Hahaha dat filmpje.. iemand een foto van zo een visstick vis?
Lins_Vetra
Geplaatst: 25-06-10 15:41
Kinderen geloven ook in dwergen, heksen en in sinterklaas....
Ik weet niet om welke leeftijd het betreft?
Edit: gaat om 125 7-jarigen zie ik (overheen gelezen). Nu schat ik de intelligentie van kinderen sowieso altijd lager in, maar is dat een leeftijd dat ze nog in sprookjes e.d. geloven??
De onwetendheid zal ook deels door de opvoeding van de ouders komen
Laatst bijgewerkt door Lins_Vetra op 25-06-10 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Sinds gisteren worden de jongeren getest over hun kennis van het onderwaterleven. Met een aquarium gevuld met vier nagemaakte vissticks zullen de kinderen uitgedaagd worden. Sea Life voelt zich daartoe genoodzaakt omdat uit Brits onderzoek vorig jaar is gebleken dat een groot aantal van 125 zevenjarigen denkt dat de snacks kunnen zwemmen. De top drie antwoorden van vissoorten die ze kenden is de goudvis en het clownsvisje oftewel Nemo en dus op de derde plaats de vissticks.
Bravura
Geplaatst: 29-06-10 11:48
Voor mij hoeven ze vissticks niet als vis te bestempelen. Die zien er gelukkig niet als vis uit. Als ik een vis op m'n bord zou krijgen zou ik onpasselijk worden van het staartje, de dode ogen die je koud aanstaren en het rare staartje. Als ik straks een aquarium met vissticks zie hoef ik straks helemaal geen vis meer!
Triest dat de ouders die kinderen niet veel van het echte leven laten zien. Sommige kinderen hebben bepaalde alledaagse dieren (koe, kip etc) nog nooit in "het echt" gezien. Heel triest....kun je je toch niet voorstellen?
Laatst bijgewerkt door Bravura op 29-06-10 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt
annehoe
Geplaatst: 29-06-10 11:51
kaatje77 schreef:
En slagroom krijg je als de koeien hard door de wei rennen
Men, dan hadden wij een octrooi aan kunnen vragen voor de enige echte MRY slagroom uit Twente
haha dat antwoord heb ik laatst gegeven toen iemand vroeg hoe karnemelk gemaakt werd.. Ja dat zijn koeien die haal hard door de wei rennen.. die gezichten echt.... tot er iemand riep... ze houd ons voor de gek... joh
En toch is het schokkend hoe weinig mensen echt weten waarvan eten vandaan komt veel mensen hebben echt geen flauw idee. Laatst boordevol nog een verhaal over een vrouw uit een grote stad, die in paniek de hulpdiensten belde (de stroom was uitgevallen ) wat al die rare lichtjes in de lucht toch waren....... bleek dat dat sterren waren.........