Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Ik vind dat je met je fikken uit andermans spullen moet blijven....
dat doe je gewoon niet
En zij dacht informatie te kunnen winnen, héééle domme actie van d'r! Ze wéét hoe joran is... en dan probeert ze dit?? Erg dom!
Misschien is het ''goed'' dat dit gebeurt is. ze hebben Joran nu. Uiteraard voor het meisje sneu.. en voor de familie een drama.
Als hij hier de max. straf voor krijgt, is in Peru 35 jaar, issie nog lang niet klaar, ALS hij dit gaat overleven! want geloof me, de straffen in peru zijn geen pretje.. was laatste een reportage over op tv.
Ik praat niet goed wat er gebeurt is. Maar van andermans spullen moet je gewoon afblijven!
Jolliegirl schreef:Wie weet dat nou niet?
ervanuitgaande dat het waar is wat joran zegt, heeft ze informatie gevonden over de zaak holloway
maarja.. joran zegt wel vaker iets.

SheMellon schreef:Sorry hoor Jolliegirl maar ik vind dat een beetje een rare reactie.
Wie weet kende ze Joran helemaal niet zoals wij hem kennen.
Nee misschien niet de slimste actie maar heel dom...nee!
Brutaal ja dat wel, maar wie is er nou niet eens brutaal.
Bedoel in een flirterige bui was ik vroeger ook wel eens brutaler en nieuwsgieriger dan nodig was.
Ik heb het alleen niet met de dood hoeven te bekopen.

sharona87 schreef:Ik snap ook niet waarom ze in zijn laptop keek, want ik zou niet bij een 'vreemde' in zijn laptop gaan kijken op een kamer..maargoed.
Ik snap sowieso ook al niet; er waren alleen camera's bij de hotelkamer van Joran..bij andere hotelkamers zijn er geen camera's bij de deur..COMPLOT?? TOEVAL??