waar moet dit heen gaan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monica_1987 schreef:Toen ik die leeftijd had was ik daar echt nog niet mee bezig. Maarja tijden veranderen.
Angelita schreef:Dan zit er toch iets niet goed in de opvoeding.......
Lianne007 schreef:Angelita schreef:Dan zit er toch iets niet goed in de opvoeding.......
ik wil niet speculeren of beschuldigingen uitdelen maar op mijn werk komen we ook wel eens hele vervelende dingen tegen.
misschien kunnen de ouders er helemaal niks aan doen..je hebt soms ook dat er bekende personen uit de omgeving in staat zijn hele rare dingen te doen met kinderen wat niemand weet. Tis ook wel erg gek dat het broertjes zijn die dit allebei heel normaal vinden om te doen.
Het is in elk geval niet gezond en hoop echt dat er wat aan gedaan word.
Marloez schreef:CtjeLief schreef:eerste wat ik me opkomt: zijn ze zelf misbruikt? zodat ze dit normaal achten..
Dat dacht ik dus ook meteen, hoe moeten ze daar anders op zijn gekomen.
spatter schreef:hier stond in de krant dat het ééne jongetje de broek naar beneden trok van het slachtoffertje en aan het piemeltje zat terwijl het broertje het slachtoffertje van achteren pakte
het gaat dus om misbruik van twee broertjes op andere jongetjes
een ander slachtoffertje hadden ze een mes op de keel gezet en gezegd dat ze het dood zouden steken als het iets verklapte
dit gaat wel erg ver![]()
![]()
en heeft niks meer te maken met doktertje spelen
nicole3939 schreef:Tjonge wat een verhaal dit zeg.
Mijn kids (9 en 11) hebben volgens mij geen idee wat dat is.
En nee ze hebben geen tv op hun kamer.
Ik hoop dat deze jongetjes nog te redden zijn.