Man verwekt 7 kinderen bij dochter.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miepmiept

Re: Man verwekt 7 kinderen bij dochter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 02:43

Niet weer...

Soms vraag ik me wel eens af hoeveel er nog opgesloten zijn waar wij geen weet van hebben. Je wordt er eng van...

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:42

Jezus, lees het nu pas.. pff waar gaat het allemaal heen he?

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:44

Gatver, wat ziek! :n
Het zal je maar gebeuren..

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 14:50

LindyH schreef:
Ik ben wel benieuwd waarom die kinderen nauwelijks kunnen comminiceren. Hun moeder praatte toch wel met ze neem ik aan. Hoewel ik het me ook voor kan stellen dat ze daarmee opgehouden is...

:n

EDIT: Ik lees nu ergens anders dat hun vader ook bij hun woonde. Dan snap ik het al helemaal niet...

Het is toch logisch dat hij daar woont? We hebben het over hutjes he, als hij niet continu daar is dan ontsnapt zijn dochter gewoon, dus daarom zat hij daar constant. Ik snap niet dat jij het niet snapt?

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 19:35

sommige mensen..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:28

Wat zijn er toch idioten! :?

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:32

Wat zal dat meisje een trauma hebben. Zal die ooit nog een normaal leven met man of vrouw kunnen leiden?

BRRR Dat soort mannen moeten ze echt iets aandoen.Niet doodmaken want dan lijd hij niet genoeg }> ... Oke,Oke..niet reeel natuurlijk. Hij moet ook psychische hulp hebben natuurlijk Hoe gestoort moet je zijn om dat te doen... Maar de eerste gedachte wat bij me opkomt is martelen...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 00:18

NM is géén algemeen nieuwsforum: het is dus niet de bedoeling om hier een compleet overzicht van het nieuws van alledag te verzamelen, hier zijn genoeg andere fora op internet voor te vinden. Het is ook niet de bedoeling om hier allerlei berichten met een laag nieuwsgehalte te plaatsen die vooral gek of grappig zijn. NM is bedoeld als discussieforum en dat betekent dat het onderwerp ook discussiewaardig moet zijn. Voldoet een onderwerp hier niet aan dan wordt het op slot gezet.

Hier een slotje.