word toch soms zo ziek ervan om altijd de GROEP buitenlanders de schuld te geven ,want Nee niet alle buitenlanders kunne hier wat aan doen ,maar wat doen nederlanders? We geven gewoon de buitenlanders de schuld ,maar ook veel buitelanders vinden dit ook niet normaal.

Beoordeel aub niet per groep,ras of geslacht maar per persoon!! Want ik weet bijna niets van politiek maar wel dat de PVV ook per groep beoordeeld.
Dat alle buitenlanders maar weg moeten. Maar sommige mensen zijn hier door NEDERLAND gekomen of moesten vluchten en willen niets liever dan gewoon weer naar hun eigen gebied maar door oorlog etc kan dit gewoon niet. En wat doen wij ? We doen alsof ze hier heen kwamen en sturen ze dan maar weer het oorlogsgebied in (Ik heb het over de gevluchte mensen die niet vooor lui lekkerland hier heen kwamen maar echt moesten vluchten voor oorlog -Helaas heb je wel mensen die hierheen komen voor lui lekkerland :n-

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 11:44

Arme man..... :(:)

Die jongens mogen ze van mij ook wel op het vliegtuig naar Marokko zetten, hopelijk zorgt het nieuwe kabinet voor een veel fellere aanpak voor dergelijke jongeren. Ze mogen wel eens leren wat fatsoen is (aangezien ze dat blijkbaar thuis niet leren........).