Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDW1190 schreef:ja inderdaad, wat is er zo erg aan hem dan? dat de allochtonen die misdrijven hebben gepleegd het land uit moeten? ik vind dat niet meer als normaal hoor!
me_yentl schreef:Wilders heeft grote praatjes, maar uiteindelijk gebeurd er toch niks. Ik denk dat mensen die uberhaupt overwogen om op hem te stemmen eerder VVD stemmen.
Jeaninee_Ier schreef:Ik ben niet echt anti- Wilders en mag ook nog niet stemmen maar ik denk niet dat Wilders aan de macht komt. Bijna niemand wil met hem een coalitie vormen en mensen zeggen dat ze PVV stemmen, maar doen het uiteindelijk niet. Dus, ik denk dat het mee valt
Het gaat eerder tussen de PvdA en de VVD.
DDW1190 schreef:maar een moord plegen is dus ook echt nederlands??
xSiep schreef:Als je op bokt ook kijkt bij het 'wat ga jij stemmen' topic, steekt de PVV er echt boven uit!
Heino schreef:xSiep schreef:Als je op bokt ook kijkt bij het 'wat ga jij stemmen' topic, steekt de PVV er echt boven uit!
Maar op Bokt zitten ook relatief veel mensen die nog helemaal niet mogen stemmen. En ik hoop niet dat ik nu mensen ga beledigen, want dat is niet mijn bedoeling, maar ik denk dat veel jongeren op PVV stemmen uit baldadigheid en dat zij nog niet goed de consequenties kunnen overzien van een stem op de PVV.
Heino schreef:xSiep schreef:Als je op bokt ook kijkt bij het 'wat ga jij stemmen' topic, steekt de PVV er echt boven uit!
Maar op Bokt zitten ook relatief veel mensen die nog helemaal niet mogen stemmen. En ik hoop niet dat ik nu mensen ga beledigen, want dat is niet mijn bedoeling, maar ik denk dat veel jongeren op PVV stemmen uit baldadigheid en dat zij nog niet goed de consequenties kunnen overzien van een stem op de PVV.
Heino schreef:Hannah_Menno schreef:Dan leeft hij niet zo lang meer ben ik bang...
Hmm dat hoop ik niet! Aan de andere kant, dat bespaart ons wel al die kosten van zijn beveiliging